هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید
اشکی که از چشمم چکید از این محفل و دلی که بیشتر برای اباعبدالله تپید !
واقعیتش نیاز داشتیم به شنیدن این جملات ، نیاز داشتیم یکی بهمون بگه اینارو . ممنون که مثل همیشه چراغ راه ما شدید !
بعضی نشد های زندگی رو تحمل کنیم و بزاریم اون دنیا جواب بگیریم(:
اینجوری خیلی بهتره ، خیلی به نفعمونه(:
#دایگو
هدایت شده از دلگویه محبین
📪 پیام جدید
من تازه عضو کانال شما شدم.دوروزه منتظرم این محفل رو ببینم.و از یه طرفی انگاری این محفل مختص من و امثال منه.
من ۱۰ساله یه چیزی رو از خدا خواستم.حالا بهش اینجوری فکر میکنم که خدا دوستم داره و قراره بهترش رو بهم بده.ازتون ممنونم و همیشه دعاگوتون هستم.واقعا نیاز داشتم یکی اینجوری بهم بگه.منتظر محفل های بعدی هستم. اجرتون با آقای اباعبدالله. اینم بگم دلم راهی کربلا شد...
#دایگو
خیالت را شبی در خواب دیدم
از آن شب چشم من مشتاق خواب است
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
#شبتون_بخیر
@ir_mohebin
اینکه هیچی ندونیم واقعا خوب نیست!
مثلا من جریان حرکت در نماز رو گفتم
که شاید خیلیا اینو نمیدونستن!
@ir_mohebin
هدف این سوال این بود که؛
چرا ما مسابقه نمیدیم؟
چرا ما زندگیمون رو مسابقه ای نمیکنیم؟
در شناخت دین،در شناخت احکام دین,
در امور اجتماعی،در زندگی روز مره!
تو باید به یه جایی برسی که یه سری چیزا رو بدونی که حتی بقیه بهش فکر هم نکنند!
@ir_mohebin