پیامبر اکرم «ص» فرمودند : هر کس شب قدر را احیا بدارد ؛ تا سال آینده عذاب از او بر داشته میشود !
[ میگفت تو اگه ماشینت
خراب شه، بری مکانیکی
مثلا روغنش رو عوض کنه ،
اونم روغنِ قلابی انداخت ؛
تو دیگه از همهیِ مکانیک
هایِ دنیا بدت میاد ؟ دیگه
ماشینت خراب بشه نمیبریش
مکانیکی ؟ پس چرا اونوقت
تا به یکی میرسی که تو لباسِ
دین اشتباهی کرده ، از همه
مسلمونا بدت میاد؟ قبول .
اون کارش دوبرابر اشتباهه ، ولی
تو چرا به پایِ همه مسلمونا
مینویسی ؟ ]
زمانى كه به نفس خود
بيشترين اعتماد را دارى ،
از فريب او بيشتر بترس ؛
- امیرالمومنینعلیهالسلام -
از آدمهای مذهبی [نما] بترسید !
آنان به درجه ای رسیدهاند
که مطمئن هستند
هرکاری بکنند اشکالی ندارد
چون فکر میکنند
با عبادت کردن جبرانش میکنند .
نتیجهی دست نکشیدن از قضاوت ِاین و اون ؟
افتادن از مقام ِاشرف ِانسانی به مقامی پست ،
و دچار شدن به باتلاق ِمتعفن ِگناه .
بسم ِرب ِالحسین !
محفل ِبیست ؟ یاد ِمرگ .
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید 🌱
رفقا تا حالا به مرگ فکر کردید ؟ ترسناکه ، نه ؟ .
هرچی کمتر از مرگ درک داشته باشید ، کمتر میترسید !
هرچی مغرورتر باشید ، کمتر میترسید !
فکر کنید به روزي که دیگه فرصت جبران نیست ..
شما برو قبرستون ، ببین چقدر سکوت هست!!
هیچکدوم نمیتونن چیزی بگن ، ولی اگر میتونستن حرف بزنن ، سرت داد میزدن که اونجا به خوشگلی و تیپ و ظاهر مقام نمیدن!!
چقدر برای حسین گریه میکنی ؟ شب جمعهها چقدر به یاد امامتی ؟ هرچند وقت یکبار قرآن رو برمیداری میخونی ؟
حواست هست عمرت داره میگذره ؟
چرا به این ایمان نرسیدی که هر لحظه ممکنه روح از بدنت جدا بشه ؟ مگه اونایی که رفتند ، میدونستند کی حضرت عزرائیل قراره جونشون رو بگیره ؟