825.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داشتن بحث میکردن ...
پزشکیان قرآن خوند و جلیلی سکوت کرد!
ای بنازم ادبِ این مرد رو ")
زندگی یک پارادوکس است
برای التیام باید صدمه ببینی
برای دوست داشتن باید شکسته شوی
و برای آرامش باید هرج و مرج روبرو شوی
هرگز از هیچ تجربه ای در زندگی خود پشیمان نشوید،
زیرا همیشه قرار است
تعادل را برای شما به ارمغان بیاورد (:🌱✌🏼
پاشو پرده رو بزن کنار و پنجرهی اتاقت رو باز کن و اجازه بده نور و هوای تازه وارد اتاقت بشه ، تا هستیم این حس خوب رو از خودت دریغ نکن، از هرچیزی لذت ببر ، روزت بخیر🦋