امـا باٻد دوره رو ادامہ بدݥ،،
اول دوره بعد انٻمـه |خُدایے|
خٻلے دارم قاطےپاطےِ -_-هم
حرکٺ مٻزنم 🤌🏼
˺ﺢُﻮرᴾᴹ˻
ﺴـلاحهاموﻧُ ، نہ بــراے پاٻان دادﻧ بہ یـک زندگے بلکہ براے نجاٺ دادﻧﺸ در دسـﺘ مٻگیریـﻤ 🕶، [ᵃⁿⁱᵐᵉﺪٻا
.
رویـا🪄‹ داشٺن بدنیـسـﺘ
ولے باید چشماتُ رو حقٻقت
بـاز کنے |🤌🏼 ᵃⁿⁱᵐᵉﺪٻالوﮔ
˺ﺢُﻮرᴾᴹ˻
. رویـا🪄‹ داشٺن بدنیـسـﺘ ولے باید چشماتُ رو حقٻقت بـاز کنے |🤌🏼 ᵃⁿⁱᵐᵉﺪٻالوﮔ
چونرؤیا را بسے
بٻشتر مےپسندمꜝ
در همٻنحد🤏🏼👀
چَشمبازمٻکنم بر
حقٻقتـ /🤭😬☝️🏼