میگن ببین ارتش اسرائیل قبل از همه اعلام میکنه تو پیج و کانال تلگرامش که میخواد کجا رو بزنه تا مردم تخلیه کنن.
اخه خنگ خدا مردم الان به نت دسترسی دارن؟
اصلا گیرم نت هم وصل بود همه آنلاین هستن ببینن قبل از حمله!؟
میدونی چقدر این وسط آدم کشته میشه؟!
خدایا به کیا عقل دادی مشخص کن تو رو خدا
@ir_mohebin
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آفرین به آقای پزشکیان....
وزیر جنگ آمریکا گفته بود امروز
سران جمهوری اسلامی در پناهگاه هستند
@ir_mohebin
ان شاالله از فردا بیشتر خبر کار میکنیم
این چند روز درگیری زیادی داشتم
نشد که از منابع خود دشمن براتون اخبار بزارم...
حلال کنید🙏
محبین
سپاه یعنی همیشه پای اذان مغرب افطار میفرسته سمت اسرائیل...😂 @ir_mohebin
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران: 30 فروند موشک بالستیک به وزن یک و دو تن به سمت اهدافی در سرزمینهای اشغالی پرتاب کردیم.
اخبار لحظهای #جنگ را بخوانید 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/646971555C4afc13efcd
وال استریت ژورنال:
پنتاگون پس از تشدید حملات ایران در تنگه هرمز در حال اعزام 2500 تفنگدار به خاورمیانهست.
پ ن : آخه گلابی تو جلوی چشم دنیا 43 هزار تا سرباز تخلیه کردی ، حالا ژست اعزام میگیری؟
بفرست درسی بهت بدیم تو عمرت ندیده باشی...
@ir_mohebin
نمیدونم راهبرد چیه اما به نظر میاد باید تغییر کنه
اونجا اصابتهای سنگین اثر زیادی داره و اگه دنبال فشار بیشتر هستیم موشکها باید مثل دو سه روز اول اصابت سنگین کنه
ضمن اینکه سامانه پدافندیهای اونها هم تغییراتی داشته
در هرحال ما به فرماندهانمون مطمئنیم
@ir_mohebin