عراق : آمریکارو از پایگاه ویکتوری انداختیم بیرون
- @Inter_PaShmam |
نتانیاهو: با ترامپ صحبت کرده ام و او معتقد است دست آورد هایی که به دست آوردیم میتواند گزینه ی خوبی برای آتش بس باشد.
- @Inter_PaShmam |
ترامپ گفته حالا که فکر میکنم جز آتیش بس هیچراهی برای باز شدن تنگه نیست
- @Inter_PaShmam |
مشاور اوباما : ترامپ با هیچکس در ایران صحبت نکرده و فقط داره برای خودش وقت میخره
- @Inter_PaShmam |
#گزارش_شما
سرزمین فتح نصب کنید، هم حوصله سربر نیست هم دلتون خنک میشه.
- @Inter_PaShmam |
اوه اوه الجزیره هم تایید کرد که پیامهای مثبتی بین یکی از مقامات ارشد ایران و آمریکا صورت گرفته
- @Inter_PaShmam |
سپاه پاسداران: برای اولین بار از موشکهای سوخت جامد ذوالفقار برای هدف قرار دادن منافع و پایگاههای آمریکا در منطقه استفاده کردیم
- @Inter_PaShmam |
تصاویر"۲"دانشآموز شهید حمله بامداد امروز دشمن به خرمآباد
- @Inter_PaShmam |