یعنی اگر آئین رو تو قسمت جامعه ما حذف کنیم یه کسی که تا حالا ایران رو ندیده بیاریمش تو ایران متوجه نمیشه که داره تو یک مملکت شیعه زندگی میکنه
از زمانی که بچه بودیم زدن تو سرمون
یالا پاشو نماز بخون
یالا الان ماه رمضونه روزه بگیر
اما بهمون یاد ندادن اونی که نماز میخونه
در درجه اول باید جزئیات دین هم در مورد سبک زندگی ارتباط با آدم ها رو بلد باشه
تو ادارات ما یه آدم بی ریش رو بیاری بزاری که همه الحمدالله الان اینجوری اند
یه خارجی بیاد میفهمه اینجا ایرانه؟