.ـ
چه خوش است در فراقی همه عمر
صبر کردن..
به امید آنکه روزی به کف اُفتد #وصالی♥️
- #حسینجانم-
من دلم لک زده تا کنج حرم گریه کنم،
دعوتم کن کربلا خیلی گرفتارم حسین..
#آقاےاباعبدالله
شکندارم
نگاهبهچھرههایشان
عبادتاست...
عبادتیازجنس
مقبولبهدرگاهالهی
کاششفاعتیشاملحالمانشود...!'
شھداگاهینگاهی....💔!'