eitaa logo
سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح
101.7هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
10هزار ویدیو
393 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 آغاز مراسم وداع با دریاسالار شهید علی شمخانی در تهران @iransaba
🔴مؤسسه اطلاعات جنگ: حزب الله کاملاً خود را بازیابی کرده است 🔹آمار حملات حزب الله در روزهای اخیر نشان می‌دهد این گروه به خوبی توانسته در یک سال اخیر خود را بازیابی و بازسازی کند. 🔹این میزان استفاده از راکت، موشک و پهپاد نقش موثری در تخلیه پدافندی اسرائیل دارد؛ بر خلاف اسرائیل که با ادامه‌ی وضعیت بانک اهداف مشخصی ندارد، تداوم وضعیت فعلی به نفع ایران خواهد بود. @iransaba
♦️گزارشی از وضعیت جزیره خارک بعد از حمله امریکا 🔹ساعتی پیش جزیره خارک هدف حملات هوایی دشمن قرار گرفت. منابع میدانی اطلاع دادند که در جریان این حملات صدای بیش از ۱۵ انفجار در جزیره شنیده شده است. 🔹دشمن تلاش کرد در جریان این حملات به پدافند ارتش، پایگاه دریای جوشن، برج مراقبت فرودگاه و آشیانه بالگرد قرآن قاره آسیب وارد کند. مشاهدات میدانی نیز از بلند شدن دود غلیظ از جزیره حکایت دارد. 🔹این منابع اعلام کردند هیچ یک از زیرساخت‌های نفتی در این حملات آسیبی ندیده است؛ ایران درباره پیامدهای حمله به زیرساخت‌های انرژی کشور هشدار داده بود که در این صورت همه زیرساخت‌های نفت‌ و گاز منطقه که آمریکا و هم‌پیمانانش در آن ذی‌نفع هستند، به آتش کشیده می‌شود و نابود خواهد شد. 🔹ترامپ پس از این حملات مدعی شده است تمام اهداف نظامی را در جزیره خارک هدف قرار دادم. دشمنان پیشتر از نابودی کامل سامانه‌های پدافندی جزیره نیز خبر داده بودند که فعالیت مجدد پدافند در جزیره ساعتی پس از آن دور حملات به خارک، ادعای آنان را باطل کرد. 🔹ترامپ همچنین پیشتر بارها مدعی انهدام کامل توان موشکی ایران شده است اما موج حملات موشکی و پهپادی به دور چهل و هشتم رسیده است./ فارس 🇮🇷 ✊ @iransaba
♦️تحلیلگر آمریکایی: ترامپ از روی «استیصال» جزیره خارک را بمباران کرد رابرت پیپ، استاد علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو: 🔹دستور بمباران جزیره خارک ناشی از «استیصال» ترامپ بوده است. 🔹[حمله به خارک] به لحاظ استراتژیکی  شبیه برد نیست. شبیه آن است که قرار است نفت بیش‌تری از بازار کم شود که یعنی تأمین نفت کاهش پیدا می‌کند و قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کنند. 🇮🇷 ✊ @iransaba
♦️هشدار امنیتی درباره لینک جعلی دانلود «باشگاه مشتریان بام» 🔹پیامی در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌کند «به دلیل نفوذ هکرهای اسرائیلی به سیستم بانک ملی (اپلیکیشن بام) و هشدار پلیس فتا، کاربران باید هرچه سریع‌تر از طریق لینک ارسال شده «باشگاه مشتریان بام» را دانلود و فعال کنند.» 🔹این پیام جعلی (فیشینگ) است و هدف آن سرقت اطلاعات بانکی کاربران می‌باشد؛ بانک‌ها هیچ‌وقت نرم‌افزار رسمی خود را از طریق لینک‌های ناشناس در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمی‌کنند. 🔹در صورت مشاهده چنین پیام‌هایی، به‌هیچ عنوان لینک موجود در این پیام‌ها را باز نکنید! دانلود چنین برنامه‌هایی ممکن است باعث دسترسی هکرها به اطلاعات حساس مانند اطلاعات حساب، پیامک‌های بانکی، رمزهای یکبار مصرف و حتی کنترل گوشی شود. 🇮🇷 ✊ @iransaba
🔺 حق مشروع خود می‌دانیم مبدأ شلیک موشک های دشمن در برخی شهرهای امارات را هدف قرار دهیم سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص): ارتش متجاوز آمریکا به دلیل ویرانی پایگاه های نظامی خود در منطقه در پناه بنادر و اسکله ها و در مخفیگاه های شهرهای کشور امارات،جزیره ایرانی بو موسی و بخشی از جزیره خارک را هدف موشک های خود قرار داده است. به سران امارات اعلام می‌داریم جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود می‌داند در دفاع از حاکمیت ملی و سرزمین خود مبدأ شلیک موشک های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد اصابت و هدف قرار دهد . 🔹از مردم مسلمان کشور امارات و مراکز جمعیتی می خواهیم نسبت به تخلیه بنادر ، اسکله ها و مخفیگاه آمریکایی ها در شهرهای امارات اقدام نمایند تا آسیبی به آنها نرسد. @iransaba
🔴 قوه قضائیه در اقدامی بی نظیر اعلام کرد بخشی از خسارات آسیب دیدگان جنگ از مصادره اموال دستگیر شدگان آشوب های خیابانی دی ماه خواهد بود. بر اساس این اطلاعیه «این بند از مجازات شامل همه دستگیرشدگان خواهد بود و هیچ استثنایی در کار نخواهد بود.» بگو ماشاالله ✌️ @iransaba
♦️ترس را می‌توان در نتانیاهو دید؛ با این سرعت اسرائیل فرو می‌پاشد آلون میزراحی یهودی اسرائیلی ضد صهیونیست: 🔹برای خودم هم دقیقاً روشن نیست چه عاملی باعث می‌شود این حرف را بزنم، ولی برای یک بومی اهل توجه (در اسرائیل)، یک جای کار در اسرائیل می‌لنگد: یک وضع عجیب و پکر. یک چیزی سر جایش نیست. 🔹شاید مسئله به سلامتی نتانیاهو مربوط باشد یا به از دست دادن نوعی قابلیت راهبردی؛ نمی‌دانم. اما لحن قطعاً تغییر کرده، و ترس و درد را می‌توان مشهودتر دید. 🔹به‌نظرم اگر اوضاع با همین سرعت پیش برود، ظرف حدود یک ماه دیگر، این کشور کم‌کم و تکه‌تکه فرومی‌پاشد. 🇮🇷 ✊ @iransaba
♦️معاون استاندار بوشهر: صادرات نفت از جزیره خارگ روند عادی دارد 🔸معاون سیاسی استاندار بوشهر با اشاره به حمله ددمنشانه دشمن صهیونی-آمریکایی به جزیره خارگ گفت: هم‌اینک روند صادرات، واردات و فعالیت شرکت‌های مستقر در این جزیره جاری است و زندگی و فعالیت‌های روزمره مردم نیز در نظم کامل برقرار است. @iransaba
🔺 سردار تنگسیری: اهداف مدنظر در الظفره، شیخ عیسی و العدیری منهدم شدند 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه: اهدافی مشخص و کلیدی در پایگاه‌های آمریکایی الظفره، شیخ عیسی و العدیری در چند موج پی‌درپی مورد حمله دریادلان نیروی دریایی قرار گرفتند. 🔹رادارهای پاتریوت، برج کنترل، آشیانه‌ها هواپیما، رمپ مرکزی و مخازن سوخت هواگردها از اهدافی بودند که در آتش سوختند. @iransaba
♦️ کارشناس بی‌بی‌سی: ورود آمریکا به ایران محال است / تنگه هرمز در مشت ایران است محمد قائدی، استاد روابط بین‌الملل در گفتگو با بی‌بی‌سی: 🔹فرستادن نیروهای آمریکایی به ایران غیرممکن است و عملیات ویژه نظامی در تنگه هرمز یا کنترل نهادهای سیاسی ایران نیز بسیار بعید است. 🔹ایران توانایی دارد ماه‌ها تنگه هرمز را مختل کند و امنیت اسرائیل و منطقه را به چالش بکشد. 🇮🇷 ✊ @sabba.ir