eitaa logo
محبین
75.3هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  پیام ناشناس
📪 پیام جدید آقای رستگار جدی چرا هیچ اعتنایی به پیاما من نمیکنی از کی دارم پیام میدم میگم ما میخوایم بیایم راهیان نور اما اتوبوس نداریم و هیچی نیست که بیایم اگر آشنا دارید کمک کنیدانگار نه انگار....
من برم رفقا
شبتون بخیر یازهرا مادر
السلام علیک یا اباعبدالله ❤️
دیگر نمی‌خواهم با آدم‌هایی معاشرت کنم که مدام مرا در حالت دفاع قرار می‌دهند... دفاع از خودم، از باورهایم، از احساسم و حتی از حق آرامشم. خسته ام از رابطه هایی که باید در آن توضیح بدهم که چرا اینم، چرا آنم، چرا احساس دارم. می خواهم کنار آدم‌هایی باشم که حضورشان آرامم میکند، نه قضاوت. کنار کسانی که فهمیدن را به اثبات ترجیح می‌دهند. @ir_mohebin
محبین
سلام رفقای دل ✨ هر كس یتیمی را سرپرستى كند تا آن كه بى نياز گردد، خداوند به سبب اين كار بهشت را بر ا
رفقا 10 میلیون دیگه باقی مونده... یه همتی کنید پول فرزندان یتیم رو پرداخت کنیم... @ir_mohebin
پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) : اگر آنقدر گناه کرده‌اید که تا به بلندی آسمان رسیده سپس از کرده خود پشیمان شدید خداوند توبه شما رامی‌پذیرد. لئالی‌الاخبارجلد1صفحہ364 @ir_mohebin
بعضی‌ها از ترس اینکه فقیر نشن، یه عمر مثل گداها زندگی می‌کنن! @ir_mohebin
محبین
بعضی‌ها از ترس اینکه فقیر نشن، یه عمر مثل گداها زندگی می‌کنن! @ir_mohebin
پدربزرگم خدا رحمتش کنه میگفت: زن اگه حسابگر باشه زندگی گلستان میشه ولی اگه یه مرد حسابگر باشه به زن و بچه اش سخت میگذره درست و غلطش و نمیدونم ولی فکر کنم درست باشه @ir_mohebin
هدایت شده از  پیام ناشناس
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82247 من به عنوان یه فرزند ۱۸ ساله ی به شدت ضربه دیده. ، خیلی اینو تایید میکنم...
هدایت شده از  پیام ناشناس
📪 پیام جدید حسابگر مرد به نظرم به خاطر رفاه خانواده که سخت میگیره یکم که بعد راحتی نصیب خانواده بشه با چشم دیدم پدرم اگر حساب و کتاب میکنه برای اینکه بتونه به وسیله که میشه با خرد خرد جمع کردن بخریم سختی داره ولی پدرم به هرحال داره برای این خانواده میجنگه البته مادر بحث جدا که هرچی داره فدای بچه هاش میکنه ولی با شرایط الان مرد باید حسابگر باشه