I Døñt kñôw
چرا دریکو
تو زبان اصلی درِکو شنیده مبشه پس ممکنه داداشمون اشتباه کرده باشه
I Døñt kñôw
توهم مثه من درگیر اسمش شدی🤣
اخه نه من هری پاتر ندیدم حقیقت (تباه هستم)