یہسلامبدیمبہ
آقامونصاحبالزمان🌿"!
روبہقبلہ:
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . . (:🌱"
خالصانهدرمَجالس
عزاداریشرکتکنید!
طوریباشیدکهغیراز
امامحسـین(ع)چیزیرا
نبینید..
#آیتاللهفاطمـینیا
ماییم و خیالِ یار اینْ گوشهیِ دِل
ای علت ویرانگیام،خانهات آباد حسین..♥️
-اباعبدلله-
#تلنگرانه .✨‼️.
✖️ﺑﻌﻀﯽﻫﺎﻣﻴﮕﻦ :
ﺑﺎﺑﺎﺩﻟﺖﭘﺎکباﺷه،کافیه
نمازهمنخوندینخون ..
روزهنگرفتینگیر.
بهنامحرمنگاهکردیاشکالنداره
وفقطسعیکندلتپاکباشه!!!
_و...ﺟﻮﺍﺏﺍﺯﻗﺮﺁﻥ:
ﺁﻧﮑﺲﮐﻪﺗﻮرﺍﺧﻠﻖﮐﺮﺩهﺍﺳﺖ،
ﺍﮔﺮﻓﻘﻂﺩﻝﭘﺎکبرایشﮐﺎﻓﯽﺑﻮﺩ
ﻓﻘﻂﻣﯿﮕﻔﺖﺁﻣﻨﻮﺍ
ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪﮔﻔﺘﻪ :
[ﺁﻣَُﻨﻮﺍﻭَﻋَﻤِﻠُﻮﺍﺍﻟﺼَّﺎﻟِﺤﺎﺕ]
ﯾﻌﻨﯽﻫﻢﺩﻟﺖﭘﺎﮎﺑﺎﺷﺪ،
ﻫﻢﮐﺎﺭﺕﺩﺭﺳﺖﺑﺎﺷﺪ.
ﺍﮔﺮﺗﺨﻤﻪﮐﺪﻭﺭﺍﺑﺸﮑﻨﯽ
ﻭﻣﻐﺰﺵﺭﺍﺑﮑﺎﺭﯼﺳﺒﺰﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ .
ﭘﻮﺳﺘﺶﺭﺍﻫﻢﺑﮑﺎﺭﯼﺳﺒﺰﻧﻤﯽﺷﻮﺩ.
ﻣﻐﺰوﭘﻮﺳﺖﺑﺎﯾﺪﺑﺎﻫمﺑﺎﺷﺪ.
ﻫﻢﺩﻝ؛ﻫﻢﻋﻤل ...🚶♀