ان شالله فرصت برای آبادسازی ها
و حل اختلاف سلیقه ها بسیار خواهد بود
لطفا گل به خودی نزنید....
حفظ دفاع از نظام مقدس ایران از اوجب واجبات است و این ها ولو با ظاهر قابل نقد در حال دفاع از واجب اند.
اگر شما در شرایط عادی وقتی به محل کار یا خارج از منزل می روید به افراد بی حجاب تذکر می دهید؛
به این افراد هم تذکر محترمانه بدهید.
تذکری با دل نه با صدای تند و بلند
شناختی که من از عمده افراد دارم این است که در روزهای عادی به هر رهگذری تذکر نمی دهند.
اما حالا انگار خدا شدند...
و به هر رهگذری که برای انقلاب حضور به عمل آورده ادعای خوب بودن و دستور و امر به تکلیف میکنند