حُنِین| 𝓱𝓸𝓷𝓮𝓾
میتونمگریهکنم؟((: الانبگمآرهیانه؟🙂 فقطمیتونمگریهکنم ..😄💔
اه ای دل آروم بگیر💔
.ـ
چه خوش است در فراقی همه عمر
صبر کردن..
به امید آنکه روزی به کف اُفتد #وصالی♥️
- #حسینجانم-