فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الان وقت چاییه😉
جانم به فدایت
رهبرم💐
📸 شیعیان خورشید را در شب بیرون میآورند
☫زیباترین تعبیری که تاکنون در مورد عملیات امشب دیدم.
@islam_4_all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیر غیب به روایت تصویر
به این میگن موشک حلال😂
تا تهش انجام وظیفه کرده
🌐 موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
.
با توجه فرمایش رهبر معظم انقلاب کمک به حزبالله و جبهه مقاومت بر همهی ما لازم است.
قدم اول: کمک مالی
بهترین و مطمئنترین راه کمک به جبهه مقاومت، پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلابه:
از طریق این نشونی وارد بشید و کمک کنید:
https://www.leader.ir/fa/monies
1️⃣اول گزینۀ «انتخاب وجوهات»
2️⃣ بعدش از قسمت «بابت»، انتخاب گزینۀ «کمکها»
3️⃣و بعد از اون انتخاب گزینۀ «کمک به رزمندگان مقاومت لبنان» را انتخاب کنید.
ــــــــــــــــ
ارسال این پیام به دیگران کمترین کاری است که می توان انجام داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وحشت سربازان رژیم صهیونیستی در برابر حملات ایران
آنقدر آتیش بازی ایران قشنگه که این بدبخت هم نمیتونه ازش دل بکنه و نبینه😉😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دختر خانم خیلی خوبه
پ ن:
امشب شب عید یهودی ها یا به قول خودشون «روش هشانا» است، بخاطر همین ما فقط کلیپهای فان رو از این عملیات غرورآفرین منتشر میکنیم.
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
برخی منابع میگویند ایران در حال انتقام برخی پیامبران که به دست بنی اسرائیل کشته شدند هم هست. 🤣😂🤣😂🤣😂
🇮🇷 موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 سربازان دلیر اسرائیلی
برق موشکهای ایران زمینگیرشون کرده، وای به اون روزی که این موشکها بخوره بهتون
🇮🇷 موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
. ❌ صهیونیستها ...‼️
🎉🎉 سال نو یهودی مبارک 💥💥
לשנה טובה · שָׁנָה טוֹבָה · שנה טובה
🚀🚀🚀 💥💥💥 🔥🔥🔥
بستهی ویژهی آتشبازی شب عید ارسال شد ولی یادتون باشه اگر هنوز زندهاید و میتونید صبح «روش هشانا» رو ببینید بخاطر اینه که آقای جمهوری اسلامی نخواست بمیرید
🇮🇷 موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
💢 نمیباریم مگر اینکه سیل سازیم...
«وَ قَدْ أَرْعَدُوا وَ أَبْرَقُوا وَ مَعَ هَذَیْنِ الْأَمْرَیْنِ الْفَشَلُ؛ وَ لَسْنَا نُرْعِدُ، حَتَّی نُوقِعَ وَ لَا نُسِیلُ، حَتَّی نُمْطِرَ...»
«ما چون رعد نمیترسانیم، مگر اینکه عمل کنیم و هرگز نمیباریم، مگر اینکه سیل سازیم»
امیرالمومنین علی(علیه السلام)
خطبه ۹
نهجالبلاغه
تشکر از ایران به خاطر این جشن به یاد موندنی
لبنان
امشب
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
صدور انقلاب یعنی کاری کنی که حتی یهودی ها هم بگن «یا فتاح»
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درستش کردی اسمشو بذار کافه فتاح
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
دوستان عزیز
برای سلامتی و طول عمر بابرکت رهبر انقلاب دعا کنیم و صدقه کنار بذاریم
اگر هم کسی توان مالی داره قربانی بده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دست ب دست کنید برسه دست اسرائیل 😂
ما کل اسرائیل رو تک چرخ می زنیم😂
@islam_4_all
🅾️ "ابرقدرت" یعنی ملت بزرگی که پس از موشکباران کردنِ صهیونیستها و شرایط بسیار حساس منطقه
🔸 پزشکیان ، رئیس جمهورش دیروز به سفر رسمی قطر می رود و با مقامات دیگر کشورها از خباثت دشمنان ایران و اقتدار پاسخ به هر گونه شیطنت می گوید .
🔸 عراقچی وزیر خارجه اش امروز با وجود تهدیدهای زیاد وارد منطقه آتش و در گیری ، لبنان میشود❗️ و در زیر بمباران بی وقفه با مقامات لبنانی در بیروت دیدار می کند .
🔸 آیت الله خامنه ای رهبر معظم اش امروز در نماز پر شکوه جمعه حاضر و خطبه دشمن شکن خواند و جمعیتی میلیونی پشت سر وی در سایه تهدید به حمله ، به نماز ایستاد .🧎
✊سلام بر اقتدار آفرینان🇮🇷
🙋♂️سلام بر جمهوری اسلامی ایران و ملت مقاوم و شریفش🇮🇷🇱🇧🕋🇱🇧🕋🇵🇸🕋❤️
نیشتری بر جریان نقد موج کرهای در کشور
اینکه ما اصرار داریم اگر کسی میخواهد موج کرهای را نقد کند باید حداقل به تاریخ، سیاست، جامعهشناسی، فرهنگ، زبان و... کره در صد سال گذشته مسلط باشد دلایل متعددی دارد که در برخی نوشتهها توضیح دادهایم. اگر هالیو یا موج کرهای را پدیدهای سیاسی، با اهداف عمدتا اقتصادی و با استفاده از ابزار فرهنگی بدانیم که در واقع هم همینگونه است، آن را خیلی عمیقتر از آنچه در کشور به عنوان «نقد موج کرهای» رواج پیدا کرده باید دید و نقد کرد تا به صواب نزدیکتر باشد.
صرف معرفی چند گروه موسیقی و نقد ظاهری، آن هم با چند کلیشه پرتکرار مانند همجنسگرا بودن، شیطانپرستی و... را نمیتوان نقد موج کرهای نامید و دوره نقد موج کرهای برگزار نمود. بهعنوان نمونه، برخی از کسانی که خود را ناقد موج کرهای میپندارند به گروهی مانند بیتیاس از جهت اینکه آرایش میکنند و آرایش برای مردان در فرهنگ ما قبیح است، ایراد میگیرند. برخی دیگر نیز که خود را عالمتر میپندارند و به قول خودشان با هزاران دخترِ طرفدار گفتگو داشتهاند و خیلی میدانند که موج کرهای چیست! با ژشتی روشنفکرانه و همه چیز دان، این رفتار را توجیه میکنند که آرایش کردن برای مردان کره امری عادی است و مردان کرهای بیشترین میزان استفاده از لوازم ارایشی در جهان را دارند.
گرچه این اطلاعات درست است، اما این باعث میشود قبح و زشتی این کار از بین برود؟ آیا عادی پنداری این رفتار باعث نمیشود تا توسط نوجوانان و جوانان کشور ما الگوبرداری شود و سالها بعد آرایش کردن مردان در ایران هم عادی جلوه داده شود؟ این اساتید ناقد! آیا تاکنون به این فکر کردهاند که آرایش کردن مردان از چه زمانی در کره باب شده و از چه زمانی قبح آن از بین رفته است؟ آیا آرایشی که بین مردان در کره مرسوم است، همان آرایشی است که مثلا گروه بیتیاس از آن استفاده میکند؟ یا اینگونه آرایش حتی در کره نیز امری عادی محسوب نشده و تابو شمرده میشود؟
تنها در ظرف تقریبا سه دهه کره از موقعیت سابق بهعنوان «میگو در میان نهنگها» و یک کشور «جهان سومی» و عضو جداییناپذیر جنگ سرد به یکی از پیشرفتهترین دموکراسیهای اقتصادی در جهان تبدیل شد. ملیگرایی، جهانی شدن، جنبشهای ضد استعماری و سیاستهای مستبدانه و دموکراتیزاسیون به شیوههای منحصر بهفرد و پیچیده، سیاستهای عصر مدرن کره جنوبی در قرن بیستم را تحت تاثیر قرار دادهاند. کره به شکل فزایندهای توسعه و رشد پرسرعتی را تجربه کره که برخی از جامعهشناسان کرهای آن را «مدرنیته فشرده» توصیف کرده و این اتفاق بدون پیامدهای اخلاقی و اجتماعی نبوده است.
یکی از این پیامدها که بهویژه پس از بحران IMF و شکافهای اجتماعی و اقتصادی رو به گسترش ناشی از بیکاری آن نمود پیدا کرد علاقه روز افزون به «بدن» در بین کرهایها بود. زمانی که جامعه کرهای پس بحران IMF در تلاش بود تا به سرعت خود را به شکلی بهینه شده برای سیستم نئولیبرال سازماندهی کند، علاقه به بدن شروع به رشد کرد. از مدها و استایلهای پوشش گرفته تا غذاهای رژیمی، تناسب اندام گرفته تا مراقبت از بدن و جراحیهای زیبایی و استفاده بیاندازه از
لوازم آرایشی و هر آنچه پیرامون بدن تعریف میشد، تبدیل به علاقه و گفتمان رایج بین مردم شد.
پس از IMF است که در آن زنان و مردان به شکل فزایندهای در معرض رقابت اجتماعی و گرفتن تاییدیه براساس داشتن یک چهره «درست» قرار میگیرند و منبع خودتوانمندسازی دیگر مبتنی بر فضایل اخلاق سنتی نیست، بلکه بر اساس عوامل قابل اندازه گیری و کمی مانند قد، وزن و شاخص BMI است.
شروع پدیده «بدن» در کره را میتوان از این زمان در نظر گرفت اما اینکه سیاستهای حکومتی مانند سیاستها و هدفگذاریهایی که «کیم دای جونگ» آن را پیگری مینمود چه تاثیری در افزایش آرایش مردان داشته و سرریز آن در صنعت فرهنگی کره مانند آنچه در گروههای موسیقی همچون بیتیاس مشاهده میکنیم، چگونه بوده است نیاز به فرصتی دیگر دارد که ان شاء الله به آن نیزخواهیم پرداخت.
موج کرهای پدیدهای صرفا فرهنگی نیست که آن را فقط با ابزار فرهنگی بسنجیم و نقد کنیم، گرچه حتی برای نقد با شاخصهای فرهنگی نیز نیاز داریم تا سنجههایی با توجه به ویژگیهای هالیو داشته باشیم و مطابق با آن و با توجه به اقلیم و زیستبوم فرهنگی کشور خودمان، هالیو را نقد نماییم.
در انتها باز هم فرمایش پیامبر اکرم (ص) را متذکر میشوم که فرمودند: مَنْ عَمِلَ عَلَى غَيْرِ عِلْمٍ كَانَ مَا يُفْسِدُ أَكْثَرَ مِمَّا يُصْلِحُ؛ اگر كسي بدون علم كاري انجام دهد، تباه سازي اش بيشتر از سازندگي اش خواهد بود.
✍️ منصوریخواه، مدیر مسئول فصلنامه مطالعات راهبردی کره جنوبی
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
موسسه بینالمللی هاتف شرق؛ اولین و تخصصیترین مرجع نقد #موج_کرهای در کشور
🆔 @islam_4_all
🔻 توییت روزنامهنگار عراقی:
آیا به ما نگفته بودند که شیعهها نماز جمعه نمیخوانند؟
به ما نگفته بودند که ایرانیها مجوس هستند و آتش میپرستند؟ به ما نگفته بودند که ایرانیها از صهیونیستها میترسند همانطور که عرب از یهودی میترسد؟ به ما نگفته بودند که علمای شیعه حتی یک آیه از قرآن را حفظ نیستند؟ به ما نگفته بودند که ایرانیها عربی صحبت نمیکنند و آن را نمیفهمند؟ پس امروز در تهران چه اتفاقی افتاد؟!
پ ن: آنهایی که از دهه هشتاد بنده رو می شناسند مطلع هستند که سالها در حوزه نقد وهابیت فعال بودم و یکی از اولین وبلاگها و بعد سایتهای نقد وهابیت و دفاع از عقاید شیعه متعلق به بنده بوده
اما سالهاست که به جد معتقدم اگر میخواهیم تشیع در عالم گسترش پیدا کنه باید انقلاب رو صادر کنیم
هر کس با انقلاب و مبانی و اهداف انقلاب آشنا بشه قطعا به شیعه نیز تمایل پیدا میکنه
میگن به ساعت صفر داریم نزدیک میشیم، اگر واقعیه بگین که تخمه بخریم و بشینیم جلوی شبکه خبر
بی صبرانه منتظر #فردای_بدون_اسرائیل هستیم
⭕️ حقههای روانشناختی در سریالهای کرهای
احتمالا در ابتدای برخی از سریالهای کرهای با جملات زیر مواجه شدهاید:
«هیچ حیوانی در طول ساخت این فیلم مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است» یا «فیلمبرداری از کودکان در این فیلم با نظارت والدین آنها انجام شده است» و یا جملاتی مشابه اینها.
چرا کارگردانان و فیلمسازان کرهای از این جملات در برخی از سریالهای خود استفاده میکنند؟
بهنظر میرسد این جملات بیش از آنکه توضیحی و تبیینی باشند، مخاطبین خود را مانند آنچه در صحنهای اکشن دیده میشود، فریب داده و آنها را مسحور مینمایند.
میدانیم که هالیو یا موج کرهای قبل از آنکه محصول فرهنگی باشند، محصول اقتصادی کره جنوبی است، بنابراین نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند تا بتوانند در دل مشتری جا باز کنند.
فیلمسازان کرهای با نوشتن چنین جملاتی در ابتدای برخی از فیلمها و سریالها سه هدف عمده را دنبال میکنند:
۱. کره جنوبی از طریق صنعت فیلم خود نه تنها دستور کار ESG را پیش میبرد، بلکه از آن برای تقویت دیپلماسی فرهنگی فرهنگی خود و تاثیر در جهان نیز استفاده مینماید.
۲. این جمله تله شناختی محسوب شده و با هدف گرفتن حس ناخوشایند تماشاگران ، آنها را به دیدن فیلم ترغیب و تحریص مینماید.
۳. جملاتی مانند آنچه ذکر شد به شکل موقت، مخاطب را در مقابل تصاویر خشنی که در ادامه خواهد دید، مصون میکند
شاید اگر این جملات در ابتدای فیلم و سریال نوشته نشود، تماشاگر با دیدن صحنههایی مشمئز شده یا دچار عذاب وجدان شود، اما بودن آن جملات باعث تسکین وی شده و با خیال راحتتری صحنههای فیلم را تماشا میکند.
این امر گرچه مسکن موقتی برای مخاطب است اما در ادامه سبب بیتوجهی وی به هشدارهای وجدانش شده و در مسیری طولانیتر وجدان مخاطب به فراموشی سپرده خواهد شد.
این جملات با ظاهری عوامفریبانه سبب میگردد دیدن صحنه های متاثر کننده برای تماشاگر عادی شده و بدون درنظر گرفتن احساسات، به آنها نگاه کرده و وجدان خود را فراموش نماید.
✍️ مهدی منصوریخواه، مدیر مسئول فصلنامه مطالعات راهبردی کره جنوبی
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
موسسه بینالمللی هاتف شرق؛ اولین و تخصصیترین مرجع نقد #موج_کرهای در کشور
🆔 @islam_4_all
موسسه بینالمللی هاتف شرق
⭕️ حقههای روانشناختی در سریالهای کرهای احتمالا در ابتدای برخی از سریالهای کرهای با جملات زیر م
برخی بزرگواران به این مطلب انتقاد کردند و گفتند ما خیلی افراطی!! و بدبین هستیم😳 و این نگاه باعث رنجش طرفداران موج کرهای میشه و به مطالب اقبال نشون نمیدن
باید خدمتشان عرض کنم:
اولا: رویکرد ما در این کانال غالبا نخبگانی هست و برای کارشناسان و اساتید و مربیان مینویسیم و نه برای نوجوانان.
ثانیا: سه هدف در این نوشته مطرح شد که دومی و سومی گفته بنده نیست و استیو چو در کتاب Sovereign Violence: Ethics and South Korean Cinema in the New Millennium این مطلب رو بیان کردند.
هدف اول که اتفاقا بیان تاثیر مثبت این نوع جملات هست رو بنده نوشتم و علاقهمندان میتونن تفصیلش رو در مقالهای با عنوان «صنعت فیلم و ESG: دیپلماسی فرهنگی کره جنوبی و تأثیر جهانی آن» در دومین شماره نشریه مطالعات راهبردی کره جنوبی مطالعه بفرمایند.
ثالثا بارها فرمایش پیامبر (ص) رو بیان کردیم که مَنْ عَمِلَ عَلَى غَيْرِ عِلْمٍ كَانَ مَا يُفْسِدُ أَكْثَرَ مِمَّا يُصْلِحُ؛ لطفا کمی مطالعه داشته باشیم و با بهانههایی مثل «ما کار میدانی میکنیم و وقت مطالعه و پژوهش نداریم» و امثالهم از زیر بار مطالعه و کار علمی و دقیق شانه خالی نکنیم.
بارها در دورهها خدمت دانشپژوهان عرض کردیم کسی که میخواهد در مورد موج کرهای (یا هر پدیده فرهنگی دیگر) نظر بدهد حداقل باید صد عنوان کتاب یا مقاله علمی در آن موضوع مطالعه کرده باشد و بعد نظر بدهد (تدریس و برگزاری دوره نیاز به مطالعه بیشتر دارد، این فقط برای ابراز نظر هست)
با بیان چند کلیشه مثل همجنسگرایی و شیطان پرستی و فراماسونری و... نباید نقد کرد یا نظر داد
کار رو هم برای اینکه ممکنه عدهای خوششون نیاد و یا فالورها و ممبرها ریزش کنند و ... هم نباید سخیف و نازل کرد.
ما اولین کسانی نیستیم که موج کرهای رو نقد کردیم و در جهان خیلیها قبل از ما به این کار پرداختهاند، از خواندن مقالات و کتب آنها غفلت نکنیم و کار نقد رو جدی و علمی بدانیم.
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
موسسه بینالمللی هاتف شرق؛ اولین و تخصصیترین مرجع نقد #موج_کرهای در کشور
🆔 @islam_4_all
⚠️ تحقق #ادراک و #احساس در #هوش_عمومی_مصنوعی(AGI) از منظر حمکت متعالیه
♻️یازدهمین پیشنشست در اولین همایش ملی تنظیمگری فجازی
🎙 ارئه دهنده: حجت الاسلام حمید محسنی
(پژوهشگر حوزه علوم شناختی و هوش مصنوعی)
🎙 ناقد: دکتر محمدحسین وفائیان
(هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر)
✍️ دبیر علمی: دکتر محمد محمدی نیا
(هئیت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و عضو هیئت مدیره موسسه بینالمللی هاتف شرق)
📅 دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۷
📡 لینک مجازی:
skyroom.online/ch/iict/cyber
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
🛑نتانیاهو نام جنگ را از شمشیر های آهنین به جنگ رستاخیز تغییر داد. اگر به واسطه اتفاقاتی که در سطح منطقه رخ میدهد پس از چندی نام جنگ از جنگ رستاخیز به جنگ ارماگدون که برای مسیحیان و یهودیان یک جنگ اخرالزمانی و مقدمهای برای ظهور ماشیح میباشد تغییر کند، آیا ما آمادگی لازم را داریم؟
تصور کنید مثلاً شش ماه دیگه جنگ طول بکشه و دامنه جنگ هم(به هر دلیلی) گسترش پیدا کنه، بهگونهای که سردمداران رژیم منحوس صهیونی به این نتیجه برسند که هیچ راه نجاتی ندارند و به زودی از بین خواهند رفت و تصمیم بگیرند نام جنگ را به «جنگ ارماگدون» تغییر دهند، آیا میدانید ممکن است چه اتفاقی بیفتد؟
جنگ ارماگدون در ادبیات کتاب مقدس به جنگ اخرالزمانی بین مسیحیان با طرفداران دجال (که سالها به واسطه رسانههای غربی به مسلمانان اطلاق میشه) اتفاق میفته
تغییر نام جنگ میتونه هزاران مسیحی رو از اقصی نقاط جهان تو سرزمین مقدس(فلسطین اشغالی) برای دفاع از رژیم صهیونسیتی جمع کنه
به هرحال ما وظیفه داریم خودمان، اطرافیانمان، جامعه و مردم جهان را برای آخرالزمان و وقایع پیش از ظهور اماده کنیم و شاید یکی از بهترین کارها «جهاد تببین» باشد.
یادمان باشد ما نسبت به امام زمان و دینی که با خون میلیونها مظلوم به دستمان رسیده مسئول هستیم
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های ادوین کشیش آبنوس در رابطه با درستی تعریف تثلیث از زبان استاد محمد کاشانی
پ ن: قبل از نقد یک پدیده، باید بتوانیم به درستی آن پدیده را فهم و سپس تببین، توصیف و تشریح کنیم بهگونهای که حتی طرفداران و معتقدان به آن نیز بر توصیف و تبیین شما صحه بذارن و حتی بالاتر، تبیین شما رو بهترین توضیح در آن موضوع بدانند.
خدا رو شاکریم که بیش از هزار نفری که در سال گذشته برای آنان دوره برگزار کردیم، حتی آنانی که بسیار متعصب بودند، مطالب را متقن، علمی و غیر قابل خدشه دانستهاند.
موسسه بینالمللی هاتف شرق
@islam_4_all
موسسه بینالمللی هاتف شرق
صحبت های ادوین کشیش آبنوس در رابطه با درستی تعریف تثلیث از زبان استاد محمد کاشانی پ ن: قبل از نقد ی
استاد کاشانی که در این کلیپ ازشون نام برده شده از اعضای هیئت مدیره موسسه بینالمللی هاتف شرق هستند
برای آشنایی با سایر اعضای هیئت مدیره موسسه به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://korean-school.ir/about
درآمد تئوریک بر هویت مجازی.mp3
33.47M
💯🔊 #بشنوید
💠نشست علمی درآمدی تئوریک بر هویت مجازی
🎙 با حضور:
▪️جناب آقای محمد رایجی
▪️جناب آقای دکتر #محمد_محمدی_نیا ضو هیئت مدیره موسسه بینالمللی هاتف شرق
📅 دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
موسسه بینالمللی هاتف شرق؛ اولین و تخصصیترین مرجع نقد #موج_کرهای در کشور
🆔 @islam_4_all