eitaa logo
همراه
571 دنبال‌کننده
407 عکس
57 ویدیو
10 فایل
﷽ 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِهمراه ؛ • کانال ِمحفل‌ها • @mahfel_hamrah • کانال ِپادکست‌ها • @radio_hamrah - درخدمتم : https://daigo.ir/secret/61351924353 .
مشاهده در ایتا
دانلود
اول از همه با این آیه شروع میکنم : قُلْ یا عِبادِیَ‏ الَّذینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمیعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحیم‏؛ بگو اى بندگان من ، که بر خود زیاده‌روى و اسراف کردید ، از رحمت خدا نا امید نشوید ، یقیناً خدا همه گناهان را مى‌‏آمرزد ؛ زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است‏». و همین چند جمله کافیه برای ِاثبات بخشنده بودن ِخدا ، توی قرآن افرادی که توبه کردند رو با افرادي که گناه نکردند خدا کنار هم صدا میزنه!! این یعنی چی ؟ یعنی تو اگر توبه کنی ، گناهت کامل پاک میشه ، طوری که انگار اصلا نبوده!!! یکی از القاب خدا ، کریم الصفح بودنه!! مکانیزم ِبخشش خدا اینطوریه که ، وقتی توبه کنی و ازش بپرسی خدایا اون گناهه چیشد ؟ خدا میگه : کدوم ؟ من که چیزی یادم نیست☺️
همراه
اول از همه با این آیه شروع میکنم : قُلْ یا عِبادِیَ‏ الَّذینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْن
رفقا حُر رو میشناسید ؟ یکی از دشمنان امام‌حسین بود ، راه رو جلوی آقا می‌بنده و کلی از مشکلات عاشورا ، زیر سر همین حر بوده!! چیکار می‌کنه ؟ توبه! می‌ره پیش امام‌حسین و ازشون عذر خواهی می‌کنه!! امام‌حسین چیکار میکنن؟ حر رو جز یارهای خودشون قرار میدن و بعد شهید میشن!! از دشمنی با اهل بیت ، رسید به شهاادت! دیگه امام‌حسین که بنده ٔخداست ، خود خدا ببین چقدر لطف و رحمت داره نسبت به بندگانش!! ما که از حر بد تر نیستیم ، هستیم؟ توبه مارو از منجلاب ِگناه ، می‌تونه به شهادت برسونه!! اگر می‌بینید افکارتون اینجوریه که : اگر خدا نبخشه چی ؟ بدونید این فقطط شیطانه ! کی جز شیطان منکر بخشنده بودن خدا میشه؟؟ رفقا توبه معجزه می‌کنه!!
همراه
رفقا حُر رو میشناسید ؟ یکی از دشمنان امام‌حسین بود ، راه رو جلوی آقا می‌بنده و کلی از مشکلات عاشورا
خدا میگه اگر تو به اندازه آسمون هم گناه کرده باشی ، با توبه و اصلاح عمل بخشیده میشه!! کی می‌تونه ادعا کنه اندازه آسمون گناه کرده؟؟ الآنم که ماه شعبانیم... سعی کنید تا میتونید استغفار کنید... تا میتونید اعمالتون رو درست کنید... داریم میرسیم به ماه رمضان.. هیچ تضمینی نیست به رمضان برسیم... ولی اگر توفیق داشتیم و زنده بودیم ، باید تا میتونیم استغفار کنیم!! باید پاک وارد ماه رمضان بشیم و پاک‌تر بیرون بیایم... این روزهارو جدی بگیرید...! التماس دعا🌺
انشاءالله از محفل راضی باشید 🌱
و صحبت با تو ، پر تکرار ترین ، بی‌تکرارِ روزهای ِمن است...
:))))
بسم ِالله ! محفل ِسیزده : ماه رمضان . قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امام‌زمانمون بفرستید 🌱
همونطور که میدونیم ، چند روز ِدیگه ، ماه رمضونه ، تو این چند روز تا میتونیم باید استغفار کنیم ، از خودتون بپرسید ، آیا آماده ٔاومدن این ماه هستید ؟ برنامه ای دارید براش ؟ رفقا ، رحمت خدا هر لحظه و هرجا ، نازل میشه ولی ماه‌رمضون جنسش فرق داره... خدا یه جور دیگه به بنده‌اش نگاه می‌کنه... قشنگ دعوت شدی خونه ٔخدا ، دنبال کوچیک ترین بهونه‌ست که پذیرایی کنه... تو این ماه تا میشه باید استغفار کرد! باید پاک از این ماه بیرون بریم... یکی از مهم ترین کارهایی که تو این ماه باید انجام بدیم و رعایت کنیم ، کنترل ِچشم و زبانمون هستش...
همراه
همونطور که میدونیم ، چند روز ِدیگه ، ماه رمضونه ، تو این چند روز تا میتونیم باید استغفار کنیم ، از خ
تو این ماه تا میتونیم باید سعی کنیم از غفلت بیرون بیایم... و برای بیرون اومدن از غفلت میتونید دائم ذکر بگید... تو این ماه باید زرنگ بود ، از الان لیست کارهاتون رو بنویسید... اگر از این ماه دست پر بیرون نیاید ، ضرر کردید... هرچی بیشتر تلاش کنید ، بیشتر سود می‌کنید... تا میتونید قرآن بخونید... بزارید کنار کارهای بیهوده رو... بهترین ماه برای خودسازی ، ماه رمضانه... خدا دنبال اراده‌ی توعه ، یه قدم برداری ، صد قدم برات برمیداره....
همراه
تو این ماه تا میتونیم باید سعی کنیم از غفلت بیرون بیایم... و برای بیرون اومدن از غفلت میتونید دائم ذ
تا میتونید صدقه بدید ، گریه کنید برای سیدالشهدا ،نماز ِجماعت بخونید این ماه معجزه‌ست... سعی کنید تو این ماه ، عادت به نماز اول وقت کنید... سعی کنید تو این ماه دروغ و غیبت و... رو ترک کنید... از این ماه خیلی باید بهره برد... پس استفاده کنید.... یهو دیدید ، بعد از سی روز یه آدم دیگه شدید... خیلی ضرره اگر استفاده نکنیم رفقا ، خیلی ضرره... التماس دعای فراوان🌺
انشاءالله از محفل راضی باشید 🌱