eitaa logo
آکادمی هنری ماه نو
1.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
168 ویدیو
0 فایل
یک مهارت جدید را شروع کن، و از خودت یک قدم جلوتر باش. #یک_قدم_جلوتر... academy.isoa.ir 02537830811 09038003463 پشتیبان: @isoapr_admin مشاوره: @isoapr_amoozesh
مشاهده در ایتا
دانلود
آکادمی هنری ماه نو
26.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تعادل در چیدمان این یکی از اصول روان‌شناسیه که وقتی چشم به صحنه‌ای میفته، مغز یک کل از اون فضا می‌سازه و سریعاً برای اجزای موجود در اون الگوسازی می‌کنه تا بتونه راحت‌تر اون رو درک کنه. اگه ذهن در همون ابتدا با یک صحنهٔ آشفته و غیرمنظم مواجه بشه که نتونه برای اون صحنه الگوی مناسبی پیدا کنه، سریعاً به اون برچسب بی‌نظمی و آشفتگی می‌زنه و از همون ابتدا خسته میشه. یکی از راهکارهایی که این الگوسازی رو برای ذهن ما ساده می‌کنه تعادله. ما به طور ناخودآگاه طراحی‌های متعادل رو دوست داریم. چراکه با تشخیص یک الگو در کل فضا، می‌تونیم با توجه کردن به جزئیات بیشتر، لذت بیشتری ببریم. منظور از تعادل، برقراری وزن بصری مساوی در محیط‌های گوناگونه. 🔺برشی از کارگاه «دکوراسیون داخلی» استاد مهری معصومی مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آکادمی هنری ماه نو
💠«والدین مؤثر، فرزندان مسئول»؛ جشنواره تخفیفی ۲۰+۲۰٪ واقعاً اگه بچه‌ای در محیط فرهنگی بزرگ بشه، عاق
💡 دو جلسه کارگاه + یک جلسه آنلاین اختصاصی با استاد پشتیبان تنها برای کسانی که امروز ثبت‌نام کنند، یک جلسه آنلاین اختصاصی با استاد پشتیبان، به طور رایگان، تخصیص داده‌ایم! 🔸۲۰ درصد تخفیف+ ۲۰ درصد بازگشت وجه‌ به‌ کیف‌پول ⏳فقط تا پایان امروز، ۱۳ خرداد ماه 📍برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید. مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۳ خرداد ۱۴۰۳
هیچ دری نیست که به روی آدم جسور باز نشود. همزاد فیودور داستایفسکی مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
گفت هر چه به دل فرو آید، در دیده نکو نماید. گلستان سعدی باب پنجم در عشق و جوانی مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
آکادمی هنری ماه نو
🎧در فیدیبو منتشر شد: کارگاه صوتی داستان‌نویسی کاوه فولادی‌نسب در مدرسه اسلامی هنر اگر قرار بود که ن
10.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧در فیدیبو منتشر شد: کارگاه صوتی کتاب‌خوانی منصوره مصطفی‌زاده کتاب خوندن خودش اون بُتیه که انگار می‌خوایم پرستشش کنیم! خودش ارزش نیست! آدم خوبی بودنه ارزش منه. به جای اینکه به لغت‌ها فکر بکنید و اینکه بچه می‌تونه مثلاً قسطنطنیه رو بخونه از روش چون کتابخونه، به این فکر کنید که بچه می‌تونه راجع به یک شهر دیگه‌ای به اسم قسطنطنیه فکر بکنه. کتاب‌خوندن و کتابخون بودن جعبه ابزار منه؛ کیسهٔ توشهٔ راه من رو پُرتر می‌کنه. کتابخونی مستمر و مداوم به شدت مؤثره روی افزایش تمرکز. کتاب‌هایی بخرید که بچه خودش مایل باشه اون‌ها رو بخونه. کتاب‌خوندن مثل سفر رفتنه، یه تجربهٔ جدیده، آدم‌های جدیده، کلمه‌های جدیده؛ و این داده‌ها همشون موجب ارتقای سطح توان ذهنی تو میشه. 🔺برشی از کارگاه «کتاب‌خوانی» استاد منصوره مصطفی‌زاده 💡برای تهیهٔ این دوره در فیدیبو می‌توانید از اینجا اقدام کنید. مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
فقدان حضور انسانی در این دنیای پیشرفته و غرق در تکنولوژی باعث شده آدم‌ها تشنۀ توجه باشند. قصه‌ها کمک می‌کنند آدم‌ها حس کنند به آن‌ها اعتنا شده و کسی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و درنتیجه آنقدرها تنها نیستند. قصه‌های شما به آن‌ها کمک می‌کند بیشتر حس کنند زنده‌اند چون بهشان ثابت می‌کند یک جایی یک انسان زندۀ دیگری هست که دارد برایشان آن پیغام را می‌فرستد. بهترین قصه‌گو برنده است آنت سیمونز برگردان زهرا باختری مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۶ خرداد ۱۴۰۳
آکادمی هنری ماه نو
💠چهارشنبه عصرهایتان را خالی کنید برای گعدهٔ داستانی دوستانه برای دوستان داستانی که در قم زندگی می‌ک
💠گعده هفتگی داستان | گعده سوم ☕️اهالی داستان، چهارشنبه‌ها در مدرسه جمع می‌شوند، داستان می‌خوانند و درباره داستان گپ می‌زنند. 📍این گعدهٔ داستانی، با هدایت استاد یونس عزیزی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مدیر انجمن ادبی ماها، در مدرسه اسلامی هنر برگزار می‌شود. ⭕️ داستان‌های امروز: داستان اول : آب، نوشتۀ مجید قیصری | از مجموعه داستان نگهبان تاریکی داستان دوم: بوی قند سوخته، نوشتۀ مصطفی سلیمانی | برگزیده‌ پنجمین دوره جایزه داستان تهران 🏛هنرستان، نبش کوچه ۲۰، مدرسه اسلامی هنر 🕔چهارشنبه ۱۶ خرداد، ساعت ۵:۳۰ عصر 🔔از دستش ندهید. مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۶ خرداد ۱۴۰۳
او می‌داند هر چه در دل‌ها می‌گذرد. سورهٔ حدید، آیهٔ ۶ برگردان علی ملکی مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۷ خرداد ۱۴۰۳
آکادمی هنری ماه نو
🔻تعادل در چیدمان این یکی از اصول روان‌شناسیه که وقتی چشم به صحنه‌ای میفته، مغز یک کل از اون فضا می‌
🔻از کی چی یاد بگیریم؟ ما داستان‌های زیادی از نویسندگان بزرگ دنیا می‌خوانیم اما نمی‌دانیم کدام داستان یا نویسنده را ملاک و معیار قرار بدهیم برای الگوبرداری در نویسندگی! چاره چیست؟ هر داستانی از هر نویسنده‌ای طبعاً معیار نیست. ما باید ببینیم از کی چه چیز را یاد بگیریم. اگر ما در این عصر، سراغ دیکنز و بالزاک برویم و بخواهیم از آن‌ها شیوۀ ارائه یاد بگیریم حتماً به بیراهه رفته‌ایم. ما از دیکنز و بالزاک باید شیوۀ شخصیت‌پردازی را بیاموزیم. دیکنز در زمینۀ شخصیت‌پردازی استاد است؛ خانم هاویشام، اسکروچ، دیوید کاپرفیلد و بسیار شخصیت دیگر را خلق کرده که ممکن است آن‌ها را از همسایۀ کناریتان بهتر بشناسید. پس اگر کسی به سراغ دیکنز برود برای اینکه از او «توصیف» یاد بگیرد، به راه بدی رفته است... از بالزاک و ملویل باید فضاسازی داستانی را آموخت، از همینگوی دیالوگ‌نویسی را و از داستایوفسکی باید شخصیت‌پردازی و گذار در داستان را یاد گرفت. این‌ها انتخاب‌های خردمندانه است. اما اگر کسی از داستایوفسکی توصیفات زیاد از حد و مستقیم را الگوبرداری کند، ناشیانه عمل کرده چون آن شیوه برای قرن 19 بوده و امروز به کار نمی‌آید. پس باید برای هر عنصر داستانی بررسی کنید چه نویسنده‌ای در چه اثری درخشان ظاهر شده، آن را ملاک و الگوی خود قرار دهید. این آن چیزی است که در سبک‌شناسی دنبال می‌کنیم. 🔺برشی از کارگاه «داستان‌نویسی تکمیلی (دورهٔ دوم: سبک‌شناسی)» استاد کاوه فولادی‌نسب مدرسه اسلامی هنر ... @isoapr
۱۷ خرداد ۱۴۰۳