1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح
#وعده_صادق ♦️رسانه صهیونیستی: سقوط یک جنگنده اف ۱۵ آمریکا در غرب ایران 🔺 یک رسانه صهیونیستی اذعان
#وعده_صادق
🔴 ارتش مخازن سوخت پایگاه هوایی رامات دیوید رژیم صهیونی را هدف قرار داد
🔹براساس اطلاعیه شماره ۱۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی ارتش در شب گذشته با پرتاب چندین فروند پهپاد تهاجمی آرش به سوی اراضی اشغالی رژیم صهیونی، مخازن سوخت پایگاه هوایی رامات دیوید را هدف قرار داد
@iransaba
سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح
#میناب_تسلیت 🔺استوری کریم انصاریفرد به یاد دختران شهید میناب: خدایا ایران مرا حفظ کن @iransaba
#میناب_تسلیت
میدل ایستآی: دختران مدرسۀ میناب در ۲ مرحله شهید شدند
🔹طبق گزارش وبگاه انگلیسی میدل ایستآی: در حملۀ آمریکایی-اسرائلی به مدرسۀ میناب دانشآموزان با تکنیک دابلتپ به شهادت رسیدند.
🔹بمب اول آمد و کشت؛ نجاتیافتگان از حمله با بمب اول در نمازخانه پناه گرفتند؛ سپس بمب دوم آمد و بقیه را هم شهید کرد.
🔹یکی از پزشکان هلالاحمر با اشاره به مکالماتی که در آن زمان با بازماندگان داشته گفت: «وقتی اولین بمب به مدرسه برخورد کرد، یکی از معلمان و مدیر مدرسه گروهی از دانشآموزان را برای محافظت از آنها به نمازخانه منتقل کردند. مدیر مدرسه با والدین تماس گرفت و به آنها گفت که بیایند و فرزندانشان را بردارند. اما بمب دوم نیز به آن منطقه برخورد کرد. تنها تعداد کمی از کسانی که پناه گرفته بودند، زنده ماندند.»
@iransaba
#وعده_صادق
کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی: جنگنده اف پانزده آمریکا در جنوب غرب ایران مورد هدف موشکهای پدافندی ایران قرار گرفت و سرنگون شد
@iransaba
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#خبر
#اگاه_سازی
🔈هآرتس:
▫️برخلاف برخی برآوردهای اولیه، ضربات سیستماتیک به نمادهای حکومت و نیروهای امنیت داخلی در ایران هنوز به فروپاشی نظام منجر نشده است، همانطور که اسرائیل و ایالات متحده امیدوار بودند.
▫️تا کنون هیچ تجدیدی در اعتراضات دیده نمیشود و هیچ نشانهای از جدایی اعضای نیروهای امنیتی و پیوستن به معترضان وجود ندارد، و مشخص نیست که چه سلسله اقداماتی ممکن است به فروپاشی کامل منجر شود.
@iransaba
#وعده_صادق
♦️روابط عمومی کل سپاه:
🚨اصابت موشک به یک نفتکش آمریکایی شمال خلیج فارس
🔹این نفتکش بامداد امروز در شمال خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفته و هم اکنون در حال سوختن است.
🔹 قبلا گفته بودیم براساس قوانین و مصوبات بین المللی، زمان جنگ قوانین عبور و مرور از تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
🔹همه باید تابع آن باشند و متذکر شده بودیم که شناور های نظامی و تجاری و... متعلق به امریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی و حامیان آنها اجازه تردد نخواهند داشت و در صورت رصد به مددالهی مطمئنا مورد اصابت قرار خواهند گرفت.
@iransaba
#خبر
#کانون_فراجا
بسم الله القاصم الجبارین
و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه
💢 بیانیه اعلام آمادگی بازنشستگان انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در میدان دفاع از کشور
فرمانده محترم کل انتظامی کشور
🔹اعضای کانون بازنشستگان انتظامی در سراسر کشور مصرانه آمادگی کامل خود را برای حضور در عرصه های رزمی و دفاعی اعلام می نمایند.
🔸در این بیانیه آمده است:
«ما بازنشستگان نیروی انتظامی که سابقه سالها حضور در دفاع مقدس و توانایی در برقراری امنیت خاص شهری در برهه های حساس و مختلف کشور را داشته و
قاطعانه اعلام می نماییم، آمادگی همراهی و مساعدت به برادران شاغل خود را داریم, تا درکنار برادران عزیز مان دلیرانه بجنگیم و پاسخ کوبنده ای به دشمنان درندهخوی این ملت نشان دهیم.
خواهشمند است، مقرر فرمایید
ما کهنه سربازان وطن را در پشتیبانی همسنگران سرفراز شاغل تجهیز و در هر سنگری که صلاح می دانید بکار گیری نمایند.
جان مان در گرو سربلندی ایران عزیز و مقتدر است
تا همچون همرزمان شهیدمان پرچم مقدس کشورمان کفن ما باشد...
کانون بازنشستگان انتظامی ج.ا.ایران
@iransaba