3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بمیرم برای دل حسین و حسن و خانم حضرت زینب که از امشب دیگه مادر ندارند..💔
@ir_mohebin
راز اینکه من همیشه زود برمیگردم همینه...
امیدوارم که حال دلتون رو به راه
و حال و هواتون شهدایی شده باشه
ببخشید بابت مزاحمت زیادی
پایان سفرنامه
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82202
الان یک ماه میشه که برگشتیم و من هرشب دارم اشک میریزم با خاطراتم
اولین بارم بود واقعا فکر نمیکردم انقدر دلتنگ اونجا بشم، گریه هامو وقتی که اسمم درنیومد و التماس شهدا کردم رو هیچوقت یادم نمیره 💔
#دایگو