eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
20.4هزار دنبال‌کننده
35.6هزار عکس
37.6هزار ویدیو
289 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و پذیرش تبلیغات @f_aaha👈 ---- @jahadtabin313 @jahadtabin313 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر #استاد_امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmadalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻خیال‌بافی‌ِ جناب قالی‌باف: حاج‌قاسمِ لیبرال 🖊 مهدی جمشیدی ۱. واقعیّت این است پاره‌ای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافته‌اند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای، نشأت‌گرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدال‌گرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأی‌ساز» و «مقبولیّت‌آفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراین‌میان، برخی گروه‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و می‌خواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایه‌نشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالی‌باف و یاران و مشاورانش این جهت‌گیری را برگزیدند. ۲. اینک به‌روشنی می‌دانیم که قالی‌باف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّت‌زده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظه‌های حسّاس، شکننده است. کافی‌ست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراین‌حال، او سر از پا نخواهد شناخت و بی‌محاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را هم‌داستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیم‌گری فضای مجازی» یا «بی‌عملی نسبت به حجاب». بی‌جهت نبود که آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را به‌کار برد. ۳. این‌بار، او و دیگران از «حاج‌قاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفته‌اند و در جهت «چهره‌پردازیِ لیبرال» از حاج‌قاسم کوشیده‌اند. امّا واقعیّت تفکّر حاج‌قاسم، آن چند جملۀ بریده‌شده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرض‌ورزانه، تأمّل کنیم که حاج‌قاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزب‌اللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از توده‌ها» و «گسستگی از خُرده‌فرهنگ‌های متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند: «باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بی‌حجاب است دیگر چه کسی را می‌خواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزب‌اللهی با کسی‌که دینش ضعیف‌تر است موضوعیّت دارد... این‌که فقط رابطۀ حزب‌اللهی با حزب‌اللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذب‌کردن به میان مردم برویم.» این گفته‌های او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویش‌بسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعت‌های خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگری‌های فرهنگی» بروند. این دیگری‌ها، دچار «ضعف در دین‌داری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاج‌قاسم، «نسبی‌اندیشانه» قضاوت نمی‌کنند و نمی‌گوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» می‌کند. ۴. حاج‌قاسم در جای دیگری می‌گوید: «نباید به‌عنوان مسئول و به بهانۀ رقابت‌های انتخاباتی، بر محفوظ‌ماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بی‌توجّه؛ چنان‌که کسی جرأت نکند در جامعه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علف‌های هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.» حاج‌قاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی: اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان می‌دهد که دچار «نسبی‌گرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزش‌ها‌ی شرعی به سلایق‌ فرهنگی نیست؛ ثانیاً، ارزش‌ها - و از جمله حجاب - را جزو «مسأله‌های اصلی» می‌شمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره می‌کند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار می‌دهد؛ ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزش‌ها باور دارد، چون می‌گوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیب‌های اجتماعی – یا همان «علف‌های هرز» – جامعه را آلوده کنند. رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمی‌شمارد. خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصی‌انگاریِ کنش‌های عمومی» نشود. بنابراین، روایت قالی‌باف از منطق حاج‌قاسم، آغشته به تحریف است. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ این کلیپ هشداریست جدی برای مسئولین و والدین! ببینید با اعتقادات جوانان ترکیه چه کردند دشمن همین مسیر را برای کودکان و جوانان ما پیش گرفته 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
⛔️اقای کرباسچی ادعا کرده هاشمی رفسنجانی آن چنان قدرت استدلال داشت که حتی رهبری را هم با حرفهایش راضی می کرد !!! ✅ مشاهده بفرمائید؛ یک نمونه از عجز آقای هاشمی در برابر استدلال های رهبری ! 👈 بله عزیزان ، اگر تاریخ درست را روایت نکنیم؛ این جماعت دست به تحریفات بزرگتر هم خواهند زد. 🌍نبرد روایت ها در 👇👇👇 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔴 پیدایش کردم😍 همان کسی را که امام در سال ۴۲ گفتند یاران من اکنون در گهواره هستند ،اینجاست.‌‌.. بهشت زهرا آرام گرفته شهید علی زمانی تاریخ تولد ۱۳۴۲ تاریخ شهادت ۱۳۵۷/۱۰/۱۶ همین امروز هم سالگرد شهادتش بدست دژخیمان پهلوی هست نایب الزیاره همه شما عزیزان بر مزار این شهید والا مقام هستم 👤 ادمین 🔴
🔴سردار تنگسیری خطاب به دشمنان: باید از روی جنازه ما رد شوید که به ولایت توهین کنید 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: شبکه‌های معاند چون اینترنشنال بدانند باید از روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند و نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
پدرش سه بار ازدواج کرد تا یک "پسر" به دنیا بیاید، چون فقط پسر شایسته ادامه حکومت و سلسله سلطنت بود. همسر اولش فوزیه، دختر به دنیا آورد و مورد بی‌مهری قرار گرفت و در حالی که هرزگی محمدرضا پهلوی را می‌دید و میدید هر شب با یک زن ارتباط دارد، چاره‌ای جز جدایی نداشت. اینهم وضعیت پسر الدنگ و عیاشش هست که مثل پدر یا دنبال عیاشی یا ارتباط با زنان هرزه هست.. زن برای این جماعت فقط وسیله رفع نیازهای جنسی و هرزگیشان هست و بس. تاریخ دردش می‌گیرد وقتی امروز سلطنت طلبان شعار"زن، زندگی، آزادی"سر میدهند. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🚨 توهین نشریه سخیف به مقدسات مسلمانان را بگذارید پای تولد ۵۵ درصدی فرزندان نامشروع در فرانسه؛ از حلال‌زاده چنین بر نمی‌آید... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
مدیر جهاد تبیین و سواد رسانه ای: شهید سلیمانی قهرمان جهاد تبیین است/ سردار سلیمانی نفوذ معنوی، در بین رزمندگان جبهه مقاومت داشت - ایسنا https://www.isna.ir/news/1401101509930/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0-%D9%85%D8%B9%D9%86%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86 🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
⭕️بیچاره مردم با این تناقض ها❗️ ✅توییتر و اینستاگرام فیلتر هستند و مردم هم اقبال خوبی به پیام رسان های داخلی داشتند اما: ❌برخی از نمایندگان مجلس همچنان عضو توییتر و اینستاگرام❗️ ❌صفحات رسمی دولت همچنان فعال در توییتر و اینستاگرام❗️ ❌صداوسیما همچنان در حال تبلیغ توییتر و اینستاگرام❗️ ❌فیلترشکن ها همچنان فعال برای دسترسی به توییتر و اینستاگرام❗️ 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد