محبین
ببینید الان یک سری صداها در سیریک و بقیه جاها هست... اما خبرگزاری ها ترجیح میدن بگن منطقه آرومه...☺️
آمریکا مجددا داره حمله میکنه
حدود یک ساعت پیش این متن رو داده بودن یه عالمه کانال برای مالهکشی بزنن:
«موج حملات آمریکایی ها در جنوب فروکش کرده»
#آدم
@ir_mohebin
بوقچی های تسلیم طلب وفاقی اخبار حملات رو بسیار کم و بی اهمیت طور پوشش میدن انگار مذاکرات خائنانه شون با اخبار حملات آسیب میبینه ولی با بمب های آمریکایی نه
ننگ بر بند بند وجودتون
@ir_mohebin
اینجا اذان شد..
رفقا حقیقتش خودتون این دو سه روز دیدید که من تا چه ساعتی تو کانال بودم
از یک شنبه تا حالا سر جمع ۱۰ ساعت بیشتر نخوابیدم چون مجبور به بیداری بودم
الان هم از بی خوابی واقعا حالت تهوع گرفتم...
میرم نماز بعدش دعاتون میکنم
یه ۲ ساعتی استراحت میکنم
میام خدمتتون...
توروخدا برای بچه های مظلوم سیریک دعا کنید شب سختی رو دارند سپری میکنند💔
امریکا موج سوم حمله اش رو آغاز کرده
امیدوارم وقتی بیدار شدم
شخم زده باشیم منطقه رو:)
فعلا یازهرا مادر ✋
@ir_mohebin
هر چی خواستم اینو نگم نتونستم
اصلا آدمی نیستم که یک سری چیزا رو ببینم و سکوت کنم
واقعا هنوز هم عضو و دنبال کننده همچنین آدم های منفعت طلبی هستید؟
همین هایی که تا یکی از ماها حرفی ضد مذاکره میزد همین ها میگفتن ما منافق هستیم و صدتا آیه و حدیث قرآن میاوردن وسط که باید بریم مذاکره
الان دونه به دونه نقطه های جنوب کشورمون مورد هدف قرار گرفته
وضعیت سیریک افتضاحه
آب سیریک کاملا قطع شده
هیچ منبع آبی دیگه وجود نداره
تورو قرآن نگاه پست این آدم کنید
ننگ بر وجود یک یک شما که منفعت و جیب خودتون با خون شهدای مظلوم معامله کردید
دریغ از یک خبر در مورد حمله امریکا
تف😒
@ir_mohebin
ارتباطم با منابع ام در نوار ساحلی سیریک و قشم قطع شده میشه دعا کنید؟!
انفجار های بسیار سنگینی داشتیم اونجا