محبین
مخزن آب سیریک رو بی شرفا زدن...
آب شیرین کن قبلا مورد اصابت قرار گرفته چند بار ...
و چون منطقه محرومه خیلی سخته آب رسانی
آب جیره بندی شده است اینجا و هر ۲۰ روز آب باز میشه در ۳ ساعت
الان هر ۹ روز آب رو باز میکنند اونم یک ساعت که آب به هیچکی نمیرسه
میرن بندگان خدا اب میخرن تانکری میفروشن ....
@ir_mohebin
محبین
آب شیرین کن قبلا مورد اصابت قرار گرفته چند بار ... و چون منطقه محرومه خیلی سخته آب رسانی آب جیره بند
آب فردا قرار بود باز بشه ..
الان کلا قطع قطع شده
اول آب شیرین کن رو از کار انداخت تو مرکز شهر
بعدش این قسمتی که آبش هر ۹ روز وصل میشد
خدا لعنتش کنه
@ir_mohebin
ببینید الان یک سری صداها در سیریک و بقیه جاها هست...
اما خبرگزاری ها ترجیح میدن بگن منطقه آرومه...☺️
امیدوارم که خدا عاقبت به خیرمون کنه
محبین
ببینید الان یک سری صداها در سیریک و بقیه جاها هست... اما خبرگزاری ها ترجیح میدن بگن منطقه آرومه...☺️
بیا حالا تازه بعضی کانال ها که اینقدر ادعاشون میشه دارند خبر رو کار میکنند
محبین
ببینید الان یک سری صداها در سیریک و بقیه جاها هست... اما خبرگزاری ها ترجیح میدن بگن منطقه آرومه...☺️
دقیقا همین ساعتی که بنده گفتم
انفجار رخ داد یکی دو دقیقه بالا پایین
و الان صداوسیما ساعت دقیق حمله رو گفت
محبین
ببینید الان یک سری صداها در سیریک و بقیه جاها هست... اما خبرگزاری ها ترجیح میدن بگن منطقه آرومه...☺️
خبرنگار صداو سیما در جاسک: چند انفجار ساعت ۲:۳۵ در جاسک شنیده شد.
محبین
موج دوم حملات امریکا⛔️
محل نگهداری باطری های پدافندی!!!
به نقل از کانال های عبری