حُنِین| 𝓱𝓸𝓷𝓮𝓾
__
بۍصبرانہمنتظرشنیدننواۍ
「قاسمنبودۍببینۍقدسآزادگشتہ」 !
ازتمامیبلندگوهایشهرهستیم :)
هیچزمان آدمهایی که تورو بهخدا نزدیک
میکنن ، رها نکن! بودنِ آنها ، یعنی خدا
هنوز حواسش بهت هست :))
- شهید جهاد مغنیه .
#شهیدانہ🕊
منمطمئنهستم چشمیکه
بهنگاهحرامعادتکند؛
خیلیچیزهـارا؛ازدستمیدهد.
چشمگناهکارلایقشـهآدتنیست🤍
#محمدهادیذوالفقاری
-گفت:
با این شرایط اقتصادۍ هنوز مذهبۍ و
انقلابۍ هستۍ؟!
گفتم:
در مکتب حسین ممکن است آب
هم براۍ خوردن پیدا نشود♥️🥲
-میگفت..
خدااهلرفاقتاست!
خدارفیقداریوجوانمردیرادوست دارد،خودشبیشازهمهاهلرفاقت
ومروتاست،
وقتیباهمهضعفتبهیاداوباشی؛
باهمهقدرتشبهیادتخواهدبود.
#استادپناهیان🌱
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آه ای غم ِخجسته ..
سرو ِبه خون نشسته ..
بازوی ِحرز بسته ..
انگشتر ِشکسته (....
دیروز بود کتکش زدن ،
دیروز بود رفت تو کما و دیگه برنگشت ؛
دیروز بود که بعداز اون محمدامین باصدای بلند شبها گریه میکرد ...
دیروز بود بابا و مامانش مجبور شدن به محمدامین دروغ بگن !
دقیقا ۴ آبان بود ، اون روز شوم . 💔