eitaa logo
حلقه وصل
3.5هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
7هزار ویدیو
185 فایل
هر روز درجریان تازه‌ترین اخبار فرهنگی و هنری و مطالب برگزیده سایت حلقه وصل قرار بگیرید. @ad_hvasl ارتباط با ادمین #تلگرام 🔺 T.me/hvasl #سروش 🔺 sapp.ir/hvasl.ir #بله 🔺 ble.ir/hvasl #اینستاگرام 🔺 www.instagram.com/hvasl.ir #سایت 🔺http://hvasl.ir/
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️ بسته «حلقه وصل» به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س)؛ ♨️آن قبر که در مدینه شد گم/ پیدا شده در مدینه‌ی قم 📌 در این گزارش به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، بسته ویژه‌ای شامل جدول زندگی‌نامه، اشعار، پیامک‌ها، برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام وفات آن حضرت و غیره تهیه و منتشر شده است http://hvasl.ir/content/55071 🆔 @hvasl_ir
📷 تصویری قدیمی از رهبر انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها. 🆔 @hvasl_ir
📰 دکه فرهنگی حلقه وصل 📸 صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۷ آذر ماه 🆔 @hvasl_ir
#پوستر | یا فاطمة اشفعی لی فی الجنّة ⚪️ اعجاز این ضریح که همواره بی حد است، چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است وفات حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) تسلیت باد 🆔 @hvasl_ir
🔰مارموز، کپی دست‌چندم از سینمای ده‌نمکی❗ ✍جواد محرمی 🔻چه کسی فکر می‌کرد کار به جایی برسد که کمال تبریزی تحت تاثیر کمدی‌های متأخر مسعود ده نمکی، چون «معراجی‌ها» فیلم بسازد، آن هم یک کپی دست‌چندم. 🔻کمال تبریزی که در کارنامه سینمایی‌اش دوتا از بهترین کمدی‌های تاریخ سینما ثبت شده عوض پیشرفت پس از دو دهه به جایی رسیده که از روی کمدی‌های شبه سیاسی مسعود ده نمکی کپی برداری می‌کند. گویی قراردادی نانوشته وجود دارد تا راهی را که ده نمکی در سینمای ایران آغاز کرد کمال تبریزی و عده‌ای دیگر تقلیدوار و البته آماتوروار ادامه دهند. دنباله‌روی از این جنس و گرایش در سینمای کمدی طی یک دهه اخیر تبدیل به الگویی شده که درگیشه جواب خود را پس داده است، هر چند این الگوپذیری به نظر می‌رسد بیشتر ناآگاهانه صورت می‌گیرد، اما تاثیرپذیری آن غیرقابل انکار است؛ یک فیلمنامه تقریباً بی‌سروته کمدی که تظاهر به هجو فضای سیاسی کشور و جریان معیوب بالا آمدن سیاستمداران بی‌ریشه، تندرو‌های سیاسی و انقلابی‌نما‌های فرصت طلب دارد، اما این فقط در حد یک ژست باقی می‌ماند. 🔻مارموز یک ایده نسبتاً خوب را که در صورت پرداخت مناسب می‌توانست تصویر دقیق و درستی از بخشی از پهنه سیاسی کشور به دست دهد با یک فیلمنامه دم دستی خراب کرده است چراکه اساساً قصد نویسنده و فیلمساز نقد دلسوزانه و بی‌طرفانه از برخی کجروی‌های سیاسی نبوده است. اشکال کار هم این است که کمال تبریزی خود در بروز و ظهور برخی رفتار‌های سیاسی احساسی و بعضاً خشونت آمیز دارای سابقه است و در سابقه‌اش حمله به یک بازیگر صرفاً به جرم بازی در فیلمی که او را خوش نیامده دیده می‌شود. او تعصب شدید و غیرقابل انکاری در حمایت از یک گرایش سیاسی در کشور دارد و هر از گاهی مانند خروس بی‌محل در محافل سینمایی این تمایلات را بروز می‌دهد. 🔻طبیعی است که از او نمی‌توان توقع ساخت فیلمی بی‌طرفانه داشت، اما تبریزی می‌توانست دست کم با کنترل حب و بغض‌های درونی‌اش اثری منصفانه‌تر بسازد؛ اثری که تنها بر تخریب بنا نشده باشد و در آن بر پارامتر‌های فرهنگی سازنده به سود ترمیم معایب سیاسی تأکید شده باشد. او می‌توانست به جای پریشان کردن بیش از پیش ذهن مخاطب درباره همه چیز و همه کس فیلمی بسازد که نتیجه‌اش صرفاً دمی خندیدن بی‌حاصل نباشد. مارموز قطعاً در گیشه به سرعت صفر‌های فروش خود را بالا خواهد برد، چون موقعیت‌های خنده دار زیادی دارد، اما هرگز اثری به یادماندنی و تاثیرگذار در لقب نخواهد گرفت. 🆔 @hvasl_ir
11.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جشن مختلط طراحان یک مسجد جنجالی! 🔹شاید شما هم باورتان نشود بنای مدرنی که در چهارراه ولیعصر و در کنار تئاتر شهر ساخته شده، یک مسجد است. 🔸بد نیست بدانید این مسجد توسط چه کسانی ساخته شده است؟ 🆔 @hvasl_ir
🔴 تغییر شعار"مرگ بر آمریکا" توسط ده‌نمکی ♨️ مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون دراینستاگرام عکس زیر که در آن به شعار "مرگ بر آمریکا" از زاویه ای دیگر نگاه شده است را منتشر کرد. 🆔 @hvasl_ir
✅ با حضور حاج حسین یکتا در «صمیمانه با مردم»؛ 📌 بازخوانی خاطرات ارتباط صمیمانه آیت‌الله خامنه‌ای با مردم مشهد http://hvasl.ir/content/55090 🆔 @hvasl_ir
✅ در محضر قرآن و عترت #حدیث #پیشنهاد 🆔 @hvasl_ir
❌همه آنچه باید درباره و‌ بدانید❗ 🔻از منظر ارتباطی نتایج نشان می‌دهد فعالیت در اینستاگرام دیده می‌شود، انتشار عکس‌های شخصی و غیررسمی، اشتراک‌گذاری‌ها، درددل‌ها و ساختن نوعی فرهنگ عمومی، مسئله سلبریتی‌ها را مهم کرده است البته ذیل پدیده سلبریتی‌ها، میکرو سلبریتی‌ها هم اهمیت پیدا کرده‌اند و سلبریتی‌های غیررسمی و رواج سیاست مشهور شدن به هر قیمتی و بحث‌های مارکتینگ و تجاری شدن جزء بحث‌های مطرح شده است. 🔻یکی از قوی‌ترین مبانی نظری کمک‌کننده به تبیین ارتباطی مسئله سلبریتی‌ها، بحث جامعه نمایش یا «گی دبور» است و به نظر من از این زوایه می‌توان تا حد زیادی به بحث سلبریتی‌ها ورود کرد. 🔻نمایشی شدن یا پررنگ شدن نمایش، منطق ارتباطات امروز و نقطه کانونی آن است. نمایش در نگاه دبور مجموعه‌ای از تصاویر نیست بلکه یک رابطه اجتماعی بین اشخاص است که براساس تصاویر شکل می‌گیرد بنابراین تصاویر بیشتر با هم صحبت می‌کنند حتی عمدتاً در عرصه سیاست مخصوصاً در ایران می‌توان آن را به طور واضح دید، انگاره‌های ساخته‌شده از واقعیت بزرگ‌تر می‌شوند و آنچه که دیده می‌شود اهمیت داشته و اولویت پیدا می‌کند. 🔻سلبریتی بودن یک جریان خیلی عادی و طبیعی نیست بلکه جریانی است که سعی می‌کند در درون خود با مکانیسم‌هایی خود را به نوعی بر مسلط کند. 🔻اگر تا پیش از عصر شبکه‌های اجتماعی، سلبریتی‌ها محصول کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی یا صنایع فرهنگی یا وضعیت‌های ورزشی و هنری بودند امروزه خودِ پدیده‌های ارتباطی مانند اینستاگرام می‌توانند خلق منزلت و برازندگی کنند یعنی سلبریتی‌ می‌سازند و دوباره آن را بازتولید می‌کنند. 🔻اگر بخواهیم در نسبت بین سلبریتی به عنوان یک فرآورده و محصول تولید شده توسط شبکه‌ها در فضای مجازی صحبت کنیم، وجود سلبریتی‌ها در غیاب فرهنگ مدنی و نهادهای مدنی می‌تواند یک برای جامعه محسوب شود اما اگر جامعه فعال باشد خود سلبریتی‌ها نیز به عنوان بخشی از فرهنگ مورد نقد قرار گرفته می‌شوند. 🔻رفتن سلبریتی‌ها به سمت نوعی ابتذال، سطحی شدن، زیرزمینی شدن و امثال آن نگران‌کننده است اما در مقابل حضور آنها در فرهنگ زنده‌، منتقد و آزاد می‌تواند بخشی از آن فرهنگ و ویژگی‌های جامعه شبکه‌ای شود و اثرات مثبتی در جامعه داشته باشد. 🆔 @hvasl_ir
✅ نقش حضرت معصومه (س) در عظمت قم 📌صفحه نوجوان سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام ،طرحی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) منتشر کرد. 🆔 @hvasl_ir