اگر امام زمان غیبت کرده است
این غیبت ماست نه غیبت او ؛
این ما هستیم که چشمان خود را بستهایم !
این ما هستیم که آمادگی نداریم .
همراه
#پیام_شما اینجا هرچی میبینم یاد تو میافتم، مزار حاج قاسم کلی برات دعا کردم این شهید گمنامه رو که دی
اینم رزق و روزی ِما ،
بیشتر از هرچیز به دعاهای شما نیاز دارم ،
دمتون گرم واقعا🤍
نیازی نیست خودتو به دنیا اثبات کنی ؛
بدونی واسه کی قدم برمیداری دیگه نیاز
نیست حرص فکر مردم رو بخوری .
مگه کسی که عاشقه، عشق خودشو به معشوق، به دیگران ثابت میکنه ؟
عشق باید به [معشوق] ثابت بشه . نظرته ؟.
بسم ِرب ِنور .
محفل ِهجده : شرط شهادت .
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید 🌱
رفقا برای شهید شدن ، باید شهیدانه زندگی کرد ! شما تا وقتي مثل شهدا زندگي نکنی که شهید نمیشی !
تایمی که شما تو گوشی و فضای مجازی و فیلم دیدن میگذرونی ، شهدا خودسازی میکردن ! تایمی که شما تو غفلت و ناامیدی میگذرونی شهدا تلاش میکردن !
بزرگترین کاری که شهدا برای خودسازی میکردن تربیت نفس بود ! از کوچک ترین چیز استفاده میکردن که نفسشونو تربیت کنن !
شهدا نماز شب میخوندن ، اونوقت فلانی نماز صبح هم گاهی پا نمیشه بعد میگه چرا شهید نمیشم ؟
همراه
رفقا برای شهید شدن ، باید شهیدانه زندگی کرد ! شما تا وقتي مثل شهدا زندگي نکنی که شهید نمیشی ! تایمی
خیلیاتون اسم و پروفایل شهیدانه دارید ولی کو عمل ؟
اینارو من با خودمم کسی به خودش نگیره!
ولی تو یك جمله ، برای شهید شدن باید شهید بود ! کتاب من میترا نیستم رو بخونید ، خیلی چیزای قشنگی یاد میده !
شهید کمایی تو اصفهان دور از هر جنگی بود ولی چون لایق بود شهید شد !
خواهر و برادرش توی آبادان ، تو جنگ بودن ولی شهید نشدن !
همراه
خیلیاتون اسم و پروفایل شهیدانه دارید ولی کو عمل ؟ اینارو من با خودمم کسی به خودش نگیره! ولی تو یك جم
پس یه سری چیزا فقط بهونه ست ،
شما شهیدانه زندگی کن ، از خیلی چیزا بگذر ، نفست رو تربیت کن ، شهید میشی !
تو حال نداری یه نماز شب بخونی ، شهادت میخوای ؟
تو کلی از ساعات روزت با غفلت میگذره ، شهادت میخوای ؟
اول یاد بگیر از یه سری چیزا بگذری ، بزرگ میشی !
یاد بگیرتو نفستو کنترل کنی نه نفست تورو ، بزرگ میشی !
رفقا یادتون نره ،
برای رسیدن به بالاترین مقام یعنی شهادت ، باید شهیدانه زندگي کرد