احساس میکنم الان بچه های هوافضا دارن زیر قرآن با سربند یازهرا عبور میکنند
اخه تو این شب ها دعوا
سر سربند یا فاطمه است...
@ir_mohebin
بالا سرم صدای خیلی صدای پهپاد میاد
الان هوا ابریه اومدن پایین...
فرصتی مناسب برای زدن پهپاد