بعضی وقتا فکر میکنم اینهمه علاقه و وابستگی به ادمی که دیگه نیست، درسته؟ و قطعا خودمم میدونم جواب-نه-
کلی حرف نگفته دارم ولی فرصتی واسه گفتن و نوشتنشون ندارم امیدوارم این روزا با جزییاتش تو ذهنم بمونه :»
بنظرِ من مهم ترین ملاک واسه موفق بودن یه رابطه، صبر و احترام و محبت دو طرفهاس.
این چه حسیه؟ همزمان که دلم برات تنگ شده ولی از دوباره روبهرو شدن باهات فراریام