eitaa logo
حلقه وصل
3.5هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
7هزار ویدیو
185 فایل
هر روز درجریان تازه‌ترین اخبار فرهنگی و هنری و مطالب برگزیده سایت حلقه وصل قرار بگیرید. @ad_hvasl ارتباط با ادمین #تلگرام 🔺 T.me/hvasl #سروش 🔺 sapp.ir/hvasl.ir #بله 🔺 ble.ir/hvasl #اینستاگرام 🔺 www.instagram.com/hvasl.ir #سایت 🔺http://hvasl.ir/
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 یک میلیون زائر از مرزهای چهارگانه تردد کردند/ سرگردانی سرنشینان خودروهای شخصی عازم عراق از مرز چذابه/ عراق هزینه‌های ارتباطی ‌را‌‌ کاهش می‌دهد/ طوفان در نجف خسارتی نداشت 🔸فرمانده نیروی انتظامی: یک میلون زائر اربعین از ابتدای ماه صفر تاکنون از مرزهای چهارگانه خسروی، شلمچه، چذابه و مهران تردد کرده اند. 🔸تداوم ممنوعیت عبور خودروهای شخصی ایرانی به شهرهای مقدس عراق از مرز بین المللی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز که از سه روز پیش از سوی عراق اعلام شد، مشکلاتی برای زائرانی که پیشتر، فرآیند قانونی گذر مرزی را انجام داده‌اند به وجود آورده است. 🔸معاون وزیر ارتباطات گفت: مقرر شده تا عراق هزینه‌ها را در اپراتورهای خود کاهش و ظرفیت شبکه ‌را افزایش دهد. 🔸جانشین دبیر ستاد اربعین استان تهران: به حمدالله طوفان امروز خسارتی و تلفاتی نداشت و در حال حاضر مشکل خاصی نیست و شرایط عادی است. 🆔 @hvasl_ir
👈 👈برنامه مراسم #موکب_فدائیون_سیده_زینب (سلام الله علیها) در ايام اربعين در #عراق: 📍در محل کربلای معلی، شارع الشهدا، ابتدای شارع روضتین، جنب تره بار 🗓 از سه شنبه ۱۶ صفر تا شام اربعین به شرح ذيل برگزار ميگردد: 🔶سخنرانان: آیت الله #سیدمهدی_میرباقری حجت الاسلام #میرزا_محمدی حجت الاسلام #حامد_کاشانی حجت الاسلام #محب_زاده استاد #مهدی_توکلی استاد #علی_قربانی 🔶مداحان: حاج #منصور_ارضی حاج #علی_انسانی حاج #مهدی_رسولی حاج #ابوالفضل_بختیاری کربلایی #سیدرضا_نریمانی کربلایی #سیدمهدی_حسینی کربلایی #محمدحسین_پویانفر حاج #ابوذر_بیوکافی حاج #امیر_عباسی 🔹شروع جلسه ظهرها از نماز ظهر و شب ها از نماز مغرب خواهد بود 🔹 مراسم جهت استفاده خواهران نیز برقرار میباشد 🆔 @hvasl_ir
🚩 فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در پایان هفته (پنجشنبه ۱۸مهر) 🔹«ساعت شلوغی ۲» ساعت ۱۱، شبکه نمایش 🔹«مانگرو» ساعت ۱۳، شبکه نمایش 🔹«پاندای قهرمان» ساعت ۱۳:۳۰، شبکه پنج 🔹«گروه نجات» ساعت ۱۵، شبکه نمایش 🔹«آکیلا و مسابقه کلمات» ساعت۱۷، شبکه نمایش 🔹«نرم، خرس شمالی» ساعت ۱۸، شبکه امید 🔹«ساعت شلوغی ۳» ساعت ۱۹، شبکه نمایش 🔹«عبور از غبار» ساعت ۲۰:۳۰، شبکه چهار 🔹«ربوده شده ۳» ساعت۲۱، شبکه نمایش 🔹«تنها در برلین» ساعت ۲۳، شبکه یک 🔹«آسیاب مادری» ساعت ۲۳، شبکه شما 🔹«خورشید» ساعت ۲۳، شبکه نمایش 🆔 @hvasl_ir
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 بعد از سی و پنج سال ... 🔻نگاه زیبای زائر کربلا به سختی‌های مسیر پیاده‌روی اربعین 🆔 @hvasl_ir
✅ در محضر قرآن و عترت #حدیث #پیشنهاد 🆔 @hvasl_ir
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چرا سازمان باید برای ازدواج من تصمیم بگیره؟ من شوهر دارم! ◼️ سکانسی جنجالی از خباثت سازمان مجاهدين (منافقين) در فيلم #ماجرای_نیمروز_رد_خون 🆔 @hvasl_ir
💠 #در_مسیر_اربعین/ انتظار زائران در مرز مهران برای خروج از گیت های ایرانی 🆔 @hvasl_ir
✅ جاماندگان کربلا پای نمایش «تنهاتر از مسیح» 💢 اجرای رایگان نمایش میدانی "تنهاتر از مسیح" ویژه ایام اربعین حسینی و ماه صفر از چهارشنبه هفدهم مهرماه در بوستان ولایت آغاز شود. 📌 این نمایش کاری از مؤسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس و به سفارش سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. مؤسسه اوج پیشتر حامی نمایش «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی بود و اخیراً نسخه عربی «خورشید کاروان» به کارگردانی کوروش زارعی را در بغداد روی صحنه برده است. این نمایش با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران اجرا می‌شود. 📅 17 مهرماه لغایت 6 آبان‌ماه ⏰ هر شب در در دو سانس ساعت‌های 19 و 21 🏡 درب شماره 3 بوستان ولایت 🆔 @hvasl_ir
حلقه وصل
🔴 مانکنَ فیلمفارسی‌ها؛ ♨ دلزدگی مخاطبان نشانه افول کار یک کارگردان 💢 حسین سهیلی‌زاده پس از آنکه سبک سریال‌سازی‌اش در تلویزیون مثل سابق جواب نمی‌داد و برای مخاطبان تکراری شده بود، حالا به شبکه نمایش خانگی آمده بود تا با استفاده از زرق و برق لوکس و اشرافی این فضا، بخت خودش را در یک مدیوم دیگر آزمایش کند. اما او به اینجا هم دیر رسیده و وقتی آمده است که رئال‌مادریدی از ستاره‌های بازیگری در روایت داستان و شکوه قصرها، خانه‌های اعیانی و همین‌طور نمایش شیک‌ترین ماشین‌ها و به‌طور کل سبک زندگی‌هایی به‌شدت اشرافی، دیگر مثل سابق برای مخاطبان تروتازه نیستند. 💢 فیلمسازی حسین سهیلی‌زاده در این مدیوم جدید که به آن ورود کرده، از همین‌جاست که دچار تناقضی اساسی و جدی می‌شود. او می‌آید تا هرچه در توانش هست، تصاویر شیک و ماشین‌ها و لباس‌های لاکچری را نشان مخاطب بدهد و علاقه‌مندان به این فضا را جذب کند تا بگوید همه اینها بد هستند و از این طریق، منتقدان این سبک زندگی را هم جذب کرده باشد. حتی اگر یک فیلمساز پخته و عمیق می‌خواست چنین دوگانه‌ای را یک‌جا جمع کند، ممکن نبود بتواند از دامنه تناقضات آن برکنار بماند و مشخص است که سبک عامیانه حسین سهیلی‌زاده حتی بیشتر می‌تواند از این ناحیه ضربه بخورد. ژست انتقاد اجتماعی گرفتن و سطحی‌ترین بیان ممکن را برای روایت یک سریال انتخاب کردن، تناقض دیگری است که «مانکن» حسین سهیلی‌زاده گرفتار آن شده است. چنین کاری بیشتر از آنکه رفتن سراغ دردها و دغدغه‌های مردم به نظر برسد، شبیه کاسبی از وضع موجود است. فیلمفارسی دقیقا چنین شیوه‌ای بود. 💢 در اوج فاصله طبقاتی دهه‌های ۴۰ و ۵۰، فیلمفارسی یا همان فیلم‌های آبگوشتی، با ژستی که سعی می‌کرد مردمی و متعلق به طبقات پایین به نظر برسد، تقریبا تمام سینمای ایران را قبضه کرده بود، اما هرچه گذشت، مخاطبان سینما بیشتر از قبل نسبت به این کلیشه‌های ریاکارانه بی‌میلی نشان دادند و کار به جایی رسید که در سال‌های ۵۵ و ۵۶، عملا سینمای ایران ورشکسته شده بود. مدتی دوری از این فضاهای کلیشه‌ای، اگرچه ممکن است دلزدگی مردم را نسبت به آنها تا حدودی از یادشان ببرد و باعث شود آثار به این سبک، پس از ورشکستگی کامل در یک دوره زمانی، مجددا به میدان بیایند، اما هر دوره‌ای مقداری از اعتبار کلی این آثار کم می‌کند و طبیعتا دوره‌های اقبال به آنچه به‌عنوان فیلمفارسی می‌شناسیم، هر بار کوتاه‌تر از قبل می‌شود. 💢 «مانکن» در همان سکانس افتتاحیه‌اش نشان می‌دهد که یک فیلمفارسی پاپ است. اندکی پس از اینکه کاوه (امیرحسین آرمان) به همتا (نازنین بیاتی)، به شکلی بیرون‌زده و غلوشده می‌گوید که باید از هم جدا شوند، حدود چهار دقیقه کامل یک موسیقی پاپ با صدای فرزاد فرزین پخش می‌شود. این در حالی است که طی سکانس قبلی هم موسیقی از دیالوگ‌ها غالب‌تر بود و پس از قطع شدن صدای فرزین، باز موسیقی پاپ و غلیظ دیگری روی صحنه قدم زدن همتا در یک خیابان برفی و نگاه کاوه از پنجره یک اتومبیل به بیرون پخش می‌شود. این دقیقا تکنیک فیلمفارسی بود که هروقت از درگیر کردن مخاطب توسط پرورش درام ناتوان می‌ماند، کار را با غلوهای روایی و بازی‌های درشت ادامه می‌داد و وقتی این روش هم جواب نمی‌داد، قصه‌گویی را رها می‌کرد و دست به دامان موسیقی می‌شد. 💢 کاوه پس از این سکانس به منزل بسیار اعیانی کتایون با بازی مریلا زارعی می‌رود و معلوم می‌شود جدا شدن از همتا خواست کتایون بوده است. کتایون دخترعموی پدر کاوه است که حالا به دلیل بدهی به زندان افتاده است. بین کتایون و پدر کاوه رابطه‌ای عاشقانه وجود داشته، اما مشکلاتی بر سر راه آن رابطه ایجاد می‌شود و پدر کاوه با زن دیگری که حالا مادر کاوه است، ازدواج می‌کند. حالا کتایون می‌خواهد با کاوه ازدواج کند و در قسمت‌های آینده، چنین هم می‌شود. پس از این صحنه، دوربین به خانه بی‌اندازه فقیرانه مادر و خواهر کاوه سر می‌زند. آنها آش می‌پزند تا دستفروشی کنند و بدهی مرد خانواده را بدهند که از زندان بیرون بیاید. به‌راستی باور اینکه خانواده‌ای تا آن حد اعیانی، بلافاصله پس از شکست خوردن مالی، حاضر شوند به چنین کاری تن بدهند و امید داشته باشند که با این درآمدهای خود بدهی کلانی را پس بدهند، چقدر محتمل و واقعی است؟ 💢 رابطه کاوه و کتایون، یادآور رابطه‌ای است که فیلم «در امتداد شهر» به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین فیلمفارسی‌های قبل از انقلاب نمایش می‌داد. خصوصیت عمده این نوع آثار آن است که به بهانه مذمت یک چیز، آن را نمایش می‌دهند تا مخاطب را جذب کنند.«در امتداد شهر» هم هر چیزی را که در ظاهر نقد می‌کرد، در واقع نمایش می‌داد و هنوز هم این فرمول در حال اجراست؛ یعنی «مانکن» طبق این قاعده رفتار می‌کند. 🆔 @hvasl_ir
🗺اطلاعات لازم برای سفر اربعین 🆔 @hvasl_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باز هم زائرتان نیستم از دور سلام السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ #صابر_خراسانی #پست_ویژه_شب_جمعه #شب_زیارتی_ارباب 🆔 @hvasl_ir