درود
دومین تقدیمی از Life Unmasked/intj☆~
خب شما قراره تو این چنل(*این)جوین بشین بعد چنلتون رو برام میفرستید اگه چنل نداشتی و نبود اشکال نداره شخصیتت رو برام توصیف کن ... و این پیام و یه پیام رو که دوست داشتی رو تو چنلت فور میکنی اگه چنل نداشتی به یه نفر میفرستی و برام اسکرین شات میفرستی...
من در عوض:
یه نقاشی که شبیه نقاشی نیست که توش چهره ای که تو ذهنم به شما شبیه میکنم رو میکشم ، نوشته و موزیک و فیلمی که باید ببینید رو تو اون نقاشی نوشتم
چنلم | پیوی | ناشناس |
پیوی*: @O505ist