eitaa logo
حوزه انقلابی
14هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
11.9هزار ویدیو
659 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ایران من
سیدعلی اصغر زمانی: حال اگر رئیس جمهور ایران، تابعیت کشور انگلیس را دریافت کرده باشد، تدبیر چیست؟ پاسخ این سئوال را به ماده 989 قانون مدنی و اصل 89 و 110 قانون اساسی واگذار می‌نمایم:
هدایت شده از ابرگروه روشنگری سیاسی
ماده 989 قانون مدنی تصریح دارد؛ که «هر تبعه ایرانی که بدون رعایت مقررات قانونی بعد از تاریخ 1280 شمسی تابعیت خارجی تحصیل کرده باشد تبعیت خارجی او، کأن لم یکن بوده و تبعه‌ ایران شناخته می‌شود ولی در عین حال کلیه‌ اموال غیرمنقوله‌ او با نظارت مدعی‌العموم محل به فروش رسیده و پس از وضع مخارج فروش، قیمت آن به او داده خواهد شد و به علاوه از اشتغال به وزارت و معاونت وزارت و عضویت مجالس مقننه و انجمن‌های ایالتی و ولایتی و بلدی و هر گونه مشاغل دولتی محروم خواهد بود.»
هدایت شده از ایران من
سیدعلی اصغر زمانی: با توجه به صراحت ماده 989 قانون مدنی، نوبت به اجرا بند 2 اصل 89 توسط دو سوم نمایندگان مجلس مبنی بر عدم کفایت رئیس جمهور یا بند 10 اصل 110 قانون اساسی، مبنی بر تائید تخلف رئیس جمهور، از سوی دیوانعالی کشور است، که قطعا عزل رئیس جمهور از سوی رهبری را بدنبال خواهد داشت، هر چند که رعایت مصالح کشور، باید از سوی دیوانعالی کشور مدنظر قرار گیرد.
هدایت شده از گفتمان انقلاب
معاون حقوقی رئیس جمهور : اتفاقات فیضیه جرمی مشهودی است از عوامل آن شکایت خواهیم کرد. *طلبه ای پلاکارد در دست گرفته مفهوم تابلو استخر فرح اش چند وجهی است شد جرم آشکار، بدترین اهانت ها رئیس جمهور به منتقدین برجام با صراحت و مفهوم واضح کرد جرم آشکار نیست. خجالت بکشید. کاری دیگری توی مملکت روی زمین نمانده که انجام بدید.
هدایت شده از صدای ایران | VOI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📻صوت/الیاس حضرتی موافق استیضاح وزیر اقتصاد: به جای کرباسیان، روحانی باید استیضاح می‌شد/این ملت چه گناهی کرده‌اند؟ @voinews
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩واکنش "رحیم پور ازغدی" به اظهارنظرها درباره انتقادش از حوزه: همه آنچه در مدرسه فیضیه گفتم، حرف امام (ره) بود. 🔹خواهش می‌کنم آن سخنرانی یک‌ساعته را به‌صورت کامل گوش کنید؛ بحث چیز دیگری بود به‌جای دیگر کشیده شد؛ سکولاریسم در حوزه عین جمله رهبری است. 🔹دشمن می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کند http://tn.ai/1812301 📡 @TasnimNews
هدایت شده از اندیشه مقاومت
🚩 واکنش آیت‌الله شب‌زنده‌دار به اظهارات رحیم‌پور ازغدی: تذکر مشفقانه را باید پذیرفت/ دفتر «فقه معاصری» در حوزه تشکیل شده 🔹برخی مواضع خوبی دارند و حرف‌های خوبی می‌زنند که باید از این مواضع درست و روشنگری ها تقدیر شود اما از این افراد توقع نیست سخنانی بگویند که سبب سوء استفاده دشمن شود، این که گفته می‌شود 700 رساله وجود دارد کجاست؟ اگر واقعا این تعداد فاضل بزرگ در حوزه داشته باشیم که باید شکر خدا کرد چرا که اصل اجتهاد خوب است، رساله دادن و در معرض قرار دادن باید با توجه به شرایط و وظایف باشد. 🔹دو سال است که حوزه درباره مباحث جدید تصمیم گرفته و دفتر فقه معاصری تشکیل شده و در حال کار کردن بر مباحث فقهی معاصر و اصول است که جای آن در کتب درسی سطح خالی است/تسنیم 💠کانال فقه و انقلاب💠 @feghvaenghelab
هدایت شده از اندیشه مقاومت
✍آتش به اختیار و جبهه فرهنگی انقلاب 💠برای موفقیت در هر برنامه و طرحی، لازم است که برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی نمود. طبیعتا برنامه های فرهنگی نیاز به بیشتری به این سه گانه دارند و بدون تدوین ماموریت و استراتژی، پوچی و بی ثمری در طول زمان را پدید خواهد آمد. 💠کار فرهنگی و حضور در جبهه فرهنگی را با توجه به استعدادها و جایگاهها، می توان در چند سطح تفکیک نمود؛ به ترتیب اولویت: 🔹1 – سطح کلان و حاکمیتی(حضور در ارگانهای سیاست گذار) بیشترین تاثیرگذاری در سطح جامعه را ارگانهای سیاستگذار دارند که با پشتیبانی حاکمیت و بودجه حاکمیتی، برای یک جامعه راه و مسیر مشخص می کنند. برای ورود به این جایگاه، سطح دانشی بالا به همراه مدرک علمی لازم است. کسانی که دارای استعداد و پشتکار هستند با وارد شدن به مراکز علمی و تحصیل در رشته های فرهنگی و سیاستگذاری گام اول را برداند، و با انجام تحقیقات و تالیفات مرتبط، راه ورد به عرصه سیاستگذاری کلان را باز کنند. 🔹2- وادی هنر ( مهیا سازی زمینه تولید یا تولید محصولات فاخر برای سینما، تلویزیون و ...) گام بعدی حضور در مسیر تولیدات فرهنگی با گستره کشوری و جهانی است. از این جمله تولید فیلم، مستند، پویانمایی و برنامه های تلویزیونی را می توان نام برد. در این سطح فعالیتی، تربیت کارگردان، تهیه کننده، فیلمبردار، فیلمنامه نویس و... از اهمیت بالایی برخوردار است. در گام بعدی حضور در عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی و .... می باشد که بتوان محصولات فرهنگی انقلابی و فاخر را تولید کرد و در نسل جوان و نوجوان، مبانی انقلابی و راه انقلاب را نهادینه نمود. 🔹3- تشکیل کانون ها و نهادهای غیر دولتی ایجاد تشکّل و کانون های بزرگ فرهنگی برای ارتقای سطح دانشی و انتقال مبانی انقلاب در کنار کارهای فرهنگی، اولویت سوم است. تشکیل قرارگاههای فرهنگی با حضور اساتید انقلابی در زمینه تربیت نیروهای انقلابی و تاثیرگذار در جامعه گام برداشت و سرشاخه هایی را برای جامعه تربیت کرد که بتوانند زیرشاخه های را تحت پوشش قرار بدهند و این شبکه انقلابی تمام جامعه را در برگیرد و این امر ممکن نخواهد شد مگر با انتقال مهارتهای فرهنگی و مبانی انقلابی. در این گام، استقلال مالی و ایجاد یک منبع مالی مطمئن و غیروابسته، در تداوم و استمرار فعالیتها موثر است. این سطح فعالیتی شامل فضای مجازی می شود و می توان با ایجاد کانالها و سایتهای تولیدکننده محتوا، به این مهم دست یافت. 🔹4 – حضور در جامعه و یا فضای مجازی در اولویت چهارم، مرحله جنگ تن به تن، در سطح جامعه می باشد. هر نیروی فرهنگی که نتوانست در سه مرحله قبلی، فعالیت کند می تواند در این زمینه فعالیت کند. مهارتهای این مرحله شامل مطالعه تاریخ تحلیلی اسلام، تاریخ تحلیلی انقلاب و جهان، مبانی انقلاب، سخنان امام خمینی و امام خامنهای، رویدادهای مهم جهان، نظریات علمی در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی. در این عرصه جذب حداکثری و دوری از سیاست زدگی و سلیقه محوری را باید در نظر داشت./م.جعفری نیا 💠کانال فقه و انقلاب💠 @feghvaenghelab
📌 دستگیری در وقت اضافه! در برهه حساسی که تمام توجهات به سمت برچیدن فساد وتقویت مطالبه گری مد نظراسلام است شاهد اتفاقات تلخی ازجانب یکی از متهمین فساد مالی سه هزارمیلیاردی هستیم درپی افشاگری نماینده محترم مشهد مقدس جناب آقای کریمی قدوسی در باب نقش علاءالدین بروجردی در پرونده سه هزارمیلیاردی، وی به جای تنویر افکار و توضیح، دراقدامی ناشایست با شکایت گسترده از عناصر حزب اللهی در بروجرد قصد فرار به جلو دارد. انتشار گسترده سخنان شجاعانه نماینده مردم مشهد کاری مطالبه گرانه و در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب است. متاسفانه روز گذشته 4 شهریور تعدادی از عناصر حزب اللهی و انقلابی با شکایت علاءالدین بروجردی احضار ودستگیر وبدون طی مراحل قانونی روانه زندان شدند!! واین حرکت نمونه همان جیغ ها و در نهایت نعره هایی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: وقتی با فساد مبارزه کنید جیغ ها بلند میشود. از دستگاه قضائی بروجرد می خواهیم به بعضی از شبهات و ذهنیاتی که در مورد دستگاه قضا مطرح است(تاثیرپذیری از زرسالان و قدرت طلبان) دامن نزنند. بدون تردید این بار نیز همچون گذشته مردم و امت حزب الله با این جوسازی ها عقب نخواهند نشست و با انگیزه بالاتر با فسادی که اصل نظام و انقلاب را نشانه رفته است به مبارزه جانانه خواهند پرداخت و هم چنین مردم شریف بروجرد با اعتماد به دستگاه قضا منتظر اقدامات مسئولان زیربط هستند. گفتنی است آقای بروجردی به زودی محاکمه خواهد شد و این دست اقدامات به نوعی دست و‌پا زدن در وقت اضافه باقی مانده برای ایشان است.😊 کلیپ سخنان آقای کریمی قدوسی در افشاگری نقش علاءالدین بروجردی در فساد سه هزار میلیاردی را جهت اقناع افکار عمومی منتشر می کنیم::
10.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازنشر سخنان افشاگرانه آقای کریمی قدوسی نماینده شجاع مشهد در باب نقش علاءالدین بروجردی در اختلاس سه هزار میلیاردی... #جیغ_ها_بلند_شد!
63426.pdf
7.28M
اسناد بسیار مهم از نقش محوری علاءالدین بروجردی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در فساد کلان سه هزار میلیاردی بزودی مدارک دیگری در این زمینه در اختیار عموم امت حزب الله و اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت. مجازات سنگین و بدون اغماض بروجردی و حامیان وی خواسته عموم مردم ایران فایل پی دی اف این اسناد مهم را با دقت بخوانید .☝️☝️
امام خامنه ای دیدار طلاب درسال 89 درشهر مقدس قم: نظریه‌پردازى سیاسى و نظریه‌پردازى در همه‌ى جریانهاى اداره‌ى یک ملت و یک کشور در نظام اسلامى به عهده‌ى علماى دین است. آن کسانى میتوانند در باب نظام اقتصادى، در باب مدیریت، در باب مسائل جنگ و صلح، در باب مسائل تربیتى و مسائل فراوان دیگر نظر اسلام را ارائه بدهند که متخصص دینى باشند و دین را بشناسند. اگر جاى این نظریه‌پردازى پر نشد، اگر علماى دین این کار را نکردند، نظریه‌هاى غربى، نظریه‌هاى غیردینى، نظریه‌هاى مادى جاى آنها را پر خواهد کرد. هیچ نظامى، هیچ مجموعه‌اى در خلأ نمیتواند مدیریت کند؛ یک نظام مدیریتى دیگرى، یک نظام اقتصادى دیگرى، یک نظام سیاسى دیگرى که ساخته و پرداخته‌ى اذهان مادى است، مى‌آید جایگزین میشود؛ همچنان که در آن مواردى که این خلأها محسوس شد و وجود داشت، این اتفاق افتاد. این علوم انسانى‌اى که امروز رائج است، محتواهائى دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامى و نظام اسلامى است؛ متکى بر جهان‌بینى دیگرى است؛ حرف دیگرى دارد، هدف دیگرى دارد. وقتى اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند؛ همین مدیران مى‌آیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسى داخلى، خارجى، امنیت، غیره و غیره قرار میگیرند. حوزه‌هاى علمیه و علماى دین پشتوانه‌هائى هستند که موظفند نظریات اسلامى را در این زمینه از متون الهى بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند. امروز شبهه‌هائى مطرح میشود که آماج آن شبهه‌ها نظام است. شبهات دینى، شبهات سیاسى، شبهات اعتقادى و معرفتى در متن جامعه تزریق میشود - بخصوص در میان جوانان - هدفش فقط این است که یکى را از یک فکرى منتقل کند به یک فکر دیگرى؛ هدفش این است که پشتوانه‌هاى انسانى نظام را از بین ببرد؛ مبانى اصلى نظام را در ذهنها مخدوش کند؛ دشمنى با نظام است. لذا برطرف کردن این شبهه‌ها، مواجهه‌ى با این شبهه‌ها، پاک کردن این غبارها از ذهنیت جامعه - که به وسیله‌ى علماى دین انجام میگیرد.  امروز حوزه نباید در صحنه‌هاى متعدد فلسفى و فقهى و کلامى در دنیا غائب باشد. این همه سؤال در دنیا و در مسائل گوناگون مطرح است؛ پاسخ حوزه چیست؟ نه باید غائب باشد، نه باید منفعل باشد؛ هر دو ضرر دارد. فکر نو لازم است، پاسخ به نیازهاى نوبه‌نو لازم است که دارد مثل سیل در دنیا مطرح میشود؛ باید شما برایش جواب فراهم کنید. جواب شما باید ناظر باشد به این نیاز، و نیز ناظر باشد به پاسخهائى که مکاتب و فرقه‌هاى گوناگون میدهند. اگر از جوابهاى آنها غافل باشید، پاسخ شما نمیتواند کار خودش را انجام دهد. باید پاسخ قوى، منطقى و قانع کننده بیاورید وسط. باید پاسخها در دنیا مطرح شود. در زمینه‌هاى گوناگون، امروز نیاز وجود دارد؛ هم براى نظام اسلامى، هم در سطح کشور، هم در سطح جهان. تبیین معرفت‌شناسى اسلام، تفکر اقتصادى و سیاسى اسلام، مفاهیم فقهى و حقوقى‌اى که پایه‌هاى آن تفکر اقتصادى و سیاسى را تشکیل میدهد، نظام تعلیم و تربیت، مفاهیم اخلاقى و معنوى، غیره، غیره، همه‌ى اینها باید دقیق، علمى، قانع کننده و ناظر به اندیشه‌هاى رائج جهان آماده و فراهم شود؛ این کار حوزه‌هاست. با اجتهاد، این کار عملى است. اگر ما این کار را نکنیم، به دست خودمان کمک کرده‌ایم به حذف دین از صحنه‌ى زندگى بشر؛ به دست خودمان کمک کرده‌ایم به انزواى روحانیت. این، معنى تحول است. این حرکت نوبه‌نوى اجتهادى، اساس تحول است. بزرگان حوزه، مراجع تقلید، اندیشمندان، دانشمندان و فضلا باید دامنها را به کمر بزنند، همت کنند، این تحول را برنامه‌ریزى کنند، هدایت کنند، مدیریت کنند. بنابراین معناى اساسى تحول این است: حرکت نوبه‌نوى محتوائى. ما خودمان را و تلاش و فعالیت علمى خودمان را با نیازها منطبق کنیم. یک چیزهائى هست که مردم ما به آنها احتیاج دارند، پاسخش را از ما میخواهند؛ ما باید آنها را فراهم کنیم. یک چیزهائى هم هست که مردم احتیاجى به آنها ندارند؛ زیاد کار شده، زیاد تلاش شده؛ خودمان را سرگرم آنها نکنیم. مسئله‌ى درس فلسفه و رشته‌ى فلسفه است. توجه بکنید؛ اهمیت فقه و عظمت فقه نباید ما را غافل کند از اهمیت درس فلسفه و رشته‌ى فلسفه و علم فلسفه؛ هر کدام از اینها مسئولیتى دارند. رشته‌ى فقه مسئولیاتى دارد، فلسفه هم مسئولیتهاى بزرگى بر دوش دارد. پرچم فلسفه‌ى اسلامى دست حوزه‌هاى علمیه بوده است و باید باشد و بماند. اگر شما این پرچم را زمین بگذارید، دیگرانى که احیاناً صلاحیت لازم را ندارند، این پرچم را برمیدارند؛ تدریس فلسفه و دانش فلسفه مى‌افتد دست کسانى که شاید صلاحیتهاى لازم را برایش نداشته باشند. امروز اگر نظام و جامعه‌ى ما از فلسفه محروم بماند، در مقابل این شبهات گوناگون، این فلسفه‌هاى وارداتى مختلف، لخت و بى‌دفاع خواهد ماند. آن چیزى که میتواند جواب شماها را بدهد، غالباً فقه نیست؛ علوم عقلى است؛ فلسفه و کلام.اینها لازم است.