پیشازشروعبحثصلواتیبفرستید🌝🪄؛
هرگونهکپیبرداریازبحث
بدونذکرمنبعیاخطزدنلوگووآیدی،
حقالناسمیباشد!
پس از آنکہ بینِ "احمد الحسن" و "حیدر مشتت"
درگیرۍ بہ وجود آمد و هرکدام ادعاهاۍ خود را
داشتند، "حیدر مشتت"در بغداد با گلولہ کشتہ شد🔫؛
بر
خۍازهوادارانشکشتہشدنِحیدرمشتتراگردنِ احمدالحسنمۍاندازند.
در سفرۍ حیدرِ مشتت و عیسۍٰالمزرعاوۍ،
بہ او "عیسۍٰ مزرعہ🌾" هم گفتہ مۍشد
[ کہ از اولین ایمـان آورندگـان بہ ادعاهاۍ
احمدالحسن و حیدر مشتت بود؛ ] بہ قم-ایران
سفر کردند؛ سال ۱۳۷۹
در این سفر آنھا براۍ ۲۴ تن از مـراجع تقلید
و مقامِ معظم رهبرۍ نامہ نوشتہ بودند؛ آنھا
همچنیندر اینسفر بہدیدارِآقاۍ علۍ کورانۍ
نویسنده کتابِ "دجالِبصره" رفتہ بودند تا از
او بخواهند بہ احمـد الحسن ایمـان بیـاورد و
نامہاۍ کہ براۍ رهبرۍ نوشتہاند را بہ دستِ
آقاۍ کورانۍ داده تا بہ ایشـان بـرسانند؛
[ کہدرآننامہ،احمدخواستارشدهبودتاحاکمیتِایران رابہدستِاحمدالحسنبسپارندکہاحمدنایبامامزمان عجلاللهاست..!🗿 ]
ایلیا🇵🇸 ༄
در سفرۍ حیدرِ مشتت و عیسۍٰالمزرعاوۍ، بہ او "عیسۍٰ مزرعہ🌾" هم گفتہ مۍشد [ کہ
در این سفر، حیدر مشتت و پیـروانش دستگیر
شدند و ۶ ماه در زندان بودند؛ پس از آن بہ عراق
بازگشتند. [سالِ ۱۳۸۱]
تا اینکہ در سالِ ۱۳۹۳ علۍ اکبر جوکار و عباسِ
فتحیہ بہ این فرقہ پیوستند و پیروانِ این فرقہ
افزایش یافتند..؛
در سالِ ۹۴ موسسہاۍ بنا شد بنامِ
«وارثینِملکوت» کہ سایتۍ
در فضاۍ مجازۍ افتتاح کردند و گفتند
زیرِ نظرِ موسساتِ نجف است.
همزمان با آن، گروه دیگرۍ خود را با عنوان
موسسہ «آخرالزمان» معرفۍ کردند. افرادۍ
همچون : سید حسین مـوسـوۍ شیر جینۍ،
احمد کھندل، علۍ اکبر جوکار و...مـدیـریتِ
موسسہ آخرالزمان را برعھده گرفتہ و ضمن
فعالیتتبلیغۍ،عملکردموسسہوارثینملکوت
را غیـر رسمۍ و انحرافۍ دانستہو اقدام بہ
مبارزه علنۍ با آنان کردند.
حجابِ اجباری؛
محمدهادۍقرهداغۍ از مبلغین فرقہ احمدالحسن
با انتشـار ویدئویۍ و با استفاده از یک مغـالطہ و
مقایسہ نمـاز بہ عنوان یک واجب فردۍ و حجاب
یک واجب با تـاثیـرات اجتمـاعۍ عمیق است، بہ
حمایت از فتنه "ززآ" پرداخت.
در سال ۱۳۹۷ نیز احمدالحسن در پاسخ به استفتائۍ حجاب اجبارۍ را محکوم کرده بود.
«واجبات بر دو نوعند:
تعبدی و توصلی
حجاب واجب توصلی است و انجام آن نیاز به نیت و قصد قربت ندارد.»
در زمـانِ پیامبر اکرم ﷺ، حجاب براۍ مردم جا
افتاده بود و مردم آن را پذیرفتہ بودند؛
امروزه همراه با اجبار باید تبیین هم شود ضعف همینجاست!
رهبرۍ هم یکۍ از موضوعاتۍ را کہ نیاز بہ تبیین دارد، حجاب معرفۍ کردهاند.
فرقہ یمانۍ تلاش مۍکند در روزهاۍ منتھۍ بہ ۲۵ شھریور و سالِ مھسا امینی بر آتش التھابات احتمالۍ هیزمۍ اضافہ کند