مومن اگر قدر خودش را بداند
غیر ممکن است که دور گناه بگردد
و خود را به خفت اندازد .
[ شهید نجف آبادی ]
-اغلب فکر میکنیم
از بس گرفتاریم به خدا نمیرسیم
غافل از اینکه از بس به خدا نمیرسیم
گرفتاریم !
از آیت الله بهجت پرسیدند :
امام زمان ‹عج› کجاست ؟
فرمودند : آقا در قلب ِ شماست ،
مواظب باشید بیرونش نکنید :) .
بسم رب عشق !
محفل ِبیستُدو : نیاز معنوی .
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید🌱
تا حالا شده به این فکر کنید چرا نمیتونید لذت بندگی رو بچشید؟
در یک محفل درمورد یاد مرگ صحبت کردیم که یکی از راه های ترک گناه و بندگی خدا هستش!
رفقا شما وقتی نیاز های دنیاییتون رو کم کنید ناخداآگاه نیاز معنوییتون بیدار میشه!!
شما وقتی سمت فلان گناه نری خدا لذت گریه برای حسین رو بهت میده!
وقتی لذت های دنیاییتون رو خاموش کنید،
یهو به درجه ای میرسی اسم امام زمان میاد نمیتونی جلوی گریهتو بگیری..
همش دغدغه ظهور داری!
فلان روز بخاطر خدا به نامحرم نگاه نکردی ،
نماز هات برات شیرین تر میشه!
همراه
تا حالا شده به این فکر کنید چرا نمیتونید لذت بندگی رو بچشید؟ در یک محفل درمورد یاد مرگ صحبت کردیم که
شما میای وزن علاقه هات رو کم میکنی،
خدا علاقه های ابدی بهت میده!!!
از غم های دنیویت کم میشه،
غم پر آرامش بهت میده!!!
غم پر آرامش چیه؟؟ غم برای غیبت امام زمان ، غم برای حسین ، غم برای رقیه حسین!
یه فقیر میبینی انگار غم عالم روی دلته!!
پس برای بیدار شدن نیاز معنویتون باید نیاز های دنیاییتون رو از بین ببرید!!!
و بهترین راهکار «محاسبه نفسِ»
شما هرشب چند دقیقه وقت بزار با خودت دو دوتا چهار تا کن ببین در روز چیکارا کردی؟؟؟
این خودش باعث میشه رفته رفته گناه هات ترک بشه..
این محفل ادامه دارد . . .
انشاالله که مفید باشه🌱
سعادت را میخواهید ؟
خوش اخلاق باشید ..
مسلمان ِبیاخلاق به کار ِ
حضرت مهدی عج نمیآید ؛
لذا پرورش دهید اخلاق ِاسلامیتان را ..
همه جا خوش اخلاق باشید و به آنجا رنگ بدهید .
همراه
امام صادق عليه السلام: دل ، حرم خداست پس در حرم خدا ، جز خدا را جاى مده
دیدی بعضی اوقات
انگار هیچکی کنارت نیست ؟
خدا اونجا برای لحظاتی
واقعیت رو میاره جلو چشت
که بگه تو غیر ِمن کسیو
نداری ایبنده، بیشتر بیا سمت ِتنها همدمت .