سعودی حرومزاده...
تمام این جنگنده ها از اردن و عربستان بلند میشن
بله آقای سعودی
در همه خونهایی که بر زمین ریخته شد شریکی و باید غرامت همه خسارتهای دیشب را پرداخت کنی.
چون آسمانت را باز گذاشته ای برای اجانبی که قصد قتل همسایه کردهاند.
@ir_mohebin