eitaa logo
همراه
571 دنبال‌کننده
407 عکس
57 ویدیو
10 فایل
﷽ 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِهمراه ؛ • کانال ِمحفل‌ها • @mahfel_hamrah • کانال ِپادکست‌ها • @radio_hamrah - درخدمتم : https://daigo.ir/secret/61351924353 .
مشاهده در ایتا
دانلود
همراه
محفل ِامروز خیلي دلنشین ِ! می‌خوایم ببینم چیکار کنیم تا با خدا رفیق بشیم ؟ ما برای اینکه با خدا رفیق
ما از تمام رفیق‌هامون معرفت می‌خوایم ! با رفیق هامون هم سعی میکنیم با معرفت رفتار کنیم ! ولی خدا برای ما بامعرفت‌ترین بود ُما براش بی‌معرفت‌ترین! وقتی به اینا فکر کنید ، به این نتیجه می‌رسید که چقدر میتونید رفاقتتون رو با خدا سفت ُمحکم کنید ، چقدر هم سود خواهید کرد😄 شما بعد از تفکر و رسیدن به یه سری نتایج ، باید ِباید به این نتیجه برسی که : چیکار کنم برای رفیقم ؟ اگر به این نتیجه نرسی ، درست فکر نکردی!! حالا وقتی این سوال رو از خودت پرسیدی ، بدون داری نزدیك میشی... شما اول فکر کن به نماز هات! آیا میخونی ؟ اول ِوقته ؟ با حضور ِدله ؟ نماز معجزه میکنه! تو وقتی از خواب بلند میشی که نماز صبح بخونی ، خدا کیف می‌کنه!! به ملائک میگه : بنده‌ی من از خوابش زده که بیاد با من حرف بزنه ، حالا ببینید چه آرامشی تو دلش قرار میدم☺️
همراه
ما از تمام رفیق‌هامون معرفت می‌خوایم ! با رفیق هامون هم سعی میکنیم با معرفت رفتار کنیم ! ولی خدا برا
رفقا ، با خدا حرف بزنید ، درد ُدل کنید ! نمیدونید چقدر لذت تو این صحبت‌های شبونه با خدا وجود داره!!! اگر بدونید وقت ِسحر ، قبل از اذان چه چیز هایی میدن☺️ ، حاضر به خواب نمیشید!! انقدر لذت داره... تو هرچی بیشتر برای خدا کار کنی ، دلت بیشترشو میخواد... میدونی چرا ؟ چون آرامش رو داری پیدا میکنی!!! اون آرامش واقعیه😄 کی بدش میاد حالش بهتر شه ؟ آرامشش بیشتر بشه؟؟ و بعد از یه مدت حس می‌کنی واقعا دیگه خدا بغلت کرده... حس می‌کنی رحمتی که خدا داره نازل می‌کنه برات... رفقا ، رفاقت با خدا قشنگ ترین نوع دوستی هستش!! خدا خالق ِماست ، بهتر از هرکس دیگه‌ای می‌تونه حالمون رو خوب کنه:) برید سمتش ، پشیمونی تو این راه محاله🌱
انشاءالله از محفل راضی باشید 🌱
میلاد ِحضرت ِعلی‌اکبر مبارك‌باشه ✨
و سخنان علی در تکه ای از قلبم سکنا دارد ؛
در محضر ِیار ، هر دلي آرام میشود››
نسبت به خداوند خوش‌بین باشید ، خداوند طبق ِگمان ِشما ، با شما رفتار میکند!
برای ِجمعه های ِپر انتظار !
بسم ِرب ِالمهدی ! محفلِ‌نه : اصلاح ِنیت ! قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امام‌زمانمون بفرستید 🌱
این محفل اگر درك و رعایت بشه ، بسیاري از مشکلاتتون درست میشه ! موضوع ِمهمي که قراره بهش پرداخته بشه : نیته ! نیت شما مشخص می‌کنه کار شما درسته یا نه! کتاب ‌های « سه‌دقیقه‌در‌قیامت و شنود» رو که بخونید یه چیز ِخیلی مهمی که بهش اشاره میشه : نیته! آیا تو کمك میکنی برای رضای خدا یا برای لبخند ِدوستت؟ تو پولت رو انفاق میکنی برای رضای خدا یا برای اینکه دوستت ازت تعریف کنه ؟ و بدونید که اگر کاری کردید که کامل برای رضای خدا نبوده ، اون کار دیگه ارزش نداره!! تو خشنودی خدا برات مهمه یا فلانی ؟ لبخند امام‌زمان برات مهمه یا فلانی ؟
همراه
این محفل اگر درك و رعایت بشه ، بسیاري از مشکلاتتون درست میشه ! موضوع ِمهمي که قراره بهش پرداخته بشه
ما اگر تفکرمون رو درست نکنیم ، باختیم! اگر ذهنمون رو تمیز نکنیم ، باختیم! مشخص کنید دنبال چی میگردید ؟ دنیا رو میخواید یا آخرتو یا جفتشو؟ شما میتونی با نیتت ، مباحاتت رو ثواب کنی ! مثلا : دل مومنی رو شاد میکنم قربة الی الله ! ظرف می‌شورم برای خدمت به مادرم قربة الی الله ! به فلان دوستم درس یاد میدم برای مشکل‌گشاییش قربة الی الله ! می‌خوابم که فردا بلند بشم برای ظهور دعا کنم!! خب نمیدونی چقدررر ثواب کردی که!! اصلا تا الان فکر میکردی بخاطر خوابی که میکنی ثواب کنی ؟
همراه
ما اگر تفکرمون رو درست نکنیم ، باختیم! اگر ذهنمون رو تمیز نکنیم ، باختیم! مشخص کنید دنبال چی میگردید
شما نیتت که درست باشه ، همش در حال عبادتی! ولی اگر نیتت درست نباشه ، برای رضای خدا نباشه ، برای جلو انداختن ظهور نباشه ، هیچکدومش بدرد نمیخوره !! رفقا کتاب سه دقیقه در قیامت رو که بخونید بیشتر این چیز ها براتون روشن میشه!! می‌بینید که طرف کلی کار خوب کرده ، ولی تو ذهنش دنبال آفرین گفتن ِدوستش بوده ، همه‌ی کاراش از بین رفته!!!! برید ببینید چقدر برای رضای خدا کار کردید ؟ چند برابرش کنید!! بخوابید برای امام‌زمان... ورزش کنید برای یاری امام‌زمان... درس بخونید برای یاری امام‌زمان... اصلا شما وقتی نیت داشته باشید برای کاراتون ، اون کار براتون راحت تر میشه... بهتر میتونید انجامش بدید... امیدوارم که نیت رو جدی بگیرید🌺