eitaa logo
محبین
75.4هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
بعدش که نشد خداروشکر میکنی که نشد...
محبین
بعدش که نشد خداروشکر میکنی که نشد...
براتون این لحظات رو آرزو میکنم!
به رسم ادب
الهی به رقیه ❤️
با مطالعه کردن این محفل و نوشتنش خیلی زندگیم آروم تر شده!... نظرت برام مهمه؛ https://daigo.ir/secret/525845827
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش زیارت امام حسین نصیب همه بچه هایی بشه که این محفل رو خوندند😭 خیلی خوشحالم کردید که این همه تاثیر گذار بوده این محفل... خدا به تک تکتون حب خالص امام حسین رو بده❤️ @ir_mohebin
هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید خدای من عالی بود😭دقیقا موقعه ای ك از امام حسین قطع امید کرده بودم محفلتونو خوندم خداروشکر زاویه دیدم نسبت به همچین تغییر کرد فقط میتونم بگم ممنونم:)😭❤️‍🩹
هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید اشکی که از چشمم چکید از این محفل و دلی که بیشتر برای اباعبدالله تپید ! واقعیتش نیاز داشتیم به شنیدن این جملات ، نیاز داشتیم یکی بهمون بگه اینارو . ممنون که مثل همیشه چراغ راه ما شدید ! بعضی نشد های زندگی رو تحمل کنیم ‌ و بزاریم اون دنیا جواب بگیریم(: اینجوری خیلی بهتره ، خیلی به نفعمونه(:
هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید سلام...من قلبم به عشق اباعبدلله میتپه... حظ وافر بردم از محفل امشب...واز دخترم نرگس جان، تشکر میکنم که دعوت نامه ی این کانال رو برام فرستاد...خیلی حالم خوب شد... اللهم الرزقنا زیاره الحسین فی الدنیاوشفاعه الحسین فی الاخره.
هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید خیلی محفل خوبی بود اولین بار بود شرکت کردم واقعا خیلی چیزارو فهمیدم ممنون بابت زحمتتون🍁🍂
هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید من تازه عضو کانال‌ شما شدم.دوروزه منتظرم این محفل رو ببینم.و از یه طرفی انگاری این محفل مختص من و امثال منه. من ۱۰ساله یه چیزی رو از خدا خواستم.حالا بهش اینجوری فکر میکنم که خدا دوستم داره و قراره بهترش رو بهم بده.ازتون ممنونم و همیشه دعاگوتون هستم.واقعا نیاز داشتم یکی اینجوری بهم بگه.منتظر محفل های بعدی هستم. اجرتون با آقای اباعبدالله. اینم بگم دلم راهی کربلا شد...