گفتۍچہکسۍ؟
درچہخیـالۍبہکجایۍ؟!
بۍتابتواممحوتوام،خانهخرابم♥️.'
#اباعبداللـہ''
+چند وقتہ حرم نرفتۍ؟
سڪوت ڪرد
آروم گفت:
-پیش مردم گلہ از یار؟!
همینم موندهـ..💔🥀
بعضۍوقتا
نہمداحۍآرومتمیڪنہ . .
نہروضـہ . .
نہعڪسِڪربلا . .
بعضۍوقتایہ" امام حسین"ڪمدارۍ !
-بایدبرۍضریحشوبغلڪنیتاآرومشۍ💔!
↻ #تلنگر‹.🙂💛.›
ےِبندهخدایـےمیگفت :
خدایا،ماروببخشڪِتویانجام
ڪارخوب ؛یاجـٰارزدیـــم،یاجـٰازدیـــم!
#سقوطنڪنےمؤمن :)