افتخار کن به فرزندی که به جای گوشی دست گرفتن می شینه و قرآن می خونه!
افتخار کن به فرزندی که به جای حفظ آهنگ می شینه و قرآن حفظ می کنه!
افتخار کن به فرزندی که به جای یاد گرفتن رقص ؛ آداب و حرکات وضو گرفتن و نماز خوندن و یاد می گیره!
افتخار کن به فرزندی که به جای اینکه چشمش دنبال وسایل مردم باشه ازت به خاطر همون چیزایی که داره تشکر می کنه!
آره یادت نره تو باید بهش افتخار کنی چون بهش خیلی مدیونی!(:
دین ما بر روی چی تاکید داشت؟!
ساده زیستی!و الان ما آیا ساده زیستیم؟!
مبل های 200 میلیونی؛تخت خواب های خیلی راحت و به قول بچه های امروزی کیوت:/!
میز ناهار خوری و تلویزیون و لپتاپ های به روز و کامپیوتر و لباس های روی مد و...!
خلاصه ما اصلا ساده زیست که نیستیم هیچ بلکه چسبیدیم به دنیا و امکاناتش🧑🏻🦯
با تمامِ وجود گناه کردیم ، نه نعمت هاشو از ما گرفت نه گناهانِ مارو فاش کرد .. اگر بندگیش رو میکردیم ؛ چه میکرد ؟!:)
- آیتاللهبهجت
نماز اولش سخته ؛ اولش حوصله ات سر می ره سرش ؛ اولش سخته از یه کاری که داری می کنی بزنی و بعد بری یه کار تکراری رو انجام بدی ؛ اولش سخته!
اگه سخت نباشه باعث رشدت نمی شه:)!
می خواستم او را آرزو کنم.
اما می دانم آرزوهای این دنیا زودگذرند می آیند و می روند؛
از آرزو کردنش دست کشیدم و آرزوی بزرگتری کردم.
آرزو کردم مهدی بیاید و دور غیر مهدی ها را خط کشیدم...
منبہآمارزمینمَشڪوڪم
اگراینشھرپرازآدمهـٰاست
پسچرایوسفزھراتنھـٰاست ..؟!🚶🏾♂️'
#منتظرانه🌸✨