هدایت شده از 𝙼𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙴 𝙳𝙴𝚅𝙸𝙻
خب میخوام یه تقدیمی بدم؛
این پیامو تو چنلتون فور کنید و تگتون رو واسم بفرستین.
+تا من با توجه به وایب چنلتون بگم اگه یه درس بودین چی میشدین و پایین ترین نمرتون واسه چه درسیه✨
(اولین تقدیمیمه توروخدا ضایع نشم زشته)
هدایت شده از 𝙼𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙴 𝙳𝙴𝚅𝙸𝙻
https://eitaa.com/joinchat/2548826620Ca7001415ce
اگه یه درس بودی هنر میشدی،
و پایین ترین نمرت هم فیزیکه...✨✨