eitaa logo
جهانِ پساکرونا
3.1هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
958 ویدیو
74 فایل
﷽ اندیشکده و مدرسه ی عالی "طرح دین برای زندگی" 📚 دین به طور مستقل،برای همه جنبه های زندگی بشر برنامه دارد. ⚡️فقه تئوری اداره ی انسان از گهواره تا گور است.
مشاهده در ایتا
دانلود
‏آخرین سنگر باقیمانده دفاع از واکسیناسیون جلوگیری ازمرگ بود! حالا میگن میمیرید ولی تقصیر واکسن نیست!!! چرا نخندیم به این تیترها؟ @hzamanim 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
amar2.pdf
1.24M
📋 گزارش تحقیقی از آمار عجیب افزایش فوتی ها ‌ 🔹مقایسه آمار رسمی فوتی های کلی کشور در ۶ماهه اول سال ۹۹،که هنوز واکسن نبود با ۶ماه اول امسال که تزریق واکسن شروع شده افزایش ۶۰٫۰۰۰تلفات را نشان می دهد. تلفات کلی کشور از ۲۶۰٫۰۰۰به ۳۲۰٫۰۰۰ نفر در سال افزایش یافته... 📝 دکتر حجت عسکری زاده 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖼عکس گرفتند و تمام! حالا ماسک ها را در بیارید! 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
مسئلۀ انقلاب اسلامی .MP3
25.15M
🎧 آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری : 🔸اصلی ترین مسئله ی پیش روی انقلاب اسلامی چیست و بهترین پاسخ کدام است؟ 🔸سند ٢٠٣٠ محقق شده است، دنبال چه می گردید؟ 🔸 در ایام ، بچه های ابتدایی را به فضای مجازی بردند که هیچ کشوری در دنیا این کار را نکرد. 🔸 در داستان کرونا آخرین مرحله ی مسئله را داده ایم دست پزشکان! 📎 ارائه شده در افتتاحیه دورۀ آموزشی طرح فکری، ۱۴۰۰/۷/۲۰ 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🏷 هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی : بدون گزارش تفصیلی پیرامون نتایج اثر بخشی واکسن، اجبار هیچ منطقی ندارد. 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جهانِ پساکرونا
📋 جعلِ روایت برای القایِ جدایی بین علم و دین - در برخی منابع رواییِ اهل سنت حدیثی نقل شده است معروف
⚡️ رهبر معظم انقلاب: باید حق این جامعیت دین اسلام را ادا کرد. اسلام دین جامعی است. باید حق این جامعیت را ادا کرد. قدرتهای سیاسی مادی اصرار دارند بر اینکه اسلام را منحصر کنند در عمل فردی و عقیده‌ی قلبی؛ این تلاش از قدیم بوده است. در دوره‌ی تشکیل جمهوری اسلامی این تلاش مضاعف شده است. این قدرتها با گرایش باطناً سیاسی و ظاهراً فکری، سعی میکنند فردی بودن اسلام را تئوریزه کنند. به متفکرین و نویسندگان و فعالان فکری مأموریت داده میشود درباره‌ی این مساله بنویسند و اثبات کنند که اسلام به مسائل اجتماعی، مسائل زندگی، مسائل اساسی بشریت کاری ندارد و اسلام یک عقیده‌ی قلبی است. ادای حق جامعیت اسلام در درجه‌ی اول این است که تلاش کنیم نظر اسلام را درباره‌ی خودش که به کدام عرصه از عرصه‌های زندگی اهتمام می‌ورزد، در آنها نظر دارد و اقدام دارد، تبیین و ترویج و بیان کنیم؛ اول قدم این است، بعد هم سعی کنیم آن را تحقق ببخشیم. آنچه که اسلام مطرح میکند این است که عرصه‌ی فعالیت این دین تمام گستره‌ی زندگی بشر است؛ از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی، تا مسائل سیاسی، تا مسائل بین‌المللی، تا مسائلی که به مجموعه‌ی بشریت ارتباط دارد. ٢ آبان ١۴٠٠ 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
💠آیا شما مخالف واکسن هستید؟ 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن اضطراری بدون قبول مسؤلیت حقوقی عوارض و مرگ و میر هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن نوترکیب پروتئین اسپایکی تکثیر شونده غیر قابل کنترل که برای اولین بار در جهان تزریق می‌شود هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن ژنتیکی و تراریخته ی هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن نانوپارتیکلی قابل ردیابی امنیتی هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن خارجی وارداتی(غربی و شرقی) و خلاف استقلال کشور هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن اتحادیه کواکس COVAX مکرون و بیل گیتس صهیونیست هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن مونتاژ داخلی با مواد اولیه خارجی و فرمول مو به مو آمریکایی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن همگانی، جایگزین دارو و درمان شیمیایی و گیاهی بیماران هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن اکسید گرافین مغناطیسی قابل شلیک الکترونیکی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن مرکز سی دی سی آمریکا و آنتونی فائوچی، تنها راوی ویروس کرونا و رانت خوار قانون بایدل هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن شیمیایی ویروس کشته شده یا ضعیف شده ی دارای جیوه و ایجاد کننده ی اوتیسم هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن شیمیایی چندگانه ترکیبی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن شیمیایی غیر طبیعی ادوارد ژنری هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن جایگزین واکسیناسیون غیر طبیعی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن های تزریقی مستقیم به خون هستیم(واکسن و داروی خوراکی، تنقیه ای، انفیه ای، چشمی، واژنی، گوشی که بر خلاف خون امکان جذب و مکث و هضم و دفع دارد)! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن غیر کهن و نو پدید و پر عارضه و ریسکی هستیم! 💠 ما موافق واکسیناسیون طبیعی واکسیناسیون ملی واکسیناسیون اختیاری واکسیناسیون مطمئن هستیم. ⚡️تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری یک ضرورت عقلی است؛ نزاع، صغروی است! طبق آموزه های "فقه الطب"، تعریف، مبانی و مصادیق واکسن های کنونی را قبول نداریم و واکسن هایی مؤثر و تجربه شده باتوجه به مبانی فقهی و دینی ارائه داده ایم. 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
روادید (ویزا) هوایی بین ایران و عراق لغو شد. 🔹سفیر ایران در بغداد: هموطنان از امروز می‌توانند بدون روادید و با در دست داشتن گذرنامه معتبر از طریق هوایی به عراق سفر کنند. بازگشتِ زمینی به کشور نیز امکان‎پذیر است./فارس 🔺تازه شد مثل روادید بین ایران و ترکیه. 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
📢الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا ١ /نه تنها حوزه ایجاد کننده حوادث نیست، بلکه در برخورد با حوادث پیش آمده فعال نیست/ موضوعات مثل کرونا را باید در ساختار و نظام کلان دید 🔴 آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب اسلامی، سنتی: 🔷 بحمدالله خداوند در این مرحله از انقلاب اسلامی، نیروهایی که برای گذار از این مرحله نیاز داریم را تربیت کرده ‌است. حضرت آقا همیشه دنبال تربیت این نیروها بودند و به‌دنبال به نتیجه رسیدنش بودند؛ یادم هست فعالانی در سال ۱۳۹۲ خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان به این مضمون فرمودند که من منتظر شماها بودم. یعنی ایشان سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌اند و منتظر به نتیجه‌رسیدنش بودند. جمع‌های فعال آتش‌به‌اختیار، محصول همان برنامه‌ریزی است و امیدواریم کار انقلاب با این‌ها جلو برود. 🔷 این مرحله از انقلاب، مرحله تحقق است. باید فرهنگ جامعه خودمان و زندگی بشر را از سطوح بنیادین تا سطوح روبنایی تغییر دهیم و این کار، نیاز به آدم‌های اهل این میدان دارد که بتوانند انقلاب فرهنگی را، از جمله در حوزه و سلامت دنبال کنند. ما با یک امر بزرگ مواجه هستیم که باید با آن خوب برخورد کنیم و ظرفیت انقلاب اسلامی را برای ایجاد تغییرات بزرگ پیش ببریم. ما باید بدانیم در مواجهه با فرهنگ مدرن، به‌خصوص در مواجهه با مدرن چه باید کرد. 🔷 مأموریت کنونی حوزه، مأموریت رهبری حوادثی است که تاثیرگذار بر فرایندهای جهانی هستند. الآن ظرفیت حوزه ظرفیت است؛ یعنی حادثه‌ای سیاسی یا حادثه‌ای در حوزه سلامت و حوادث دیگر ایجاد می‌کنند و بعد می‌خواهیم نحوه مواجهه خودمان را با این حادثه بیان کنیم. همین مواجهه ما با حوادثِ ایجادشده هم بر اساس فقه فعال نیست. یعنی نه‌تنها نداریم، بلکه در مواجهه با حوادثِ ایجادشده هم مواجهۀ فعالی نداریم. امام(ره) فرمودند که حوزه باید نبض زمان را در اختیار داشته باشد. در منشور روحانیت می‌فرمایند: استراتژی حاکم بر جهان را مستکبرین تعیین می‌کنند، ولی انقلاب اسلامی باید تعیین کند و حوزه باید در این مقیاس حضور پیدا کند. پس جایگاه ما باید تغییر کند و برخوردمان باید برخورد ایجاد حادثه بشود و حوادث اثرگذار بر پیشرفت‌های جهانی و فرایندهای جهانی ایجاد کنیم [و لااقل مواجهه ما با پیشامدها، مواجهه انفعالی نباشد.] 🔷 موقف ما باید موقف ایجاد و رهبری حوادث باشد (). اما در یک قدم قبل‌تر، در مواجهه با حوادث و مسائلی که دیگران ایجاد کرده‌اند، باید توجه داشته ‌باشیم که این حوادث و مسائل را از سه زاویه می‌توان بحث کرد: ۱. از زاویه تبیین حکمِ موضوع. یعنی آن را موضوعی ببینید که می‌خواهید حکمش را بیان کنید. ۲. آن مسئله را در یک ساختار کلان ببینید و نسبت‌هایش را ببینید و حکم بدهید. ۳. برای بهینه آن موضوع حکم بدهید. ما معمولاً از زاویه تبیین حکمِ موضوعات با مسئله‌ها و حوادث مواجه می‌شویم؛ از جمله در حوزه سلامت. فرض کنید در یک پدیده‌ای در حوزه سلامت، ما آن را به‌عنوان یک موضوع در نظر می‌گیریم و با آن مواجه می‌شویم و سعی می‌کنیم حکمش را استنباط کنیم؛ اما نسبتش را با بقیه موضوعات نمی‌بینیم و همچنین بهینه آن موضوع را نمی‌بینیم [و فارغ از اینها حکم می‌دهیم.] این‌هم خلأ دوم در حوزه است؛ یعنی غیر از این‌که رهبری حوادث نداریم، در مواجهه با موضوعات هم می‌کنیم [و تناسبات موضوع و بهینه موضوع را در نظر نمی‌گیریم]. استاد ما _ خدا رحمتش کند _ می‌فرمود که برای این مداد، سه لایه حکم می‌توانید بدهید؛ یکی این‌که این مداد را ابزار ارتباط و ابزار کتابت در نظر بگیرید و حکمش را بیان کنید؛ بگویید آیا کتابت با این مداد جایز است؟ آیا می‌توانیم با آن با نقاشی بکشیم؟ و... و حکم تولیدش و فروشش و خریدش چیست؟ این می‌شود احکام این موضوع. اما لایه دوم این است که بگویید نسبت این مداد با سایر ابزارهای ارتباطی چیست و چه سهمی را باید به این مداد در بین ابزارهای ارتباطاتی بدهیم؛ یعنی نظام نسبت‌ها و نظام اولویت‌ها را باید مشخص کنیم وسپس حکمش را بیان کنییم. این‌ حکم هم حکم همین موضوع است. صدور چنین احکامی، الآن در دست نظام کارشناسی است نه در دست نظام فقاهت. ما حکمی در این زمینه نداریم و نظام کارشناسی با یک نگاه سیستمی دراین‌باره نظر می‌دهد. لایه سوم حکم این است که بهینه این‌ موضوع چگونه باید واقع شود. آیا همیشه باید با خودکار بنویسیم؟ یک‌موقعی با چکش روی سنگ می‌نوشتند، کم‌کم کاغذ آمد و بعد صنعت چاپ شکل گرفت و حالا می‌گویند این قلم باید به قلم نوری و... تبدیل بشود. آیا در این بهینه‌ها حکم داریم یا خیر؟ ما دنبال حکم بهینه موضوعات نیستیم. این الگو، در همه موضوعات، از جمله در موضوعات سلامت هم وارد می‌شود. [ادامه دارد...] 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
جهانِ پساکرونا
📢الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا ١ /نه تنها حوزه ایجاد کننده حوادث نیست، بلکه در برخور
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا ٢ / در پدیده کرونا با گروگان گیری سلامت بشر می خواهند جهان را بنابر نظم جدیدی بسازند... 🔵 آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب اسلامی،سنتی: با توجه به نکاتی که عرض شد، ما در مواجهه با موضوعاتی مثل ، باید جایگاه موضوعات را بفهمیم. پدیده‌ کرونا است و یک موضوع خُرد در داخل یک تمدن نیست. پدیده کرونا پدیده‌ای است که با آن می‌خواهند جهان را بازسازی کنند و آن را که ایجاد کرده بودند و تحت تأثیر انقلاب اسلامی شکسته شد، می‌خواهند خودشان به‌ هم بریزند و بنای جدید بسازند. قبلاً هم‌ عرض کرده‌ام که آن‌ها در در جنگ‌های جهانی، جامعه جهانی را به گروگان گرفتند و ساختار جهانی و نظم جدید بین‌المللی را بر محور سازمان ملل درست کردند، و امروز هم می‌خواهند مردم را به گروگان بگیرند و با آن نظم جدید جهانی ایجاد کنند. البته در این دور، به‌شدت منفعل از انقلاب اسلامی هستند. شاید هم «وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ» دارد اتفاق می‌افتد! حالا خراب کنند، ببینیم آیا می‌توانند دوباره درستش کنند یا خیر! علی‌ای‌حال این پدیده در مقیاس تغییر نظم جهانی است؛ می‌خواهند و نظام جدیدی ایجاد کنند؛ شاید بتوان گفت که این نظم جدید، سه متغیر اصلی دارد؛ یکی اینکه می‌خواهند محور را از غرب به شرق ببرند و دوم این‌که فرهنگ حاکم بر جهان را به یک فرهنگ ترکیبی تبدیل ‌کنند و یک نوع معنویت مبهم نظیر معنویت کنفوسیوسی و... را تقویت ‌کنند و سوم اینکه این نظم جدید را از جهان حقیقی به جهان مجازی انتقال دهند و رؤیای امریکایی را به رؤیای حکمرانی مجازی تبدیل کنند. شاید بتوان گفت که این سه تحول، متغیرهای اساسیِ نظم جدیدی است که می‌خواهند ایجاد کنند. یکی از ابزارهای اصلی آن‌ها برای ایجاد این نظم جدید، گروگان گرفتن سلامت جامعه جهانی از طریق کروناست. لااقل یکی از سناریوها این است؛ سناریوهای تندتر هم قطعاً قابل‌فرض است. پس در مواجهه با موضوعاتی مثل سلامت و کرونا و سایر موضوعات، باید سطح موضوعات را بشناسیم و در سطح خودشان با آنها روبه‌رو شویم والا آن موضوعات قابل ‌کنترل و مدیریت نخواهد بود. مثلاً به‌نظر می‌آید اگر با ادبیات حضرت آقا بخواهیم بیان کنیم، اصل امام(ره) یک حادثه‌سازی در مقیاس بود. آن‌ها یک دوران جدید ایجاد کردند، امام هم یک ایجاد کرد. مرحله دوم آن‌ هم ایجاد یک نظام است که نه سوسیالیستی است نه سرمایه‌داری. کمااینکه انقلاب امام نه سرمایه‌داری بود نه مبارزه مسلحانه و نه مبارزه پارلمانتاریستی. پس حادثه‌سازی، باید در وِزان آن حوادثی باشد که دشمن ایجاد می‌کند. آن‌ها دوران جدید ایجاد کردند و امام هم یک عصر جدید ایجاد کرد که عصر امام‌خمینی(ره) است. در باب واکسن هم یک نکته کوتاه عرض کنم که: ممکن است نقدهای زیادی بر واکسن‌هایی که در جهان تولید می‌شود وارد باشد، اما باید بدانید که نمی‌توان همه ابعاد واکسن را کاملاً و همه‌جانبه رد کرد. یکی از اتفاقاتی که در این‌گونه دستاوردها می‌افتد امتزاج حق و باطل و ترکیب‌شدنِ جنبه‌های مثبت و منفی و مضار و منافع است تا قابل‌پذیرش بشود. امیرالمؤمنین(ع) در خطبه پنجاه نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى». بنابراین، دنیای استکبار آنجایی که حق و باطل را ترکیب می‌کند دنبال حق نیست، بلکه اراده باطل می‌کند و با این آمیختگی می‌خواهد در کنار حقش، باطلش را القا و محقق کند؛ اما از این طرف، شما باید جنبه‌های حق و باطل و آثار مثبت و منفی را در این محصولات، تفکیک کنید؛ وگرنه اگر همه آثار واکسن را بالکُل نفی کنید، از شما قبول نمی‌کنند. (۱۴‌۰۰/۷/۲۹) 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🔶 سرمایه داری، رأس مسائل مستحدثه 🗣 گفتاری از شهید مطهری (ره) سرمايه دارى در دنياى امروز يك پديده نو و بى‏سابقه‏اى است كه دو سه قرن از عمر آن بيشتر نمى‏گذرد، و يك پديده اقتصادى و اجتماعى نوى است كه محصول پيشرفت و ترقى تكنيك جديد است؛ از اين رو مستقلًا به عنوان يك مسئله مستحدث بايد از آن بحث شود. فقهاى عصر از مسائل‏ بانك‏ و بيمه‏ و چك‏ و سفته به عنوان مسائل مستحدث كم و بيش بحث هايى كرده و مى‏كنند ولى توجه ندارند كه رأس و رئيس مسائل مستحدثه خود سرمايه دارى است، زيرا ابتدائاً چنين تصور مى‏رود كه سرمايه دارى يك موضوع كهنه و قديمى است كه شارع اسلام براى آن حدود و موازينى مقرر كرده است؛ تجارت، اجاره، مستغلّات، مزارعه، مضاربه، مساقات، شركتها، همه اينها سرمايه دارى است كه در اسلام براى آنها احكام و مقرراتى تعيين شده است، اما اينكه مقدار سرمايه كمتر يا بيشتر باشد ربطى به مطلب ندارد. ولى حقيقت مطلب اين‏طور نيست؛ سرمايه دارى جديد يك پديده جداگانه و مستقل و بى‏سابقه‏اى است و جداگانه و مستقلًا بايد درباره آن اجتهاد كرد؛ همچنانكه تجارت در دنياى جديد سرمايه دارى با تجارت ساده قديم از لحاظ ماهيت ممكن است متفاوت باشد. اين موضوع از لحاظ اصول‏ علم اقتصاد بايد مورد مطالعه قرار گيرد، زيرا ادعا مى‏ شود كه سرمايه دارى جديد يك نوع استثمار بيّن و اكل مال به باطلِ مسلّمى است، معامله‏اى است كه يك طرف محصول زحمت كشيدن ديگرى را مفت و مسلّم مى‏خورد و مى‏برد. در سرمايه دارى جديد بحث در اين نيست كه سرمايه‏دار با انصاف است يا بى‏انصاف، بحث در اين است كه اگر سرمايه‏دار بخواهد حق واقعى كارگر را بدهد بايد از سود مطلقاً صرف نظر كند، و همچو سرمايه دارى هرگز در دنيا پيدا نخواهد شد، و اگر بخواهد سود ببرد، هر اندازه ببرد، دزدى و غصب است. 📚مجموعه آثاراستادشهيدمطهرى، ج‏٢٠ 🔺کانال فقه ولائی و سرپرستی 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 ببینید | جشن میلیونی میلاد رسول اکرم (ص) در یمن 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
👌راهِ حلِ رذائل، نگرشی و بینشی است نه تعبدی! ⭕️ نگاه و نگرش اشتباهی که ایجاد می کند... 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فعالیت دین در تمام گستره زندگی بشر 🔻رهبرانقلاب، در دیدار اخیر: آنچه اسلام مطرح میکند، این است که عرصه‌ی فعّالیّت این دین، تمام گستره‌ی زندگی بشر است؛ از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی، تا مسائل سیاسی، تا مسائل بین‌المللی، تا مسائلی که به مجموعه‌ی بشریّت ارتباط دارد. ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ 📥 دریافت مجموعه 👇🏼 https://khl.ink/f/48896
⚡️وقتی بی بی سی BBC مروج احکام شرعی می شود یعنی.... 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
⚡️رائفی پور : علمای پزشکی بفرمایید دقیقاً قضیه چیه؟ میزان مرگ در کشورهای سازنده !!! @hzamanim 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
هدایت شده از عبدالهادی
پيوست مقاله تاثير واكسيناسيون بر آمار.rar
13.5M
🔰پيوست مقاله حاوي ✅ داده‌هاي خام ثبت احوال سالهاي 1394 تا 1400 ✅فايل اكسل نمودار مرگ و مير مازاد ✅مقاله "تأثیر واكسيناسيون بر آمار مرگ‌ومیر كلي جمهوري اسلامي ايران در دوران همه‌گيري كوويد-19" ❗️در صورت ارائه به مسئولين حتما اين پيوست همراه مقاله باشد. ❇️قابل استفاده براي پژوهشگران @Abdolhadi_ir
هدایت شده از عبدالهادی
تاثير واكسيناسيون بر مرگ و مير كل كشور.pdf
631.2K
🔰مقاله جديد "تأثیر واكسيناسيون بر آمار مرگ‌ومیر كلي جمهوري اسلامي ايران در دوران همه‌گيري كوويد-19" 🔰بر اساس داده‌هاي رسمي سازمان ثبت احوال كشور ❗️براش زحمت زيادي كشيده شده 🙏لطفا حتما مطالعه بفرماييد 🔰قابل ارائه به مسئولين بخصوص نمايندگان مجلس، حتما پرينت رنگي گرفته شود و حتما داده‌هاي خام پيوست شود. @Abdolhadi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 دکتر قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: در خصوص واکسیناسیون به صدا و سیما تذکر دادیم نسبت به هیچ کشوری بدگویی نکنید!کلا اخبار منفی راجع به واکسن، به‌نظر من نباید پخش بشه. 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
🔺استاد صاحب الامری: لطفا پزشکان ومتخصصین امر بهداشت وپزشکی پاسخ دهند 👈بیماری سرماخوردگی که با نام‌های نازوفارنژیت (nasopharyngitis)، رینوفارنژیت (rhinopharyngitis) و زکام حاد (acute coryza) نیز شناخته می‌شود،قرن ها در بین مردم وجود داشته است. سرماخوردگی متداول‌ترین بیماری در انسان است و مردم سراسر جهان به آن مبتلا می‌شوند.  طبق امار سایت های پزشکی؛ بزرگسالان عموماً دو تا پنج بار در سال مبتلا می‌شوند و کودکان ممکن است شش تا ده بار در سال (و کودکان مدرسه‌ای تا ۱۲ بار در سال) مبتلا شوند. 👈سوال این است که این بیماری رایج ومبتلابه، چه شده است؟ چرا دیگر اثری از سرما خوردگی نیست وهرچه هست کروناست؟ در این سه سال اخیر اگر بیماری سرماخوردگی از جهان رخت بر بسته است ویا با دارویی موفق شده اید آن را ریشه کن نمایید لطفا اعلام فرمایید. ✅موسسه تحقیقات طب وعلوم اسلامی الــشــفــاء 🔵تلگرام👇 https://t.me/joinchat/sQg2ylo_9wg5MWVk 🔵ایتا👇 http://eitaa.com/joinchat/1531445248C738e6059a9