eitaa logo
موسسه بین‌المللی هاتف شرق
1.1هزار دنبال‌کننده
770 عکس
368 ویدیو
168 فایل
اللهم اجْعَلْنِي مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِينِكَ وَ لاَ تَسْتَبْدِلْ بِي غیری آموزش زبان کره‌ای نقد موج کره‌ای سواد رسانه‌ای و سایبری تربیت مبلغ و مدرس پیام ناشناس https://gkite.ir/es/10372456 سایت https://korean-school.ir/ ادمین: @islam4_all
مشاهده در ایتا
دانلود
13.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تازه مسلمانان اروپایی هنوز یک هفته از مسلمونیشون نگذشته مفسر قرآن شدن... "این دختر در کلیپ های بعدی با حجاب کامل ظاهر شده است " ـــــــــــــــــــــــ
7.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انتقاد بی‌سابقه و سنگین استاد پناهیان از وضعیت بغرنج عملکرد نهادهای فرهنگی و حوزه های علمیه ⏪ استاد پناهیان: الان باید مشکل ما باشد؟ مسئله حجاب با دو تا سریال قابل حل است، اما عرضه نداریم بسازیم ▪️سازمان تبلیغات و باید خجالت بکشند که هنوز حجاب، چالش ماست ▪️ الان که نتیجه بی‌حجابی در غرب مشخص شده، هنوز باید مشکل ما باشد؟!
متن 🔰بیانات اخلاقی استاد احمد عابدی درباره ناپسند بودن قضاوت نسبت به علم و سواد دیگران جلسه 24آبان1402 بسم‌الله الرحمن الرحیم 💠 امروز نکته ای میگویم که خیلی باعث رنج من می شود. گاهی بعضی ها خیلی زود نسبت به دیگران قضاوت میکنند مخصوصا نسبت به علم و سواد دیگران. 🔹 چرا در حوزه علمیه تا بحث میشود، می‌گویند فلانی بی سواد است؟ ملاک سواد دقیقا چیست؟ آیا اگر کسی در مسأله ای اشتباه کرد یعنی بی سواد است؟ این حرفها از نظر اخلاقی بسیار زشت است و شرعا حرام است. 🔹 کسی که ادبیات خوانده می‌تواند به همه اشکال کند، پس دیگران بی سواد اند؟ یا یکی فقه و دیگران کلام بلد هستند، یعنی به هم بگویند بی سواد؟ اصل این کار خیلی اشتباه است. غیر از اینکه می گوییم مردم را دوست بداریم باید خودمان و اساتید خودمان را دوست بداریم. 🔹 خیلی زشت است همدیگر را متهم به بی سوادی کنیم. زشت است که ممتحن شفاهی به طلبه ای بگوید بی سواد است. یک ملاک و ضابطه ای در حوزه برای سواد و عدمش نیست و یکدیگر را بیجا متهم میکنیم. لااقل خودمان عادت کنیم که به یکدیگر بی سواد نگوییم. یک چیزی من بلد هستم و گفته ام، او هم صد تا چیز بلد هست که نگفته و من بلد نیستم و ... 💠 به علم مردم احترام بگذارید! دیگران هم سواد دارند! دیگران هم آگاهی دارند، اما در حوزه تخصص ما نیست. ماجرای جراحی عصب دست در حالت عدم بی هوشی 🔹 باید عصب های دستم را جراحی می کردم که به علتی نمی شد بیهوش شوم لذا می دیدم پزشک چه می کند. به او گفتم که برایم توضیح هم بده که چه کار می کنی. 🔹 دیدم دکتر چقدر دقت زیاد دارد، معمولا ما در کار فقه و اصول اینقدر دقت نداریم. حالا درست است به دکتر بگویم بی سواد؟ 💠 این نسبت ناروا عوارض منفی زیادی دارد. اگر به همدیگر نسبت ناروا مثل «بی سواد» بدهیم یعنی یکدیگر را دوست نمی داریم. _______ بعد از جلسه درس خارج فقه، چهارشنبه ۲۴ آبانماه ۱۴۰۲، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها
✳️ چندی پیش برخی از فیلسوفان غرب نیکول دایتلهوف، راینر فورست، کلوس گونتر و یورگن هابرماس، بیانیه‌ای را در دفاع از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین منتشر کرده بودند. در پاسخ به این اقدام، جمعی از فیلسوفان نخبه مسلمان بیانیه‌ای را صادر کردند که بدین شرح است: 🌹بسم الله الرحمن الرحیم پاسخ فیلسوفان نخبه مسلمان به بیانیه فیلسوفان غرب نیکول دایتلهوف، راینر فورست، کلاوس گونتر و یورگن هابرماس درباره طوفان الاقصی اکنون که صبر مردم مظلوم فلسطین پس از هفتاد و پنج سال زندگی فلاکت‌بار و مرگ تدریجی زیر سایه اشغال، تحقیر، تبعید، ترور، شکنجه، و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی بر لب آمده و برای به‌دست آوردن زندگی عزت‌مندانه و انسانی به‌پاخاسته‌اند، وظیفه هر انسان باشرف، باوجدان و آزاده‌ای است که اصول اخلاقی و انسانی را مبنای داوری و عمل خود در این رابطه قرار دهد. از مهم‌ترین این اصول، همانا اصل عدالت برای همه، و لزوم مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم در هر نقطه از جهان است. 👈👈ادامه متن در لینک زیر👇 🌐 https://eitaa.com/iki_ac_ir/11213
Letter.docx
15.8K
The Muslim World Elite Philosophers’ Response to the Statement on Tufan Al-Aqsa (Al-Aqsa Storm) Issued by Nicole Deitelhoff, Rainer Forst, Klaus Günther, and Jürgen Habermas
ماهنامه سفیر امین- شماره 30.pdf
50.53M
قابل توجه مربیان و مبلغانی که در عرصه تبلیغ دانش‌آموزی و کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند. شماره سی‌ام ماهنامه «سفیر امین» منتشر شد. موضوعات منتشر شده در این ماهنامه عبارت‌اند از: ✍️ سرمقاله (در مسیر قلّه‌های کرامت و بزرگواری) ✍️ جرعه جرعه تجربه « تجربه مبلّغان موفق» ✍️ آثار زیان‌بار طلاق بر فرزندان(1) ✍️ تلنگر (روح‌های تَرَک برداشته) ✍️ روش مرثیه خوانی در مدارس (13) ✍️ روش‌‏شناسی پاسخ‏گویی به شبهات دینی (1) ✍️ راهکارهای غیرکلامی پیاده‌سازی امر به معروف و نهی از منکر (2) ✍️ مسابقۀ ببین و بچین ✍️ نامه‌ای از طرف کودکان به رهبران اسرائیل ✍️ محلۀ پرماجرا 3 «همیشه در حال بهتر شدن باش» ✍️ شبهات دانش‌آموزی «آیا فلسطین پیروز می‌شود؟» ✍️ شبهات دانش‌آموزی «چرا کشورهای مسلمان به فلسطین کمک نمی‌کنند؟» ✍️ درسنامه مشعل تاریخ «زندگی‌نامۀ میرزاکوچک‌خان جنگلی» ✍️ درسنامه الگوی سوم زن! «توضیحاتی دربارۀ جایگاه حقیقی زن در اسلام» ✍️ نقشه مهندسی ذهن در جنگ روایت‌های پاییز 1401 ✍️ انتخاب در گذر تاریخ ✍️ تحلیل سیاسی «تیر خلاص» ✍️ مناسبت‌‏ها و ایده‌‏های تبلیغی ( آذر ماه 1402) ✍️ دلنوشته 30 🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
دین و بین الملل - آبانماه 1402 .pdf
6.93M
📰 سی امین شماره «ماهنامه دین و بین الملل» منتشر شد. 🔹سی امین شماره «ماهنامه دین و بین الملل» به همت مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و همکاری اندیشکده مرصاد منتشر شد. 📒در این شماره می خوانید : ❇️ یورش صدها مأمور پلیس آلمان به «مرکز اسلامی هامبورگ» و مراکز وابسته به آن ❇️ پادشاه بحرین یک خاخام صهیونیست را به سمتی رسمی منصوب کرد ❇️ ممنوعیت فراماسون شدن کاتولیک‌ها توسط واتیکان ❇️ حمایت شخصیت‌ها و نهادهای دینی از مقاومت مردم فلسطین ❇️ احمد الخلیلی: صیهونیست‌ها و هندوها، هر دو گاوپرست و نژادپرست هستند! ❇️ فتوای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در مورد حمایت از غزه ❇️ بیانیه‌های الازهر در حمایت از مقاومت مردم فلسطین ❇️ پشت کردن «اسلام دولتی» به غزه ❇️ آغاز فعالیت‌های جشنواره ریاض2023 در میان اعتراضات داخلی و خارجی ❇️ جولان افکار افراطی مدخلی در عربستان؛ آیا مدخلی‌ها قرار است جایگزین وهابی‌ها شوند؟ ❇️ نسل‌کشی مقدس ❇️ خاخام‌های یهودی: بمباران بیمارستان جایز است ❇️ برای فلسطین یا فلسطینی؟ ❇️ یهودیان و امپراتوری عثمانی ❇️ حماس، داعش یا القاعده نیست ❇️ الازهر را مهار کنید؛ گزارش انتقادی مؤسسه اسرائیلی از عملکرد الازهر در قبال رژیم صهیونیستی ❇️ سوء استفاده ملی‌گرایان هندو از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ❇️ حال و هوای زادگاه اخوان المسلمین ایران در واکنش به طوفان الاقصی ❇️ روایتی از مظلومیت شیعیان پاراچنار
❗️برای اولین بار در دانشگاه قم به همت کانون بُرهان با همکاری موسسه بین المللی هاتف شرق ✳️دوره تخصصی نقــــد رســــــانه هــای شـــــرقی (کره و ژاپن) ✅با تدریس:استاد مهدی منصوری خواه 👈دکتری مدیریت راهبردی فضای سایبر دانشگاه عالی دفاع ملی▫️مدیر موسسه بین المللی هاتف شرق▫️رییس مرکز تربیت مبلغ بین الملل▫️رییس مرکز تبادلات فرهنگی شرق▫️رییس مدرسه اسلامی آموزش زبان و فرهنگ کره▫️همکاری با دفتر نظارت شورای نگهبان و... ✅استاد زهرا حیدری 👈سردبیر دو فصلنامه مطالعات راهبردی کره جنوبی▫️مسئول بخش خواهران مدرسه زبان و فرهنگ کره▫️مسئول بخش خواهران موسسه بین المللی هاتف▫️مسئول بخش خواهران مرکز‌مطالعات راهبردی کره جنوبی▫️معاونت‌خواهران مرکز‌تربیت مبلغ بین الملل▫️مسئول بخش‌کره‌ای‌موسسه منتظران منجی *⃣پنج شنبه ۱۶ آذر، ۸ الی ۱۷ *⃣جمعه ۱۷ آذر، ۸ الی ۱۷ 🔸سالن یاس ساختمان آموزشی امام خامنه ای 🌐 لینک ثبت نام: http://sarvestan.qom.ac.ir/Registering/RegisteringForm/2327 🔻اولویت شرکت برای فعالان خواهر در : کانون های فرهنگی|تشکل های اسلامی| انجمن های علمی|حوزه رسانه و تولید محتوا 📌نکته: ثبت نام دوره برای عموم خواهران علاقه مند به موضوع، آزاد است 💳هزینه دوره با تخفیف۷٠درصدی: ۱۲٠ هزار تومان ✅صدور گواهی بسیار معتبر در صورت اتمام پژوهش پایانی ❗️ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۱۰۳۷۴۶ در ساعات اداری و یا شناسه @karshenas_kanon در ایتا تماس حاصل فرمایید. ◽معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم @moavenat_farhangi_qom
10.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیرمرد می‌گفت: هر کس این دو دقیقه زمان رو گذاشت و کارش حل نشد، به من لعنت کنه. من نود سالمه، آخر عمرمه، الکی لعنت برا خودم نمی‌خرم
آموزه‌های کابالایی از تورات، ریشه نسل‌کُشی در غزه است 🔹 در نشستی با عنوان «صهیونیسم و آموزه‌های کتاب مقدس» که در خبرگزاری ابنا برگزار شد، حجج‌الاسلام «مهدی میرزایی» مدیر گروه عرفان یهود و شیطان‌پرستی مرکز مطالعات و تحقیقات مؤسسه بهداشت معنوی و «مهدی منصوری‌خواه» مدیر مؤسسه بین‌المللی هاتف شرق به بررسی عرفان یهود و عملکرد صهیونیسم با آموزه‌های کابالایی از تورات پرداختند. 🔹 عرفان یهود با عنوان «عرفان کابالا» برای نفوذ یهودیت در جامعه مسیحیان پی‌ریزی شد تا نزاع این دو قوم را برطرف کند. این عرفان که چاشنی انفجار جنگ‌های صلیبی علیه مسلمانان و در ادامه باعث کشتار مسلمانان شد، در تضاد صریح با آموزه های توحیدی است. متن این نشست را در زبان‌های مختلف خبرگزاری ابنا بخوانید: | انگلیسی | عربی | اردو | پرتغالی | هوسا | فارسی | ترکی استانبولی | اندونزیایی |