رفقا برای شهید شدن ، باید شهیدانه زندگی کرد ! شما تا وقتي مثل شهدا زندگي نکنی که شهید نمیشی !
تایمی که شما تو گوشی و فضای مجازی و فیلم دیدن میگذرونی ، شهدا خودسازی میکردن ! تایمی که شما تو غفلت و ناامیدی میگذرونی شهدا تلاش میکردن !
بزرگترین کاری که شهدا برای خودسازی میکردن تربیت نفس بود ! از کوچک ترین چیز استفاده میکردن که نفسشونو تربیت کنن !
شهدا نماز شب میخوندن ، اونوقت فلانی نماز صبح هم گاهی پا نمیشه بعد میگه چرا شهید نمیشم ؟
همراه
رفقا برای شهید شدن ، باید شهیدانه زندگی کرد ! شما تا وقتي مثل شهدا زندگي نکنی که شهید نمیشی ! تایمی
خیلیاتون اسم و پروفایل شهیدانه دارید ولی کو عمل ؟
اینارو من با خودمم کسی به خودش نگیره!
ولی تو یك جمله ، برای شهید شدن باید شهید بود ! کتاب من میترا نیستم رو بخونید ، خیلی چیزای قشنگی یاد میده !
شهید کمایی تو اصفهان دور از هر جنگی بود ولی چون لایق بود شهید شد !
خواهر و برادرش توی آبادان ، تو جنگ بودن ولی شهید نشدن !
همراه
خیلیاتون اسم و پروفایل شهیدانه دارید ولی کو عمل ؟ اینارو من با خودمم کسی به خودش نگیره! ولی تو یك جم
پس یه سری چیزا فقط بهونه ست ،
شما شهیدانه زندگی کن ، از خیلی چیزا بگذر ، نفست رو تربیت کن ، شهید میشی !
تو حال نداری یه نماز شب بخونی ، شهادت میخوای ؟
تو کلی از ساعات روزت با غفلت میگذره ، شهادت میخوای ؟
اول یاد بگیر از یه سری چیزا بگذری ، بزرگ میشی !
یاد بگیرتو نفستو کنترل کنی نه نفست تورو ، بزرگ میشی !
رفقا یادتون نره ،
برای رسیدن به بالاترین مقام یعنی شهادت ، باید شهیدانه زندگي کرد
بسم ِرب علی !
محفل ِنوزده : شب قدر .
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید 🌱
همراه
بسم ِرب علی ! محفل ِنوزده : شب قدر . قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید 🌱
رفقا همه میدونیم شب قدر ، بهترین شب ساله!!!
هرکسی این شب رو به یه نحوی میگذرونه ،
یکی با گوشی و تلویزیون ، یکی تو مسجد یکی هم اصلا نمیدونه شب قدره!
پس تا اینجای کار قدر خودتو بدون که محب اهل بیتی !
ولی بعدش شرمنده شو ، بخاطر تمام قول هایی که شب قدر پارسال دادی و زدی زیرش ! قبول کنیم خیلی نامردی کردیم در حق خدا !!!
ولی باز خدا تورو رسوند به رمضان ، باز میخواد برگردی ! حالا تو برا خدا قدم بردار !
تا میتونی به دشمنان امیرالمومنین لعنت بفرست ، زجه بزن ، توبه کن !
ولی توبه واقعی ..
همراه
رفقا همه میدونیم شب قدر ، بهترین شب ساله!!! هرکسی این شب رو به یه نحوی میگذرونه ، یکی با گوشی و تلوی
رفیق شب قدر خودتو جمع نکنی ، نمیتونی شب دیگه ای جمع کنی خودتوهاا !!!
بهترین شب ساله ، میفهمی ؟؟
به شبه میتونی خودسازی کنی !
یه شبه میتونی یار امامزمان بشی !
از امیرالمومنین بخواه پرونده آدم شدنتو امضا کنه !
امیرالمومنین برات دعا کنه ، همه چی تمومههاا
شب قدر عهد ببند با خدات ، قول بده دیگه گناه نکنی ..
مگه دنیا چقدر طولانیه آخه ؟؟
آدم از یه دقیقه بعدش خبر نداره ...
رفقا شب قدر جنسش فرق داره ..
تا میتونی زجه بزن ، شب قدر جهان یتیم میشه💔 ..
خودتو دست کم نگیر ، تو محب امیرالمومنینی...
خودش دستتو میگیره ..
التماس دعای فراوان🌺
کارهایی که میتونید انجام بدید :
خواندن نهج البلاغه ،
لعنت به دشمنان امیرالمومنین ،
عهد بستن با امامعلی ،
توبه و توبه و توبه ،
خواندن قرآن ،
تفکر و تفکر و تفکر ،
زجه بزن مومن ،
دعای جوشن کبیر ،
صلوات بفرست .