eitaa logo
همراه
571 دنبال‌کننده
407 عکس
57 ویدیو
10 فایل
﷽ 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِهمراه ؛ • کانال ِمحفل‌ها • @mahfel_hamrah • کانال ِپادکست‌ها • @radio_hamrah - درخدمتم : https://daigo.ir/secret/61351924353 .
مشاهده در ایتا
دانلود
همراه
امروز درمورد ِمردي قراره حرف بزنیم ، که دنیا مثلش ندیده! ولی قبلش تولد ِآقامون رو به تمام مردمان ِای
چشمشون که تیر میخوره ، باز هم صبر نمیکنن و میدَوَن.. و تیر میخوره به مشک آب و آب می‌ریزه زمین ، به آب نگاه میکنن و حسرت میخورن ، نه برای چشمشون نه برای دستشون بلکه برای اینکه آب نرسید به خانواده‌شون🙂 کی بودي تو عباس؟ حضرت عباس خیلی مودب بودن رفقا... به برادرشون امام حسن و امام حسین چیزی جز مولا نمیگفتن... امام‌علی ازشون می‌پرسه چرا برادر صداشون نمی‌زنی ؟ حضرت عباس میفرمایند : برادران من زاده‌ی فاطمه‌ی زهرا هستن و پدرشون شمایی! برادران من نوه‌ی پیامبر هستن... چی جز مولا میتونم صداشون بزنم ؟ اصلا بی ادبیه من چیزی جز مولا بهشون بگم☺️! چقدر این مرد خوبه... هرچی بگم درموردشون کم گفتم..!
همراه
چشمشون که تیر میخوره ، باز هم صبر نمیکنن و میدَوَن.. و تیر میخوره به مشک آب و آب می‌ریزه زمین ، به آ
حضرت عباس خیلی یار امامشون بودن رفقا... معصوم نبودناا ، ولی کسی که حضرت عباس رو نشناسه لعنت شده... مگه کیه این مرد؟؟ حضرت عباس فقط امام‌زمان خودشون براش مهم بود... امام‌زمان ِحضرت عباس ، امام‌حسین بودن! هرکاری میکرد مورد رضایت امامشون بود... مگه میشد کاری جز خواست امامشون انجام بدن؟؟ رفقا حضرت عباس معصوم نبودن!! ما هم معصوم نیستیم... ولی تاحالا سعی کردیم یك‌درصد مثل حضرت عباس باشیم؟؟ برای امام‌زمانمون چقدر کار کردیم ؟؟ برای امام‌زمانمون چقدر گریه کردیم ؟؟ رفقا حضرت عباس بی‌نظیر بودن.. ده‌تا محفل هم براشون کمه☺️ برید و به آقا قول بدید که میخواید مثلشون امام‌زمانتون رو یاری کنید... فرصت خوبیه برای تشکیل یك‌سبک زندگی جدید...! بازهم تولد آقامون مبارك💙
انشاءالله از محفل راضی باشید 🌱
ابرها سراسر آرامش‌اند ُخورشید سراسر از امید ! تعجب میکنم از کساني که برای ِدریافتِ امید ُآرامش ، به آسمان نگاه نمی‌کنند!
و گاهي انسان‌ها برای ِگناهان ِخود وکیل و برای ِاشتباهات ِدیگران قاضی‌اند !
لحظه‌ها را غنیمت بشمار ، چرا که روزي خواهد رسید که فرصت جبران میخواهي ولی لحظه‌ای نمانده...!
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی ؛
شب‌ها به تفکر بپردازید ، چرا که ماه ، شب‌ها با شما سخن میگوید ، و تفکر درمورد ِخلقت برای ِشما آسان‌تر می‌شود !
بسم ِرب ِنور ! محفل ِهفت : خشك‌ِ مذهبی بدرد نمیخوره . قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امام‌زمانمون بفرستید 🌱
اول از همه شروع میکنم با آیه ٔ: بِالإيمانِ يُرتَقى إلى ذِروَةِ السَّعادَةِ و نِهايَةِ الحُبُورِ : تنها چیزی که تورو می‌تونه شاد و بانشاط کنه دینِ... خب این یعنی چی؟؟ یعنی اگر دین‌داری بانشاطی و اگر بانشاطی دین داری...! یه عده میگن : من که اعتقاد دارم پس چرا نشاط ندارم؟ باید بری ببینی کجای راه رو اشتباه رفتی!! وگرنا اصلا مومن بداخلاق و بی‌نشاط که قابل قبول نیست!! مومنی ؟ شوخی کن ، بخند ، نشاط داشته باش!! طرف میگه فلانی خیلی مخلصِ ولی شاد نیست ! خب به درد نمیخوره که!! اخلاصی که به تو نشاط نده یه جاش میلنگه!
همراه
اول از همه شروع میکنم با آیه ٔ: بِالإيمانِ يُرتَقى إلى ذِروَةِ السَّعادَةِ و نِهايَةِ الحُبُورِ : ت
پیامبر فرمودند : مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى . دین اسلام ، منبع ِنشاطِ!! به عنوان ِمسلمون خودت رو معرفی میکنی ، بعد خودتو میگیری ؟ اخم میکنی ؟ این که درست نیست ! تو ویترین ِدینت هستی!!! باید نشون بدی چقدر توی دینت شادی مهمه!! کی دلش میخواد بی‌نشاط باشه ؟ طرف تورو ببینه که از اسلام فرار میکنه!! اول از همه خدارو بشناس... باهاش ارتباط برقرار کن... با دین انس بگیر... با نشاط میشی...! لبخند بزن ، لبخند زدن معجزه میکنه!!
انشاءالله از محفل راضی باشید 🌱