بعضۍوقتا
نہمداحۍآرومتمیڪنہ . .
نہروضـہ . .
نہعڪسِڪربلا . .
بعضۍوقتایہ" امام حسین"ڪمدارۍ !
-بایدبرۍضریحشوبغلڪنیتاآرومشۍ💔!
↻ #تلنگر‹.🙂💛.›
ےِبندهخدایـےمیگفت :
خدایا،ماروببخشڪِتویانجام
ڪارخوب ؛یاجـٰارزدیـــم،یاجـٰازدیـــم!
#سقوطنڪنےمؤمن :)
میگفتمنیہچیزوفہمیدم
خداشہآدتوهمیشہبہ
آدماییدادهکهتوکار
سختڪوشبودن ... !💔🌿
#شهیدمحمودرضابیضایی
حضرتآقـا
توۍخونہیڪۍازشھدابودن.
ڪہیڪۍمیگہ:
‹هدفهمۂبچہهاشھادتاست!›
حضرتآقاهمفرمود:
هدفتانشھادتنباشد!'
هدفتانانجامتڪالیففورۍوفوتۍباشد.
گاهۍاوقاتهستڪہاینجورتڪلیفۍ
منجربہشھادتمیشود .
#رهبر
‹🥺› از مجنون پرسیدند:عِشق چندحَرف اَست؟ - گفت: چهار❗️ همه خندیدند کمی فِکرکَرد وگُفت: مگر حُسین چَندحَرف دارد... 🖤͜͡🏴¦⇠ #دلے