🔸عاشقانههای سجده
✍️ علی کردانی
بندگی پُرنورترین و باارزشترین لحظههای بودن است، بودن و سرودن، ماندن و رفتن، کمامیدی و پرامیدی، خلوت و رحمت؛ تمام اینها هنگام عبادت و بندگی تجلی مییابد.
اما آنچه دل را میرباید و قابِ بندگی را تمامزیبا نشان میدهد، افتادن و خود را ندیدن است، همان حالتی که در نماز و جز نماز نیز اتفاق میافتد.
سجده نعمتی از خدا برای بنده است که در خلوتگاه عشق وجود خود را به زیر اندازی و خود را در برابر معبودِ والا پایین ببینی و در آن حال است که دیگر خود را نمیبینی؛ نه اینکه تو نیستی یا وجود حقیقی نداری، بلکه هستی، اما هستت رحمت و نیستت حکمتی از سوی اوست؛ پس لایق افتادن و کُرنش است.
بهراستی که او ستودنی است و طعم ستایشش را در سجدههای عاشقی میتوان چشید.
#سجده
#ماه_رمضان
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔴 پرده دیگری از بیانیه زنان سینماگر
✍️ بابک شکورزاده
بعد از بیانیه سینماگران زن در مورد وجود فساد جنسی در سینما و محکومیت این معضل واکنشهایی درفضای رسانهای به این بیانیه داده شد. اصل این مطلب که خود اهالی سینما خواستار ساماندهی به این وضعیت تأسف بار و مفتضحانه شدهاند نکته مثبتی است؛ ولی نکته جالب توجه این جاست که برخی از کسانی که جزء امضاکنندگان این بیانیه بودهاند سالها قبل منکر این وضعیت در سینما بودند و وقتی شخص متعهدی مثل مرحوم فرج الله سلحشور وجود فساد و فحشاء را مطرح کرد در مقابل او موضع گیری کردند و به شدت ایشان را محکوم کردند؛ مثلا در برنامه هفت زمانی که فریدون جیرانی مجری آن برنامه بود و به صورت زنده از شبکه 3 پخش میشد، مریلا زارعی به عنوان مهمان تلفنی به شدت بر علیه مرحوم سلحشور موضعگیری کرد. افراد دیگری نیز به نوبه خود به این موضوع واکنش نشان داده بودند .
در همین رابطه روزنامه جوان نیز در یادداشتی به همین موضوع پرداخته است و با نام بردن از نگار جواهریان و ترانه علیدوستی همین انکار فساد در گذشته را گوشزد کرده است. درفرازی از این یادداشت میخوانیم: «موضوع وجود برخی فسادهای اخلاقی در سینما اولین بار ۱۱ سال پیش و در پاییز سال ۹۰ توسط مرحوم فرجالله سلحشور بیان شد که با انتقاداتی از سوی برخی امضاکنندگان همین بیانیه اخیر صدها نفره زنان دستاندرکار سینما که نسبت به خشونت علیه زنان در این عرصه اعتراض و افشاگری کردهاند، روبهرو شد. آن ایام تکفیر مرحوم سلحشور تا آنجایی بالا گرفت که سایت خبری خبرآنلاین حکم مهدورالدم بودن این سینماگر فقید را هم صادر کرد. کسانی مثل ترانه علیدوستی و نگار جواهریان که جزو اسامی امضاکننده این بیانیه هستند، آن روزها ضمن تکذیب وجود چنین حقایقی در بخشهایی از سینما آن مدعاها را افترا خواندند و از او میخواستند که سینما را به حال خود رها کند. در واقع افشاگران امروز فساد در بخشهایی از سینما همان منکران دیروز این واقعیت هستند که به هر شکلی در دفاع از اوضاع سینما ظاهر میشدند.»
البته ناگفته نماند که چه بسا تعریفی که برخی از این بازیگران از فساد دارند با تعریفی که در واقع متناسب با فساد است فرق میکند. بعضی از روابط و رفتار نامشروعی که از این جماعت سر میزند مصداقی از فساد نیست. مثلا وقتی حریم چندانی برای محرم و نامحرم قائل نیستند، حجاب درستی ندارند و با انواع و اقسام آرایشها و پوششهای زننده خودنمایی میکنند و اینها را جلوهای از آزادی میدانند طبیعی است که نسبت به انتقاد از فساد موضع گیری کنند. مهم این است که همگان به این باور برسیم که اگر میخواهیم سوء استفادههای جنسی در این عرصه و یا هر عرصه دیگری به حداقل برسد و در شرایط ایدهال منتفی شود، راه اصولی آن دور بودن از مظاهر فساد و کارهایی است که مقدمه آن سوء استفادهها میشود و به عبارتی عمل کردن به احکام نورانی اسلام راهگشای جدی در این باره است.
#سینما
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
.
💎 کسب مقام برتر نویسنده حوزوی در جشنواره ابوذر
✍️ فاطمه جمال زاده از نویسندگان حوزوی و گزارشگران خبرگزاری فارس با اثر «شغلهای هزار رنگ هنوز زیر آسمان یکرنگ قم نفس میکشند» رتبه نخست بخش گزارش جشنواره ابوذر را از آن خود کرد.
📎 لینک: برترینهای جشنواره ابوذر در قم تجلیل شدند
#افتخارات
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
⭕️ ناامنی جهان با تفکر استکباری
✍️ هادی قطبی
نشست اسرائیل، امارات و مصر در پس حمله ایران به مرکز جاسوسی اسرائیل در عراق و نیز با گذشت چند هفته از جنگ روسیه و اکراین و نیز مقاومت و دفاع جانانه مردم یمن و آتش زدن آرامکو (تاسیسات صادرات نفت عربستان) و دیگر اتفاقات ریز و درشت در سایر اقصا نقاط جهان، برخی تحلیل گران را به فکر وقوع عنقریب جنگ جهانی سوم فرو برده است.
حقیقت آن است که وضعیت کنونی جهان بر اساس تفکر منفعت طلبی و منفعت جویی آمریکا و استکبار جهانی است که خود را در جایگاهی قرار داده که شایسته آن نیست. بایدن و یا هر مدعی قدرت دیگر در جهان، به حکم عقل و بر مبنای ادیان توحیدی، اصولا شانیت چنین جایگاهی را ندارند که بخواهند تنها به فکر منافع خود بوده و به خاطر آن ملت ها را به جان یگدیگر بیندازند.
برای تحقق صلح بینالملل بر اساس تفکر توحیدی، راهی جز پذیرش حاکمیت و ربوبیت الهی نیست: «قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَى كَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلَّا نَعْبُدَ إِلَّا اللَّهَ...»(آل عمران/64) و نیز پذیرش سلسله مراتب ولایت الهی: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ...»(نساء/59) و نیز رعایت اصل عمل صالح و رفتار در چارچوب مصلحت بشری: «إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ»(عصر/2و3) و نیز رعایت اصل امر به معروف و نهی از منکر و نظارت عمومی: « وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ»(عصر/3)
بر همین اساس، اگر دولت یا کشوری در برابر این اصول بایستد یقینا صلح بین الملل را دچار مخاطره کرده و ملتها را به بیراهه می کشاند و اصولی را برای نجات بشریت ذکر میکند که ماهیتا نمیتواند صلح و مصلحت بشری را در پی داشته باشد.
تفکر منفعت طلبی استکبار، موجب نابودی حرث و نسل میشود و این همان جنگ جهانی است که قرآن از آن یاد میکند: «وَإِذا تَوَلّى سَعى فِي الأَرضِ لِيُفسِدَ فيها وَيُهلِكَ الحَرثَ وَالنَّسلَ وَاللَّهُ لا يُحِبُّ الفَسادَ»(بقره/205)
سیاستورزان ما باید با رعایت اصول و شیوههای قانونی و ابلاغی از سوی ولی امر، با چنین تفکری مبارزه کنند تا ملتها و دولتها را از شر سلطه مستکبران نجات داده و زیر لوای توحید درآورند.
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
#اصطلاحات_سیاسی و تحلیلی بر آن
📌 آگرمان (Agreman)
✍️ محمد ملکزاده
آگرمان یا پذیرش (Agreement)، اصطلاحی با ریشه فرانسوی است و به اجازهنامهای گفته میشود که توسط یک کشور برای پذیرش سفیر اعزامی از کشور دیگر صادر میشود. در عرف دیپلماتیک صدور چنین اجازهنامهای پس از بررسی سوابق سفیر ارسالی توسط کشور پذیرنده انجام میشود و در صورت عدم صدور اجازهنامه، مقامات کشور پذیرنده نیز ملزم به ارائه توضیحات و دلایل عدم پذیرش سفیر موردنظر نمیباشند. البته این عرف مربوط به سفارتخانههای موجود در کشورها و دیپلماتهای شاغل در آن است نه سازمانهای بینالمللی مانند سازمان ملل که دارای ماهیت جهانی و بینالمللی است و در خاک یک کشور مانند آمریکا قرار دارد. پذیرش یا رد دیپلماتهای کشورها در سازمانهای بینالمللی به عهده کشور میزبان نیست و کشورهایی که میزبان چنین سازمانهایی در خاک خود میباشند، نمیتوانند مانع از ورود دیپلماتهای کشورها در سازمانهای بین المللی مانند سازمان ملل متحد شوند. با این وجود دولت آمریکا گاه با دلایل سیاسی مانع از ورود سفرا و دیپلماتهای کشورهای مخالف خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل شده است. در یک مورد پس از معرفی آقای ابوطالبی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، دولت آمریکا در اقدامی خلاف منشور سازمان ملل، به بهانههای سیاسی مانع از پذیرش وی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل شد. این اقدام دولت آمریکا از دیدگاه کارشناسان بینالمللی، نقض قوانین بین المللی و نیز نقض تعهد آمریکا بر اساس منشور سازمان ملل متحد تلقی گردید. روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در تاریخ 23/1/1393 با اشاره به پیامدهای این اقدام آمریکا آن را نوعی سوء استفاده دولت آمریکا از جایگاه خود به عنوان کشوری که میزبان یک سازمان بین المللی (سازمان ملل متحد) در خاک خود میباشد توصیف نمود. پروفسور ویلیام بیمن، استاد دانشگاه مینه سوتای آمریکا نیز این اقدام دولت آمریکا در عدم پذیرش سفیر جمهوری اسلامی ایران را نقض قطعی قانون بین الملل خواند که در اثر فشار لابی صهیونیستی بوجود آمده است. گرچه چنین اقدامات غیرقانونی از سوی آمریکا علیه کشورهای مستقل تازگی نداشته و به این مورد محدود نمیباشد اما از نگاه کارشناسان خارجی و تحلیلگران بین المللی چنین اقداماتی ضرر چندانی به جمهوری اسلامی ایران نمیزند، اما رفتار غیرقانونی آمریکا در بیتوجهی به قوانین بینالمللی و سنگ اندازی وی در مسائل بین المللی کشورها و تعامل آنها با سازمان ملل را برای همگان آشکار میسازد.
#سیاست
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
💐 دلیل جمع بودن خطاب ادعیه نسبت به امام زمان(عج)
سؤال: در بسیاری از ادعیه به ویژه دعای ندبه خطابها نسبت به امام زمان(ع) جمع است، مانند «أَیْنَ الشُّمُوسُ الطّالِعَهُ؟أَیْنَ الْأَقْمارُ الْمُنیرَهُ؟أَیْنَ الْأَنْجُمُ الزّاهِرَهُ …» دلیل این جمع آمدن چیست؟
پاسخ: خطاب جمع آمدن فرازهایی از ادعیه درباره امام زمان(عج) نشان دهنده ادب و اهمیت شخصیت ایشان است. مطابق با روایات این خطابها در برگیرنده تمام ائمه معصومین(ع) است و برخی دلایل همچون امت بودن ایشان همانگونه که نسبت به حضرت ابراهیم(ع) بیان شده، دلیل بر جمع آمدن خطاب است.
در این باره میتوان دلایلی را ذکر نمود از جمله اینکه گاهی در ادبیات، جهت حفظ احترام، فرد را به صورت جمع مورد خطاب قرار میدهند مثلا گفته می شود، استاد فرمودند یا پدر فرمودند، استاد تشریف فرما شدند؛ این نکته در مورد معصومین(ع) بنیز وجود دارد و در قرآن، روایات و ادعیه این نکته مورد توجه قرار گرفته و آنها را به گونهای مودبانه مورد خطاب قرار دادهاند.
در مورد حضرت مهدی(عج) مسئله را به نحو دیگری نیز باید بررسی نمود؛ در روایات آمده است: «سُئِلَ ابوعبدالله(ع) هل وُلِدَ القائم؟ قال: لا، و لو أدرکْتُه لخدمْتُه أیّامَ حیاتی» از امام صادق(ع) در مورد تولد امام زمان(عج) سؤال شد که آیا حضرت قائم(عج) متولد شدهاند؟ امام فرمود: نه، حضرت متولد نشده است. اگر من او را درک میکردم، تمام عمر خود خادم او میشدم.
قرآن در مورد حضرت ابراهیم(ع) نیز چنین خطابی دارد میفرماید: ﴿إِنَّ إِبْرَاهِیمَ کَانَ أُمَّه قَانِتًا لِلَّهِ حَنِیفًا وَلَمْ یَکُ مِنَ الْمُشْرِکِینَ؛ همانا ابراهیم (به تنهایی) یک امت بود، در برابر خدا خاضع و فرمانبر و حق گرا بود، و از مشرکان نبود.﴾ (نحل:۱۲۰) در این آیه خداوند حضرت ابراهیم(ع) را به تنهایی یک امت دانسته است.
#ویکی_پاسخ
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
#تبریک
💠🔹امام حسن مجتبی علیهالسلام:
《أَنَا الضَّامِنُ لِمَنْ لَمْ یَهْجُسْ فِی قَلْبِهِ إِلَّا الرِّضَا أَنْ یَدْعُوَ اللهَ فَیُسْتَجَابَ لَهُ》
کسی که در قلبش جز رضا و خشنودی خدا خطور نکند چون خدا را بخواند
من ضامن اجابت دعای او هستم
📗اصول کافی، جلد۲، صفحه۶۲
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#امام_حسن_مجتبی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
💠 حکایتی در باب «حلم» حسنی(ع)
✍️ احمدحسین شریفی
علی بن عثمان هجویری از صوفیان بزرگ قرن قرن پنجم، در کتاب کشف المحجوب میگوید:
«و اندر حکایات یافتم که اعرابیی از بادیه درآمد.
او بر در سرای حسن ابن علی نشسته بود اندر کوفه. اعرابی وی را دشنام داد و مادر و پدرش را. وی برخاست و گفت: «یا اعرابی، اگر گرسنهای تا نانت آرند و یا تشنهای تا آبت آرند، یا ترا چه رسیده است؟»
و وی میگفت: «تو چنین، و مادر و پدرت چنین.»
حسن رضیاللهعنه فرمود تا یک بدرهٔ دینار بیرون آوردند و بدو دادند.
و گفت:
«یا اعرابی، معذور دار، که اندر خانهٔ ما بیش از این نمانده است والّا از تو دریغ نداریمی.»
چون اعرابی این سخن بشنید، گفت: «أَشهد أَنّکَ ابنُ رسول اللّه...»
و این صفت محقّقان مشایخ باشد –رضوانالله علیهم– که مدح و ذمّ خلایق به نزدیک ایشان یکسان شده باشد و به جفا متغیّر نشوند.»
#اخلاق
#امام_حسن_مجتبی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🌐 تاریخ تمدن ویل دورانت یا حياة القلوب علامه مجلسي؟!
✍️ قاسم یزدانی مقدم
تاریخ: گنجینه ای به بلندای زندگی بشر. هدایتکده ای که حضرت پدر، آنقدر در احوالاتش اندیشیده که گویی با اولین تا آخرین مردمانش زندگی کرده و حتی جزئی از آنان شده(نهج البلاغه نامه ۳۱). بنابر معارف قرآنی، همانقدر که آینده و معاد مهم است، تاریخ و گذشته هم عبرت آفرین است و ارزشمند. اما مهمتر این است که تاریخ چه کسانی را بخوانی و یا بهتر بگویم: چه کسانی را تاریخ ساز بدانی و محور روایت! پادشاهان را یا انبیا و اولیای الهی را؟ در این ميان اما، راه جستن از تاریخ تمدن ویل دورانت به عنوان یکی از بارزترین نمونه ها، یعنی گم شدن در هزارتوی اطلاعات غیر ضرور، که اساسا این کتاب به قصد "فاعتبروا يا أولي الأبصار" (حشر ۲) و "فانظروا كيف كان عاقبة الذين من قبل"(روم ۴۲) نگاشته نشده. سخن در این است که ما به یک الگوی روایت "هدایت محور" نیاز داریم، چرا که اگر گذشته را قرآنی فهم نکنیم، آینده را قرآنی نخواهیم ساخت.بنابراین در تاریخ تمدن ما، اساس روایت بر پایه سه گانه ی کفر، ایمان و نفاق خواهد بود. تاریخ بشر نیز به محوریت بزرگترین تاریخ سازان، یعنی انبیای اولوالعزم به دو دوره تقسیم خواهد شد. دوران اقوام اولین، چهار پیامبر و اقوام آخرین که دوران رسالت پیامبر خاتم صلوات الله علیهم اجمعین است(واقعه ۱۲و۱۳).طرح پیشرفته ای که کتاب حياة القلوب علامه مجلسي، آغازی بر آن راه مبارک است.
مشابه: کدکس آلیمنتاریوس یا شیخ حرّ عاملی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
✅ نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم دایر شد
✅ 45 اثر در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم
✅ آثار 25 عکاس در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم
دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: نمایشگاه آثار «بخش آزاد» این دوسالانه، با 45 اثر از 25 هنرمند عکاس دایر شده است.
به گزارش روابطعمومی دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم،
ابراهیم سلیمانی در گفتوگویی در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه تا 11 اردیبهشتماه امسال از ساعت 15:30 تا 19:30 به صورت رایگان برای بازدید عموم در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) دایر است.
وی افزود: دهمین دوره این دوسالانه در مقایسه با دوره های پیشین آن، دارای تفاوت های جدی؛ از جمله حضور عکاسان با «مجموعه عکس» و نیز «بخش عکس موبایلی» است که در دوره های گذشته این دو بخش را نداشتیم.
رییس انجمن عکاسان استان قم ادامه داد: این دو بخش جدید، موجب رونق و حضور بیشتر عکاسان در این دوسالانه شد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عکس های برگزیده به شکل بسیار هنرمندانه ای «پاسپارتو» شده اند و همچنین دارای «کَپشِن» هستند.
وی بیان کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته، نشست های تخصصی نقد و بررسی عکس ها به همراه گفت وگو با عکاسان در رابطه با این دوسالانه نیز انجام می شود.
🔵 نمایشگاه «بخش قم» دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم پس از عید فطر برگزار میشود
وی اعلام کرد: نمایشگاه «بخش قم» که بخش اصلی نمایشگاه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم است؛ پس از عید سعید فطر برگزار می شود و پس از آن آیین اختتامیه دوسالانه مذکور برگزار خواهد شد.
🔴 2 هزار اثر به دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: حدود 2 هزار اثر از بیش از 120 هنرمند عکاس در بخش های گوناگون از سراسر کشور؛ به این دبیرخانه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد.
دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم افزود: از میان آثار دریافت شده، 180 اثر از 50 هنرمند عکاس برای نمایشگاه در دو بخش «قم» و «آزاد» انتخاب شدند.
#عکس
#رسانه
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
بهروزرسانی جدید بازی «عملیات انهدام همراه» منتشر شد. (نسخه 0.0.7)
برخی از امکانات و قابلیتهای افزودهشده عبارتند از:
✅ تغییر نظام اسلحه
✅ نظام کولهپشتی
✅ بهینهسازی بیشتر
✅ غنایم جنگی
برای مشاهده کامل امکانات و قابلیتهای افزودهشده و دانلود رایگان بازی به بازیکده مراجعه کنید:
@Baazikadeh
#بازی
#عملیات_انهدام
#عملیات_انهدام_همراه
#رسانه_گستر_بنیسی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔴 استبداد رسانه ای!
✍️ محمدمهدی زارع، کارشناس مدیریت استراتژیک
📌در این سالها به رفتار مردم و خاصه جوانان در خانواده و اجتماع دقت کردهاید؟ گسست اندیشه ای که حاصل تزریق محتوای غربی با ابزار تلگرام و اینستاگرام و توییتر و ... است را درک می کنید؟ این واژگونگی افکار، لاجرم تفاوت در عمل و کنشهای سیاسی و دینی را به همراه می آورد.
جامعه ایران بی دین نیست، اما این رسانه اجتماعی بی والد ایرانی، برخی مظاهر بی دینی را برجسته می کند تا آن را جریان غالب نشان بدهد و می دهد!
📌در پی خیانت جمعی از مسئولان گذشته که ناباورانه هنوز برخی شان در مناصب باقی اند، امروز تلخ ترین استبداد فرهنگی و چه بسا سیاسی در ایران حکومت می کند: استبداد رسانهای!
استبدادی پر استعداد برای هر نوع اعمال سلیقه و اندیشه و موج نمایی و فتنه گری! استبدادی اغواگر که در اوج رنگارنگی، بی رحم و خونریز است و در دروغ پردازی کم نظیر و باورپذیر!
📌دشمن با رهبری ارتش رسانه ای خود برای هدایت فکر مردم ایران محتوا می سازد و رفتارشان را در چارچوبی دلخواه مدیریت می کند!
گمانتان نتیجه دوام این روند چیست؟ شک نکنید که باور مذهبی و ارزشی مردم دیندار را در تنگنای مارپیچ سکوت، خفه خواهد کرد. برنامه او اندلس سازی ایران از مسیر جنگی ترکیبی است و برنامه ما بی برنامگی فرهنگی و رهاوارگی شبکه های اجتماعی!
📌داد اصلی من بر سر خودم و حوزه ای است که چهار دهه از انقلاب گذشته اما هنوز درنیافته که سهم و نقش او برای انقلاب، مادری است نه ... ! اولین بازخواست از اوست که باید برنامه راهبردی سازمانش حفظ، تثبیت و ارتقا دانش دینی و انقلابی مردم باشد. بوده آیا؟ هست آیا؟
📍کاش اجازه می دادند اصلانی و دارایی های جهادی و انقلابی برای این سازمان، برنامه استراتژیک بنویسند. اینها باید میدان دار تصمیم سازی در حوزه شوند، که هم در دل تهدیدها رفته اند و هم ارزش فرصت ها را می دانند. آنها در هیاهوی ما مدعیان صف اول، بارها در عمل نشان داده اند که چگونه و کجا شهدا را می چینند. 😔😔
📍داستان بی عملی فرهنگی سایر نهادها و ارگان های با پسوند اسلامی که هزار بار تلختر است را بگذاریم و بگذریم! 😔
📌آقای مسئول با شما هستم!
به داد این رهاشدگی محتوای رسانه های اجتماعی برسید که اگر نرسید این رسانه مستبد، این دیجیتال بی افسار داخلی، با آندلسی کردن ایران فقط چند خیز فاصله دارد.
🔴 کاش از خواب گران برخیزید! کاش !
نکته: گوینده کلیپ ، دکتر زرشناس است.
#رسانه
#اندلس
#محتواسازی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN