محبین
رابطه ایران و آمریکا شده مثل این زن و شوهرها که همدیگه رو میزن ولی سر سفره هم میشینن @ir_mohebin
آقا فردا بگید دیگه مذاکره ای در کار نیست
۱۵ ساله مردم ایران رو به بهانه مذاکره با این حروم زاده ها فقیر و فقیر تر کردید
از اون زمان شیخ کذاب روحانی تا الان که
جمع کنید بابا مسخرشو درآوردید...
بچه بازیه؟؟؟
امشب این بزنه اون بزنه
دوباره فردا بشینیم پای میز مذاکره؟!
تا کی ما باید این تفکر غلط شمارو تحمل کنیم؟؟؟؟
منابع خبری عراقی: مشاهده جنگنده های آمریکایی در تعداد بالا درحال پرواز در آسمان عراق در نزدیک خط مرزی ایران
محبین
ببینید الان یک سری صداها در سیریک و بقیه جاها هست... اما خبرگزاری ها ترجیح میدن بگن منطقه آرومه...☺️
آمریکا مجددا داره حمله میکنه
حدود یک ساعت پیش این متن رو داده بودن یه عالمه کانال برای مالهکشی بزنن:
«موج حملات آمریکایی ها در جنوب فروکش کرده»
#آدم
@ir_mohebin
بوقچی های تسلیم طلب وفاقی اخبار حملات رو بسیار کم و بی اهمیت طور پوشش میدن انگار مذاکرات خائنانه شون با اخبار حملات آسیب میبینه ولی با بمب های آمریکایی نه
ننگ بر بند بند وجودتون
@ir_mohebin
اینجا اذان شد..
رفقا حقیقتش خودتون این دو سه روز دیدید که من تا چه ساعتی تو کانال بودم
از یک شنبه تا حالا سر جمع ۱۰ ساعت بیشتر نخوابیدم چون مجبور به بیداری بودم
الان هم از بی خوابی واقعا حالت تهوع گرفتم...
میرم نماز بعدش دعاتون میکنم
یه ۲ ساعتی استراحت میکنم
میام خدمتتون...
توروخدا برای بچه های مظلوم سیریک دعا کنید شب سختی رو دارند سپری میکنند💔
امریکا موج سوم حمله اش رو آغاز کرده
امیدوارم وقتی بیدار شدم
شخم زده باشیم منطقه رو:)
فعلا یازهرا مادر ✋
@ir_mohebin