نه حالم خوبه💔
چیزیم نمیخوام...
فقط یه چیزی...
مثلا بگو، جمع کن بریم قم🥺
بمونیم همونجا...
#پینار
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبشهادتولینعمتمون
آقاعلیابنموسیالرضاست . .
همونکسیکهازبچگیزیر
پروبالمونوگرفت
ونذاشتتوجادهیچهکنمچهکنم ِزندگی
تنهابمونیم . .
آره..همونآقاییکهایرانزیرسایهی
امنش،ایرانشد!
بازمبگم؟همونغریبالغرباییکهنذاشت
تودنیاغریببمونیم..
همونهمدمتنهاییامون،
امضاکنندهیجوازکربلامون؛
آخرشوبگم،بابارضامون((:❤️🩹
#گمنام
خواهرای عزیزم ...
ماه محرم و صفر هم تموم شد
ما ۲ ماه برای امام حسین گریه
کردیم و عزاداری کردیم رخت سیاه
تنمون کردیم نذری دادیم و به
امام حسین توکل کردیم این ۲ ماهم
تموم شد ....
امام حسین ممنونم که گذاشتی
محرم و صفرت و ببینیم اشکال نداره
رامون ندادی حرمت امسال انشاالله
سال دیگه میایم حرمت و زیارتت
میکنیم اربعین 🥺🥺🥺
امام حسین برای همیشه تو
قلب ما جا داری و برای مصیبت
همیشه دلمون گرفته است🥺❤️🩹
من در این ۲ ماه تمام سعیمو کردم
که بتونم یکمم شده دلمونو کربلایی
بشه
انشاالله خدا از هممون قبول کنه🥲🖤
#طرفدار_سید
گریم میگیره از بعضی آدما:)
بعضیا که منفعت خودشون مهم تر از دل بقیس....
دورمو گرفتن این آدما....
نجاتم بدین💔...
اگه میشد ذهن همدیگرو بخونیم...
خیلی دوستیا شکل نمیگرفت...
خیلی دوستیا بهم نمیخورد...
اصن خیلی چیزا سر جای الانش نبود...
سر جاش بود... 💔