eitaa logo
حزب الله حوزه
3.5هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.8هزار ویدیو
18 فایل
🔸رسانه حزب اللهی‌های عزیز حوزه 🔸سنگری مقابل تحجر و التقاط 🔸️امام خامنه‌ای:مشروعیت ما در مبارزه با فساد است #فان‌حزب‌الله‌هم‌الغالبون
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 خیزش حوزویان در برابر محاربه با خدا ▫️رهبر معظم انقلاب اسلامی: باید با بانک ها برخورد شود. غلط میکنند که بنگاهداری میکنند ▫️ اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در اعلام برائت از طرح بانکداری مجلس 🕑 یکشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۱ صبح 🕌 شهر مقدس قم مدرسه مبارکه فیضیه Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
حزب الله حوزه
خبرگزاری فارس: 🎥 دختران پرسپولیسی در ورزشگاه 🔹بعد از حضور زنان هوادار استقلال در ورزشگاه آزادی، نوبت به دختران پرسپولیسی رسید. در فاصله کمتر از یک ساعت مانده به آغاز پرسپولیس و صنعت نفت، حدود ۴ هزار زن هوادار پرسپولیس امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد. 🔻 آیت الله العظمی نوری همدانی: اکنون با قدردانی از خدمات و فعالیت های رییس جمهوری محترم، این تذکر لازم است که پیشنهاد مذکور از دو جهت مخالف موازین اسلامی است: یکی از جهت نگاه کردن زن به بدن مرد نامحرم و دیگر این که، به این شکل شرکت هزاران زن و مرد در یک مجمع و رفت وآمد آن ها هر چند جای نشستن آن ها از هم جدا باشد، بالاخره موجب اختلاط و فساد خواهد شد. 🔻حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی: حضور بانوان در مکان های ورزشی مردان به هیچ وجه جایز نیست و از نظر فقهی روشن است که نظر زن به بدن مرد حتی بدون لذت جایز نیست. 🔻حضرت آیت الله العظمی صافی : حضور بانوان در مسابقات ورزشی مردان، خلاف شرع و تنازل ظاهر از مواضع اسلامی است. 🔻حضرت آیت الله مکارم شیرازی: در همه جای دنیا، ورزشگاههای فوتبال به عنوان مکان های ناامنی شناخته می شوند که درگیری، زد و خورد و حتی کشته هایی در پی دارد و ضرورتی ندارد که در چنین فضای ناامنی، خانواده ها حضور پیدا کنند. 🔻حضرت آیت الله علوی گرگانی : به نظر ما حضور بانوان با توجه به برهنه بودن بخشی از بدن مردان حرام است ضمن اینکه این موضوع موجب بروز برخی مشکلات اخلاقی نیز خواهد شد و به دولت نیز تذکر داده شده است. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
⚫️ اثر توّابین در تاریخ، یک هزارم اثر شهدای کربلا نبود/کار را در لحظه باید انجام داد ◾️امام خامنه ای: شهدای کربلا همه در یک روز کشته شدند؛ توّابین نیز همه در یک روز کشته شدند. اما اثری که توّابین در تاریخ گذاشتند، یک هزارم اثری که شهدای کربلا گذاشتند، نیست! به‌خاطر این‌که در وقت خود نیامدند. کار را در لحظه‌ی خود انجام ندادند. دیر تصمیم گرفتند و دیر تشخیص دادند. ۷۵/۳/۲۰ ◾اگر در مسیر عدالت خواهی، پشت سر امام را خالی کردیم و هزینه در راه آرمان را به شخص امام واگذار کردیم، همان می‌شود که در کربلا شد. اگر امروز همه سینه چاکان و رجزخوان های خود عمار پندار ،صداقت و شهامت داشتند، یک نفر هم جگر فساد زیر پرچم جمهوری اسلامی را نداشت. مگر قبل از شهادت اباعبدالله جوانان مسلمین، مشتاق ایشان نبودند؟ چرا وقتی که امام برای و و به پا خواست ،فقط کسانی که تشنه عدالت بودند، ناصر ایشان شدند؟ ◾امروز وقتی مثلا امام خامنه ای بگوید سربازان خدا در 👈آینده👉 اسرائیل را فتح می کنند، همگی شعار من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم را سر میدهید، اما در بزنگاه های انقلاب ،وقتی امام المسلمین ،تکلیفمان را (مبارزه با فساد )مشخص می کند كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِمَا لَا يَسْمَعُ إِلَّا دُعَاءً وَنِدَاءً ۚ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
مسئولینی که مشروعیت ندارند ... Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
هدایت شده از رحمت الله معظمی
🔵توییت| 🔹به هیچ وجه قصد مچ گیری و سوء استفاده از قصور و تقصیر دیگران نداریم؛ اما بعد از سال ها که بانک ها هر بلایی که خواسته اند سر مردم آورده اند، حالا طرحی را به اسم طرح بانکداری اسلامی، به مجلس رفته است. 🔹به غیر از نمایندگان انگشت شمار، نه مخالف جدی و مؤثری نه تبیینی نه توضیحی... صدا و سیما هم مردم را تنها گذاشت. اما مطلب اصلی این که تبیین و تشریح این طرح، و اعتراض علیه آن، اولاً و مؤکّدا تکلیف امامان جمعه و تریبون های نماز جمعه می باشد. 🔹امام جمعه به عنوان عالم دینی و نماینده حوزه علمیه، نماینده نظام اسلامی و صدای مردم و مستضعفین، مهم ترین وظیفه را در این طرح خسارت بار دارد. شما هم از امان جمعه محترم شهر خودتان مطالبه بفرمایید. 💥کانال حجت الاسلام در ایتا👇👇 ----------------------- @r_moazzami ----------------------- https://eitaa.com/joinchat/3614244898Cadfb365ae0 -------------------------------------------
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وَ مَا الْحَياةُ الدُّنْيا إِلاَّ مَتاعُ الْغُرُورِ... Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
🔴عمل به هنگام 🔹چقدر از روند تصویب طرح موسوم به بانکداری اسلامی! مطلع هستید؟ 🔹 علی‌رغم اعتراض علما، ستادراهبری اقتصادمقاومتی حوزه و کارشناسان متعهد دانشگاهی... آیا می دانید بعد از سال ۵۱ شمسی تا کنون این اولین طرح مربوط به بانکداریست! 🔹حالا با این تأخیر و با این همه ظلم و فساد در بانکداری و بعد از چنگ اندازی های مکرر نظام بانکی بر چهره نورانی نظام اسلامی، این قوانین هم، آلوده به شاخصه های توسعه غربی و مبتنی بر تفکرات مادی و لیبرالیست. 🔹امامان محترم جمعه، اگرچه دیر، وظیفه دارند از تربیبون هایی که ثمره خون شهداست با تبیین و موضع گیری، به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند. از امامان جمعه و نماینده های مجلس، مطالبه کنیم. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
هدایت شده از جهش ایران
🚧| انفعــال سختـــ³ قاتلت خوب می‌فهمید که بعد تو، روی جام‌زهرها میشود حساب کرد. 📆| ۹۸۶ روز گذشت. 📮انتشار حداکثری با شما. ⁦⁦⁦@Jahadetabyin_ir | جهــادِتبییــنــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از حوزه انقلابی
🛑 فرصت یک ماهه به نمایندگان مجلس برای اصلاح طرح بانکداری در تجمع فیضیه قم 🔹جمعی از طلاب و روحانیون در اعتراض و مخالفت به تصویب طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی امروز در مدرسه فیضیه تجمع کردند و به نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرصت یک ماهه برای اصلاح طرح بانکداری مجلس شورای اسلامی دادند 🔹طلاب با همراه داشتن پلاکارد ها و دست نوشته هایی مانند بانکداری ربوی ضد شرع نبوی ، تصویب طرح ربا محارب با خدا ، بانک ها را ازدست سرمایه داران خارج کنید، طرح بانکداری مجلس یعنی بنگاه داری و حباب سازی، اعتراض خود را از تصویب طرح بانکداری ربوی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند. ▫️منتظر اخبار و کلیپ های تجمع اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در اعلام برائت از طرح بانکداری مجلس در 🕌 شهر مقدس قم مدرسه مبارکه فیضیه باشید نشرحداکثری 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅───────────┅╯
🔴 جمهوری اسلامی و پرچم معنویت و عدالت 🔻بخش اول 🔹رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) به نکته ای مهم اشاره کردند و فرمودند پرچمی که در دست جمهوری اسلامی است، پرچم معنویت و عدالت است. این پرچم انبیاء و ائمه بوده: «این همان پرچم است، پرچم ائمّه است، پرچم انبیا است و نوشته‌ی این پرچم هم همین دو کلمه است: عدالت و معنویّت.» چند کلامی در تبیین این نکته مهم عرض می کنم. 🔻این کلام چند وجه دارد که به آن اشاره می کنم. 1️⃣ وجه اول: بدون عدالت، معنویتی نخواهد بود. 🔸هدف اصلی همه انبیای الهی چه بود؟ و برای رسیدن به این هدف چه اقدامی باید می کردند؟ بر مبنای آیات و روایات، هدف نهایی و اصلی همه انبیاء علیهم السلام، این بود که بشر را به برای رسیدن به کمال الهی هدایت کنند. فلسفه وجودی انسان، رسیدن به مقام قرب الهی و انسان کامل است. انسانی که به بی نهایت برسد و خدایی شود. انسانی که از غل و زنجیر دنیا و اهل دنیا رها شود و به سعادت الهی برسد. این هدف اصلی همه انبیاء است که انسان ها را به کمال معنویت الهی برسانند. اما چگونه و از چه طریقی؟ و مقدمه این هدف والا چیست؟ 🔹مقدمه هدف اصلی پیامبران، یک هدف میانی و بسیار اساسی است که شرط ضروری است. پیامبران برای اینکه انسان ها را به صراط الهی هدایت کنند و جامعه را تربیت کنند، دنبال تربیت فرد فرد جامعه نبودند. دنبال ایجاد یک مدرسه یا مؤسسه یا فرقه نبودند. بلکه دنبال ایجاد یک کارخانه انسان سازی بودند. آن کارخانه انسان سازی، یعنی نظام سیاسی مبتنی بر عدل و جامعه عادلانه. یعنی پیامبران برای اینکه بتوانند انسان ها را تربیت کنند، جامعه را هدایت کنند، راهی بجز نفی طبقات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و بنیان گذاشتن یک و بی طبقه نداشتند. آنان برای تحقق جامعه عادلانه، در این مسیر با طواغیت جامعه اعم از مترفین، اشراف، سرمایه سالاران، زرسالاران، زورگویان، مستبدان و مستکبران و ... مبارزه کردند چون اینها موانع اصلی تحقق جامعه عادلانه اند. 🔸لذا در قرآن، آیه 25 سوره حدید آمده: «لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَيِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْكِتَابَ وَالْمِيزَانَ لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ ...». ما رسولان خود را با دلایل روشن فرستادیم، و با آنها کتاب (آسمانی) و میزان (شناسایی حقّ از باطل و قوانین عادلانه) نازل کردیم تا مردم قیام به عدالت کنند... 🔹این همان پرچم انبیاء الهی است. یعنی پرچم معنویت و عدالت. تا مقدمه و هدف میانی که همان جامعه عادلانه و نظام سیاسی مبتنی بر عدل است، محقق نشود، جامعه معنویتی نخواهد داشت و تربیت معنوی عموم جامعه محقق نمی شود. تربیت حداقلی خواهد بود و بسیار سخت و ناممکن و فقط انسان های معدودی می توانند زیست معنوی داشته باشند. شرایط برای عموم فراهم نخواهد شد. 2️⃣ وجه دوم؛ بدون معنویت، عدالت محقق نمی شود. 🔹در این زمینه باید عرض کنیم؛ اولاً بدون توجه به عالم معنویت و مبانی دینی و اعتقادات و اخلاقیات و احکام اسلامی، نگاه به مفهوم و ابعاد و چگونگی عدالت ناقص است. عدالتی که اسلام از آن دم می زند با عدالتی که مکاتب مادی نظیر کمونیسم و مارکسیسم از آن می گویند متفاوت است. ما باید بدانیم عدالت را برای خود عدالت نمی خواهیم. عدالت هدف نهایی نیست بلکه هدف میانی است و البته اگر محقق نشود هدف نهایی هیچوقت محقق نمی شود. 🔸ثانیاً کسانی که بناست عدالت را اجرا کنند یا بخواهند و مطالبه کنند، اگر مبنای اندیشه دینی و معنوی نداشته باشند، یا نمی توانند و یا به انحراف می روند. ثالثاً کسانی که می خواهند عدالت را اجرا کنند و کسانی که دم از عدالت و عدالتخواهی می زنند باید خود اهل تزکیه و اهل معنویت باشند. اگر اهل تزکیه نفس و اهل معنویت و اهل عبادت به درگاه خداوند متعال نباشند یا نمی توانند یا به انحراف خواهند رفت. 🔹از این روست که یکی از ویژگی های اصلی انتخاب حاکمان، عدالت است. توجه کنید که برخی از فقهای قدیم، یکی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر را عدالت می دانند. یعنی فردی که می خواهد امر و نهی کند، خود باید عادل باشد. یعنی چه؟ یعنی عدالت درونی داشته باشد و اسیر نفس و ظلم کردن به نفس نباشد، اهل گناهان کبیره و اصرار به گناهان صغیره نباشد. برخی فقها البته این شرط را ذکر نمی کنند چون اگر بناست فقط عادلان امر و نهی کنند، مگر چند عادل در جامعه داریم؟ و لذا همه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند. 🔸البته، اکثر فقها، شرط عدالت را اگر شرط انجام امر و نهی ندانند ولی شرط تأثیر آن امر و نهی می دانند. یعنی تا فرد آمر و ناهی، خود عادل نباشد، امر و نهی او تأثیری در مخاطب ندارد. مخاطب، حاکمان باشند یا مردم؛ فرقی نمی کند. ادامه دارد Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
حزب الله حوزه
🔴 جمهوری اسلامی و پرچم معنویت و عدالت 🔻بخش اول 🔹رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع
🔴 جمهوری اسلامی و پرچم معنویت و عدالت 🔺بخش دوم 🔹در بخش اول توضیح دادیم حاکمی که می خواهد عدالت را اجرا کند فردی که قصد عدالتخواهی دارد؛ خود باید اهل معنویت باشد؛ به مبانی اندیشه دینی مسلط باشد وگرنه در مقام اجرا یا در مقام پژوهش یا در مقام عدالتخواهی دچار سستی و عقب ماندگی شده یا دچار انحراف می شود. 3️⃣ وجه سوم؛ وظیفه نظام سیاسی اسلام، تلاش همزمان در این دو حوزه است. باید هم پرچم معنویت را بلند کند و هم پرچم عدالت را. یعنی هم هدایت معنوی جامعه و هم تحقق جامعه عادلانه و توحیدی. ولی با این نگاه که اولویت اصلی، تشکیل جامعه عادلانه و توحیدی است. بیشتر توان و انرژی و زمان باید روی تشکیل جامعه عادلانه باشد اگر به این هدف رسید، هدایت معنوی آسان تر است. البته اولویت بندی به معنای رها کردن کامل امور معنوی جامعه نیست. معنای اولویت بندی، یعنی تلاش بیشتر، برنامه ریزی بیشتر، تعصب و غیرت بیشتر و ... . 🔹خیلی از متدینین، که دنبال کار فرهنگی و فعالیت دینی هستند، بدون توجه به هدف میانی و اساسی که همان تحقق عدالت است می خواهند جامعه را معنوی کنند. به همین دلیل نمی توانند و جامعه آنان را پس می زند و گاهی این فعالیت ها به ضد خودش هم تبدیل می شود. بدون اینکه با اشرافیت و طبقه سرمایه سالار که می خواهد همه منابع و امکانات مال خودش باشد، مبارزه کنند، می خواهند با برنامه های دینی و برقراری مناسک، جامعه را معنوی کنند. باید بدانند که نمی شود. هیچوقت این امکان پذیر نیست. 🔸در مقابل؛ کسانی را می بینیم که فکر می کنند بدون توجه به دین و مبانی دینی و چارچوب دینی و اخلاقیات و احکام اسلام و بدون تزکیه و بدون معنویت، می توانند عدالتخواهی کنند یا عدالت را اجرا کنند. اینها به هدف نمی رسند. 🔹زندگی و سبک انبیای الهی و حضرات ائمه معصومین علیهم السلام را که بازخوانی می کنیم، می بینیم غرق در معنویت و عبادت و از طرفی زندگی سراسر مبارزه با طاغوتیان و اشراف و ظالمان. اوج این معنویت و عدالت، قیام عاشورای حضرت اباعبدالله است چه معنویتی و چه جهادی و مبارزه ای در این سطح است؟ حالا جمهوری اسلامی بعنوان یک حکومت دینی، این پرچم را بدست گرفته؛ باید همانند نظام علوی عمل کند. 4️⃣ وجه چهارم؛ اهداف انبیاء الهی محدود به یک سرزمین و ملت محدود نبود بلکه برای همه بشریت و عالم بود. اهداف انقلاب اسلامی هم جهانی است و محدود به ایران نیست. اعتلای پرچم معنویت و عدالت در سرتاسر عالم. لذا همانگونه که شخص اگر می خواهد عدالت را اجرا کند و اهل امر به معروف و نهی از منکر باشد، باید خودش عادل باشد و عدالت درونی داشته باشد(اهل ظلم به نفس نباشد، اهل گناهان کبیره نباشد و اصرار به گناهان صغیره نداشته باشد) یک نظام سیاسی اگر می خواهد حقیقتاً عدالت را در جهان اجرا کند و با ظالمان جهان در بیفتد باید عدالت درونی داشته باشد. یعنی چه؟ یعنی مدیران و حاکمان و نهادها و ساختارهایش عادل باشند و اهل ظلم به زیردستان و مردم خود نباشند. 🔹اگر چنانچه می خواهد در برنامه های خارجی اش موفق باشد و آنجا هم با ظالمان و مستکبران مبارزه کند و این مبارزه به نتیجه برسد باید عدالت درونی داشته باشد تا بتواند در مبارزه با طاغوتیان جهان و مستکبران جهان موفق و پیروز باشد. این مبارزه ای که ایران اسلامی امروز با مستکبران عالم دارد اگر عدالت درونی اش ان شاءالله محقق شود، زودتر به نتیجه خواهد رسید. راه پیروزی نهایی و سریعتر در برابر مستکبران عالم، تحقق عدالت در داخل است. اگر این تحقق پیدا کرد ما با افتخار بیشتر و عزت مضاعف و توان بالاتر در برابر نانجیبان عالم خواهیم ایستاد. ان شاءالله تعالی. 🔸اگر گاهی، بخشی از جامعه، به ارزش مبارزه نظام اسلامی با مستکبران عالم واقف نیستند و گاهی بخش هایی از جامعه فکر می کنند نظام دارد منابع داخلی را در سیاست های خارجی هزینه می کند بخاطر همین ضعف داخلی و عقب ماندگی در عدالت است. در حالیکه حقیقتاً اینگونه نیست و هزینه های نظام اسلامی در مسائل خارجی نسبت به اکثر کشورهای منطقه و جهان کمتر است ولی چه کنیم که بخاطر ضعف های درونی، تیغ زبان مان کُند است. اگر عدالت در داخل به وجود بیاید عدالتخواهی بین المللی ایران، قوی تر خواهد بود. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
هدایت شده از رحمت الله معظمی
♨️نوع و زمان و سرعت تصویب، بایکوت رسانه ها، خیانت رسانه ملی، حمایت آقای قالیباف، بی‌اطلاعی نخبگان، اغفال حوزه علمیه، همراهی غرب گرا ها و.... نشان از توطئه و پروژه نفوذ بودنِ طرح بانکداری مثلاً اسلامی و در واقع، دارد. 💥کانال حجت الاسلام در ایتا👇👇 ----------------------- @r_moazzami ----------------------- https://eitaa.com/joinchat/3614244898Cadfb365ae0 -------------------------------------------
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 استوری حـجـت‌ الاسـلام رحـمـت الله مـعـظّـمـی در انتقاد به خبر سفر فرزند یک مقام دولتی به کانادا. 🔸 حذف طبقه اشراف و مترفین، تکلیف مردم است. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جریان بانمک شیرازی 🔹️یکی دیگر از شوخی های خنده دار جریان شیرازی این است که 《 آیت الله شیرازی نسبت به عدم استقلال حوزه های علمیه از دولت انتقاد دارد》. به قول امام عظیم الشأن رضوان الله علیه: منتقد فضای ناسالم باید خودش سالم باشد. این آقای ظاهراً آیت الله که می خواهد با مائده های نازل شده از لندن به داد تشیع برسد، نظری ،فتوایی، چیزی در مورد وابستگی به دولت انگلستان ندارد؟ 🔹️البته ایراد اصلی به این آقایان وارد نیست، ایراد اصلی از ماست که در این هزار و چند صد سال نتوانستیم تبیین کنیم که کربلا نتیجه مبارزه با ظلم و استکبار بود نتوانستیم تبیین کنیم که اباعبدالله کسی بود که بین نفس کشیدن زیر بیرق حاکم فاسق و شهادت ،دومی را برگزید. ضعف از ما بود که امروز شیاد های عمامه به سر دست نشانده ، امام حسینی را برای ما جعل کردند که ملکه جلاد و خونخوار انگلیس، هزینه قیمه نذری اش را هم تامین میکرد. 🔹️بزرگ شیعه حضرت امام خامنه ای روحی فداه: آن تشیّعی که بخواهد از لندن و از آمریکا برای دنیا پخش بشود، آن تشیّع به درد شیعه نمی خورد. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357
وقتی دشمنان ملت انقلابی، دلسوز ما می شوند!! سناریو سازی دشمنان دین از یک حادثه تلخ شگردی نخ نماست. نه دشمنی صهیونیست تعجب دارد، نه همراهی غربگراها و نه ضریب دادن پیامرسان های بیگانه به این سناریوی کثیف. بخش تعجب برانگیز و تاسف آور عبارت است از غلطیدن بخشی از طرفداران جبهه انقلاب در این طراحی پیچیده. Join🔜 🆔 @howzeh_1357 Join🔜 🆔 @howzeh_1357