همراه
محفل ِامروز خیلي دلنشین ِ! میخوایم ببینم چیکار کنیم تا با خدا رفیق بشیم ؟ ما برای اینکه با خدا رفیق
ما از تمام رفیقهامون معرفت میخوایم !
با رفیق هامون هم سعی میکنیم با معرفت رفتار کنیم !
ولی خدا برای ما بامعرفتترین بود ُما براش بیمعرفتترین!
وقتی به اینا فکر کنید ، به این نتیجه میرسید که چقدر میتونید رفاقتتون رو با خدا سفت ُمحکم کنید ، چقدر هم سود خواهید کرد😄
شما بعد از تفکر و رسیدن به یه سری نتایج ، باید ِباید به این نتیجه برسی که : چیکار کنم برای رفیقم ؟ اگر به این نتیجه نرسی ، درست فکر نکردی!!
حالا وقتی این سوال رو از خودت پرسیدی ،
بدون داری نزدیك میشی...
شما اول فکر کن به نماز هات!
آیا میخونی ؟ اول ِوقته ؟ با حضور ِدله ؟
نماز معجزه میکنه!
تو وقتی از خواب بلند میشی که نماز صبح بخونی ، خدا کیف میکنه!! به ملائک میگه : بندهی من از خوابش زده که بیاد با من حرف بزنه ، حالا ببینید چه آرامشی تو دلش قرار میدم☺️
همراه
ما از تمام رفیقهامون معرفت میخوایم ! با رفیق هامون هم سعی میکنیم با معرفت رفتار کنیم ! ولی خدا برا
رفقا ، با خدا حرف بزنید ، درد ُدل کنید !
نمیدونید چقدر لذت تو این صحبتهای شبونه با خدا وجود داره!!!
اگر بدونید وقت ِسحر ، قبل از اذان چه چیز هایی میدن☺️ ، حاضر به خواب نمیشید!!
انقدر لذت داره...
تو هرچی بیشتر برای خدا کار کنی ، دلت بیشترشو میخواد...
میدونی چرا ؟ چون آرامش رو داری پیدا میکنی!!! اون آرامش واقعیه😄
کی بدش میاد حالش بهتر شه ؟ آرامشش بیشتر بشه؟؟
و بعد از یه مدت حس میکنی واقعا دیگه خدا بغلت کرده...
حس میکنی رحمتی که خدا داره نازل میکنه برات...
رفقا ، رفاقت با خدا قشنگ ترین نوع دوستی هستش!!
خدا خالق ِماست ، بهتر از هرکس دیگهای میتونه حالمون رو خوب کنه:)
برید سمتش ، پشیمونی تو این راه محاله🌱
بسم ِرب ِالمهدی !
محفلِنه : اصلاح ِنیت !
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید 🌱
این محفل اگر درك و رعایت بشه ، بسیاري از مشکلاتتون درست میشه !
موضوع ِمهمي که قراره بهش پرداخته بشه : نیته !
نیت شما مشخص میکنه کار شما درسته یا نه!
کتاب های « سهدقیقهدرقیامت و شنود» رو که بخونید یه چیز ِخیلی مهمی که بهش اشاره میشه : نیته!
آیا تو کمك میکنی برای رضای خدا یا برای لبخند ِدوستت؟
تو پولت رو انفاق میکنی برای رضای خدا یا برای اینکه دوستت ازت تعریف کنه ؟
و بدونید که اگر کاری کردید که کامل برای رضای خدا نبوده ، اون کار دیگه ارزش نداره!!
تو خشنودی خدا برات مهمه یا فلانی ؟
لبخند امامزمان برات مهمه یا فلانی ؟
همراه
این محفل اگر درك و رعایت بشه ، بسیاري از مشکلاتتون درست میشه ! موضوع ِمهمي که قراره بهش پرداخته بشه
ما اگر تفکرمون رو درست نکنیم ، باختیم!
اگر ذهنمون رو تمیز نکنیم ، باختیم!
مشخص کنید دنبال چی میگردید ؟
دنیا رو میخواید یا آخرتو یا جفتشو؟
شما میتونی با نیتت ، مباحاتت رو ثواب کنی !
مثلا :
دل مومنی رو شاد میکنم قربة الی الله !
ظرف میشورم برای خدمت به مادرم قربة الی الله !
به فلان دوستم درس یاد میدم برای مشکلگشاییش قربة الی الله !
میخوابم که فردا بلند بشم برای ظهور دعا کنم!!
خب نمیدونی چقدررر ثواب کردی که!!
اصلا تا الان فکر میکردی بخاطر خوابی که میکنی ثواب کنی ؟
همراه
ما اگر تفکرمون رو درست نکنیم ، باختیم! اگر ذهنمون رو تمیز نکنیم ، باختیم! مشخص کنید دنبال چی میگردید
شما نیتت که درست باشه ، همش در حال عبادتی!
ولی اگر نیتت درست نباشه ، برای رضای خدا نباشه ، برای جلو انداختن ظهور نباشه ، هیچکدومش بدرد نمیخوره !!
رفقا کتاب سه دقیقه در قیامت رو که بخونید بیشتر این چیز ها براتون روشن میشه!!
میبینید که طرف کلی کار خوب کرده ، ولی تو ذهنش دنبال آفرین گفتن ِدوستش بوده ، همهی کاراش از بین رفته!!!!
برید ببینید چقدر برای رضای خدا کار کردید ؟
چند برابرش کنید!!
بخوابید برای امامزمان...
ورزش کنید برای یاری امامزمان...
درس بخونید برای یاری امامزمان...
اصلا شما وقتی نیت داشته باشید برای کاراتون ، اون کار براتون راحت تر میشه...
بهتر میتونید انجامش بدید...
امیدوارم که نیت رو جدی بگیرید🌺