I Døñt kñôw
1.اوه تازه دیدم که بعضیا هیت میدن بخاطر قیافش ولی خب در هرصورت خوشگله 2.ایوای 3.اینو فکر کنم با آنی
۲_ من بیشتر عامو فیگورو چوبدستیشو لگو و پوستراشو اصلا خودمو نمودم با دراکو🤣😭
I Døñt kñôw
آنی فدا سرت
یعنی تو هر چالش مثلا کلی جذب میگیریم بعد باز لفت لفت لفت لفت
I Døñt kñôw
۱_ واقعا اینکه بهش هیت میدن خیلی مزخرفه میگن توی ۳۷ ساله چرا مثل ۱۸ سالگیات جذاب نیستی اخه این چه س
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی هم دلشون بخواد خیلی هم خوب موندههه😭😭