هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82229
عامو خوب اینجوری هیچی معلوم نیس
در خوشبینانه ترین حالت ما هر دکتری میریم باید بگیم محبین😂
تازه اگه همشهری باشیم
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید آقای رستگار جدی چرا هیچ اعتنایی به پیاما من نمیکنی از کی دارم پیام میدم میگم ما میخوایم
ایدیتون بزارید شماره اتوبوس بهتون بدم
دیگر نمیخواهم با آدمهایی معاشرت کنم که مدام مرا در حالت دفاع قرار میدهند...
دفاع از خودم، از باورهایم، از احساسم و حتی از حق آرامشم.
خسته ام از رابطه هایی که باید
در آن توضیح بدهم که چرا اینم، چرا آنم،
چرا احساس دارم.
می خواهم کنار آدمهایی باشم
که حضورشان آرامم میکند، نه قضاوت.
کنار کسانی که فهمیدن را به اثبات ترجیح میدهند.
@ir_mohebin
محبین
سلام رفقای دل ✨ هر كس یتیمی را سرپرستى كند تا آن كه بى نياز گردد، خداوند به سبب اين كار بهشت را بر ا
رفقا 10 میلیون دیگه باقی مونده...
یه همتی کنید پول فرزندان یتیم رو پرداخت کنیم...
@ir_mohebin
پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) :
اگر آنقدر گناه کردهاید که
تا به بلندی آسمان رسیده
سپس از کرده خود پشیمان شدید
خداوند توبه شما رامیپذیرد.
لئالیالاخبارجلد1صفحہ364
@ir_mohebin
محبین
بعضیها از ترس اینکه فقیر نشن، یه عمر مثل گداها زندگی میکنن! @ir_mohebin
پدربزرگم خدا رحمتش کنه میگفت:
زن اگه حسابگر باشه زندگی گلستان میشه
ولی اگه یه مرد حسابگر باشه
به زن و بچه اش سخت میگذره
درست و غلطش و نمیدونم ولی فکر کنم درست باشه
@ir_mohebin