عزیزان سی و اندی شب هست که همگی پای میدان ایستاده ایم .
مرد و زن و کودک همه فرزندان ایرانیم
فرزندانِ شیعه معتقد به آرمان جمهوری اسلامی
اما ایران برای تمام مردم این آب و خاک است
امشب اگر ما چپ به کسی که پوششی متفاوت دارد نگاه کنیم
فردا باید او را پشت خط اعتقادی دشمن ببینیم
حس اینکه میتوانیم کنار هم بایستیم
در کنار تمامی اختلاف نظرهامان
در کنار تمامی تفاوت سلیقه هامان
ان شالله فرصت برای آبادسازی ها
و حل اختلاف سلیقه ها بسیار خواهد بود
لطفا گل به خودی نزنید....